خرید باتری مناسب وانت ریچ در مشهد

در این مطلب کوتاه مشخصات فنی باتری مناسب وانت ریچ  بررسی خواهد شد.

.

بازدید کننده گرامی؛ جهت خرید باتری مناسب خودرو خود در میان بهترین باتری های ایرانی و خارجی همین حالا با شعب نوین باتری مشهد تماس حاصل فرمایید و از خدمات تست و نصب باتری در محل (امداد باتری مشهد) بهره مند شوید.

09153828508

05137649296

05137649609

.

با نوین باتری مشهد همراه باشید…

باتری مناسب وانت ریچ

باتری مناسب وانت ریچ

وانت ریچ خودرویی دو کابین و دو دیفرانسیل است که توسط پارس خودرو عرضه می شود. این خودرو بر اساس پلت فرم نیسان پیکاپ ساخته شده و شباهت زیادی به آن دارد. پیکاپ ریچ محصولی از پارس خودرو و زامیاد است که به نوعی نسخه چینی نیسان پیکاپ محسوب می‌شود. پس از توقف تولید نیسان پیکاپ، پارس خودرو در اوایل دهه نود خورشیدی، تصمیم گرفت تا نسخه چینی نیسان پیکاپ را به خط تولید خود آورده و این محصول را با نام پیکاپ ریچ به بازار عرضه کند. خط تولید این محصول پس از مدتی به شرکت زامیاد منتقل شد.

باتری مناسب وانت ریچ

پیکاپ ریچ در حقیقت محصولی از شرکت چینی دانگ فنگ است که براساس شاسی نیسان رونیز و نیسان پیکاپ توسعه داده شده است.

بهینه‌سازی‌های انجام شده در این خودرو موجب شده تا پیکاپ ریچ نسبت به نیسان پیکاپ سبک‌تر باشد که در نتیجه آن مصرف سوخت خودرو و قابلیت اجرای مانورهای حرکتی آن افزایش یافته است.

ریچ  علاوه بر  قابلیت آفرود داشتن و عبور از موانع ناهموار، برای کاربری های متفاوتی استفاده می شود که می توان به نسخه آمبولانس آن نیز اشاره کرد.

باطری وانت ریچ

برای یافتن باتری مناسب وانت ریچ می بایست موارد ذیل را بررسی کنیم:

اندازه فضای باتری وانت ریچ چقدر است؟

فضای فیزیکی موجود برای باتری در ماشین وانت ریچ:

فضای باتری وانت ریچ

در ماشین وانت ریچ فضای نسبتاً خوبی در سمت راست خودرو کجاور کاسه چراغ در نظر گرفته شده است. در این فضا شما باتری با نهایتاً ابعاد 18 سانتی متر عرض و 26 سانتی متر طول و 23 سانتی متر ارتفاع می توانید نصب کنید. با توجه به بلند بودن کابل برق و بدنه (مثبت و منفی) خودرو محل قرارگیری قطب های باتری نیز اهمیت ندارد و انواع باتری کوتاه و بلند با انواع قطب چپ و راست قابل نصب است.

برای ماشین ریچ باتری چند آمپرساعت بخریم؟

آمپرساعت مناسب برای خودرو وانت ریچ:

برای خودرو وانت ریچ می توانید باتری 55 یا 60 یا 70 آمپرساعت نصب کنید. برای ماشین وانت ریچ هم باتری کوتاه و هم باتری بلند (19 یا 23 سانتی متر ارتفاع) می توان نصب کرد. باتری فابریک این خودرو 60 بلند به شماره فنی 56068 (60 بلند قطب چپ) می باشد.

بهترین باتری مناسب وانت ریچ:

توصیه می شود برای وانت ریچ باتری پایه بلند نصب کنید. باتری 60 آمپرساعت برای وانت ریچ کافیست ولی اگر مصرف کننده اضافه برقی به خودرو اضافه کرده اید باتری 70 آمپرساعت به شماره فنی 57029 خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *