توضیحات شرکت خودرو سازی کرمان موتور:

شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) در اسفند سال ۱۳۷۳ تاسیس و در اسفند ماه همان سال تحت شماره ۱۱۱۴۷۶ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

دفتر مرکزی شرکت در کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج واقع و هدف از تاسیس شرکت به موجب ماده ۲ اساسنامه عبارتست از: ساخت، مونتاژ و فروش اتومبیل سواری، و ارائه خدمات بعد از فروش محصولات. انجام هرگونه عملیات و اقدام تجاری و فعالیتهای مربوط که بطور صریح، ضمنی و یا تقسیم در رابطه با اهداف پیش بینی شده باشد.

این شرکت با استفاده از نیروهای مجرب اقدام به استخدام و آموزش نیروهای جوان در داخل و خارج کشور نمود و با جدیت فراوان خط تولید خودرو دوو سی یلو را در کارخانه تولیدی واقع در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید ایجاد و اقدام به مونتاژ و تولید این خودرو نمود. این مهم با فراهم کردن کلیه امکانات در مراحل جوشکاری بدنه، رنگ و تزئینات نهائی در کارخانه به مرحله عمل درآمد.

شرکت کرمان موتور با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص توانست در سال ۱۳۷۵ خط تولید دوو سی یلو را راه اندازی نماید. این شرکت در سال ۱۳۷۹ توانست خط تولید مدلی دیگر از خودروهای شرکت دوو یعنی ماتیز را راه اندازی کرده و این خودرو را که تمام مراحل تولید آن در داخل انجام می شد به بازار عرضه کند. پس از خرید کارخانجات دوو توسط GM آمریکا مدیریت جدید “جی ام دوو” به دلیل تحریم امریکا از ادامه همکاری با شرکت کرمان موتور خودداری نمود.

مهمترین استراتژی شرکت قرارداد با شرکت لیفان در سال ۸۶ و تولید خودروی لیفان ۵۲۰ بود که در سال ۸۷ روانه بازار شد. بعد از آن لیفان ۵۲۰ آی به بازار عرضه گردید که با استقبال کم نظیری روبرو شد. پس از آن شرکت کرمان موتور در راستای جلب نظر مشتریان و گرفتن قسمت بیشتری از بازار خودرو در اواخر سال ۸۹ لیفان ۶۲۰ با موتور ۱٫۶ لیتر را تولید و روانه بازار نمود و هم اکنون تولید این خودرو با موتور ۱٫۸ لیتر و امکانات رفاهی بیشتر ادامه دارد.

شرکت کرمان موتور به منظور تکمیل سبد محصولات خود خودروی شاسی بلند ایکس ۶۰ را در سال ۹۱ تولید و عرضه کرد و می توان آن را یکی از پرفروش ترین های بازار در کلاس خود نامید. از مهمترین استراتژی های دیگر شرکت ، قرارداد با یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی چین به نام شرکت جی ای سی در سال ۸۸ بود که حاصل آن تولید خودرو جی ۳ در سال ۸۹ و جی ۵ در سال ۹۲ بود که پس از آن جی ۵ اتومات با موتوری قوی تر و امکاناتی بیشتر به این خانواده پیوست.

با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان از خودروی J5، در اواخر سال ۹۳ خودروی S5 که یک خودروی شاسی بلند از شرکت JAC می باشد به بازار عرضه گردید. این اولین خودروی تولیدی در ایران است که دارای گیربکس ۶ دنده دستی با موتور ۲۰۰۰cc توربو می باشد.

از دیگر پروژه های شرکت کرمان موتور در سال ۹۴، خودروی Lifan X50 بود که در دو مدل CVT و دنده معمولی به بازار عرضه گردید. این خودرو Cross Over (نیمه شاسی بلند) با هدف توجه به گروه مشتریان جوان، طراحی شده است.

در راستای تکمیل سبد محصولات و با توجه به احساس نیاز مشتریان به خودروی اتوماتیک در اواخر سال ۹۴ خودروی S5 با گیربکس اتوماتیک و سطح امکاناتی بیشتر نسبت به مدل دستی معرفی گردید. در همین سال خودروی ۸۲۰ به عنوان لوکس ترین محصول شرکت خودروسازی لیفان با موتور ۲۴۰۰ سی سی و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک با امکانات رفاهی و ایمنی کامل نیز عرضه شد که مورد توجه بازار قرار گرفت.

مسئولین و دست اندرکاران شرکت کرمان موتور به پشتوانه تجارب خود در این سال ها، توسعه و گسترش تولیدات خود را همگام با تکنولوژی روز جهان مد نظر قرار داده اند و تا دستیابی به این هدف از پا نخواهند نشست.

.

تصویر برند شرکت خودرو سازی کرمان موتور:

.

شرکت خودرو سازی کرمان موتور

.

خودرو های شرکت خودرو سازی کرمان موتور:

X60 باتری X50 لیفان - نمایندگی فروش باتری
 لیفان X60  لیفان X50
باتری 820 لیفان - نمایندگی فروش باتری j3
   لیفان ۸۲۰ J3 هاچ بک
j5 باتری جک توجوی J3 صندوقدار ( سدان ) - جک موتورز
J5 سدان J3 سدان
باتری جک S5 اتومات - JAC باتری جک J5 سدان ( صندوقدار ) اتومات - JAC
جک S5 اتومات  جک J5 اتومات
باتری جک S5 دنده ای - جی ای سی لیفان 620
   جک S5 دنده ای لیفان ۶۲۰ – ۱۶۰۰
لیفان 520i لیفان 620
لیفان ۵۲۰i     لیفان ۶۲۰ – ۱۸۰۰

.

برای مشاهده مشخصات باتری مناسب هر یک از خودرو ها ، بر روی نام آن کلیک نمایید.

 .

اگر خودرو شما از این شرکت سازنده در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *