شرکت دورنا باتری

معرفی شرکت

شرکت دورنا باتری ارس در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود.

این شرکت شاید دارای پیشینه زیادی نباشد اما فعالیت خود را قدرتمند با کادری مجرب آغاز کرده است.

این کارخانه تولید کننده باتری خودرو، در مساحتی بیش از ۱۲۰۰۰ هزار متر مربع در فاز ۲ منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس احداث شد و در سال ۱۳۹۳ فاز اول به بهره برداری رسید.

هدف مهم شرکت دورنا باتری ارس، در انتخاب منطقه آزاد ارس، ایجاد ساز و کار مناسب جهت صادرات محصولات خود به کشورهای خارجی بود.

این شرکت با بهره گیری از مهندسین مجرب و دستگاهای تمام اتوماتیک و به روز، آغاز به تولید محصولات خود در انواع باتری های استارتر خودرویی کرد.

محصولات شرکت دورنا باتری ارس در هر دو نوع سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ می باشد و با توجه به نیاز بازار تقریباً تمامی باتری های مورد نیاز انواع خودرو های سبک و نیمه سنگین و سنگین را تامین می کند.

یکی از ویژگی های مهم این شرکت تولیدی، ساخت و تولید باتری مورد نیاز خودروهای خارجی مانند باتری های ۷۰ آمپرساعت به شماره فنی ۵۷۰۲۹ و ۵۷۰۲۴ است که به نوبه خود کار بسیار ارزشمند برای یک شرکت تولید کننده ایرانی محسوب می شود.

این شرکت با هدف دستیابی به آخرین تکنولوژی روز دنیا، رضایتمندی مشتریان و رقابت با محصولات با کیفیت خارجی، تولیدات خود را طبق استاندارد های بین المللی عرضه می نماید.

.

ویژگی های مهم محصولات شرکت دورنا باتری ارس

از دیگر ویژگی های مهم محصولات شرکت دورنا باتری ارس، کیفیت بالای مواد اولیه آن است.

مواد اولیه این کارخانه که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به روش اکسپند متال (Expand Metal) از کارخانجات معتبر خارجی وارد شده است، پس از طی کردن مراحل تولید در سطح کشور عرضه می گردد.

استفاده از صفحات (پلیت) با کیفیت همراه با تلفیق کادر مجرب و دستگاه های تازه و به روز و برخورداری از تکنولوژی های مفید به همراه مدیریت خوب، نوید حضور کالایی با کیفیت را می دهد.

محصولات شرکت دورنا باتری با سه نام تجاری ارس (ARAS) و پوشیتا (POSHITA) و دورنا (DORNA) روانه بازار شده است.

محصولات این شرکت در هر دو نوع سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ و در آمپرساعت های (ذخیره برق) مختلف یعنی ۵۵ – ۶۰ – ۶۲ آمپرساعت بلند مطابق با شماره فنی ۵۶۰۶۸ و ۵۶۰۶۹ مخصوص خودروهای خارجی – ۶۶ – ۷۰ آمپرساعت بلند مطابق با شماره فنی ۵۷۰۲۴ و ۵۷۰۲۹ مخصوص خودروهای خارجی – ۷۴ – ۸۸ – ۹۰ – ۱۰۰ – ۱۵۰ – ۱۸۰ تولید می گردد.

شرکت دورنا باتری ارس دارای بخش بازرگانی و واحدهای تحقیق و توسعه و همچنین واحد توزیع و فروش و خدمات پس از فروش می باشد.

.

شرکت دورنا باتری - معرفی ، ویژگی ها - نمایندگی

.

این شرکت مدعیست که به هدف تبدیل شدن به برترین تولید کننده باتری های خودرویی در سطح منطقه تلاش می کند.

این هدف با پشتوانه واحدهای کنترل کیفیت،R&D ، تضمین کیفیت و فنی مهندسی و با همکاری پرسنل سخت کوش و با دانش روز می باشد.

همچنین استقرار آزمایشگاه پیشرفته همکار سازمان استاندارد و توسعه فیزیکی و تکنولوژیک این مجموعه در راه نیل به این مهم انجام گردیده است.

.

ضمانت تعویض شرکت دورنا باتری

محصولات این شرکت همگی دارای ضمانت تعویض ۱۲ ماهه هستند. گارانتی ۱۲ ماهه برای تمامی خودروهای شخصی و خودروهای عمومی، خودروهای نیمه سنگین و سنگین می باشد.

این شرکت در نقاط مختلف کشور عزیزمان ایران، دارای نمایندگان فروش و خدمات پس فروش هست تا در هرکجای کشور که هستید بتوانید از خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

پس اگر به سفر رفتید نگران گارانتی باتری خود نباشید چرا که نمایندگان دورنا باتری آماده پاسخگویی به مشکلات و ضمانت باتری شما هستند.

.

خدمات پس از فروش دورنا باتری ارس

جهت دریافت خدمات پس از فروش انواع محصولات دورنا باتری ارس می بایست به نمایندگان رسمی این شرکت مراجعه کنید.

برای دریافت نزدیک ترین نماینده به خود می توانید از مشاورین نوین باتری کمک بگیرید یا با شماره شرکت دورنا باتری تماس حاصل فرمایید.

جهت دریافت شماره تماس و آدرس ما اینجا کلیک کنید.

جهت خرید اینترنتی محصولات دورنا باتری ارس و تحویل و نصب رایگان آن در محل به فروشگاه اینترنتی باتری خودرو مراجعه فرمایید.

14 نظر در “شرکت دورنا باتری – معرفی، محصولات – نمایندگی مشهد

  1. آواتار محمدباقرمجمع محمدباقرمجمع گفت:

    ۳۶ ماه است باطری دورنا ۵۰امپرروی ماشین من کارمی کندماشینم رانا۹۲ است ازنمایندگی خریدم. درمشهدبلوارپیروزی خیلی خوب کارکرده تبلیغات منفی نکنید.گناه دارد

  2. آواتار سعید سعید گفت:

    سلام امروز۱۴۰۱.۱۱.۲۹من باطری دورنا خریدم متاسفانه بعد خرید برگه ضمانت دیدم ک ۸بند نوشته این موارد شامل ضمانت نمیشه.چیزایی ک نوشته بود تحت هیچ شرایطی شرکت باطری رو گردن نمی گیره.
    لطفا اگه پولتون واستون مهمه اصلا این باطری رو نخرید

  3. آواتار محسن رضائیان محسن رضائیان گفت:

    باسلام خدمت شما بنده سال گذشته باتوجه به توصیه دوستان بابت کیفیت وضمانت معتبروتعهدشرکت سازنده نسبت به مشتری، برای خریددورنا باطری خریداری کردم ومتاسفانه چندروزپیش صبح امدم استارت بزنم دیدم استارت نمیخوره وبردم پیش تعمیرکارگفت ازباطری هستش باطری بردم نمایندگی که خریده بودم دستگاه زدن گفتن خرابه وچون ضمانت داشت ازم کارت گارانتی خواستن ومتاسفانه تومدارکم نبودوگم شده،،به فروشنده گفتم موقع خریدکل مشخصات باطری وشماره خودم روبرای فعال کردن وشروع گارانتی ارسال کردن وپیامک ثبت وشروگارانتی هم برای خودم امد ودقیقا۴۰روزدیگه گارانتی داره ،به فروشنده گفتم توسامانه بزنه که مطمئن بشه حرفم درسته ولی قبول نکردوگفت فقط کارت گارانتی بیار،،خواستم راهنماییم کنیدکه فروشنده درست میگه حتمابایدکارتش باشه یانه توسامانه اگرثبت باشه که گارانتی داره قبوله،،ممنون میشم اگرراهنمایی بفرمایید چون تواین وضعیت الان همون باطری روگفتن ۸۵۰تمن والان برام مقدورنیست

    1. آواتار مدیریت مدیریت گفت:

      عرض سلام و ادب
      چند سالی هست که با دورنا کار نکردیم ولی شنیدم که کارت گارانتی از محصولات حذف شده و گارانتی به صورت سیستمی فعال می شود.
      جهت اطمینان از اینکه آیا شما باید کارت گارانتی داشته باشید یا خیر با شماره های کارخانه تماس حاصل فرمایید و از قسمت خدمات پس از فروش جویا شوید.
      با تشکر

  4. آواتار قاسم اعتماد هرزند قاسم اعتماد هرزند گفت:

    سلام. بنده باطری دورنا از نمایندگی خریده بودم و رو ماشینم داشت کار میکرد تا اینکه این اواخر دیدم گاها صبح ها باطری خالی بود و ناچار میشدیم با هل دادن روشنش کنیم . حتی به باطریساز مراجعه کردم که ببینم دینام درست شارژ میکنه یا نه. که گفتند دینام ایرادی نداره و باطری مشکل داره . بهرحال فردای همان روز که میخواستم عصری به نمایندگی مراجعه کنم . حین رانندگی یه لحظه کل برق ماشین قطع شد و بوی نامساعدی که همان بوی اسید بود به مشامم رسید که دیدم باطری ظاهرا ترکیده.
    بنده به نمایندگی مراجعه کردم و با توجه به اینکه از گارانتی باطری باقی مانده بود .درخواست اقدام کردم . حالا با گذشت تقریبا یک ماه از این جریان متاسفانه پاسخی موثر واصل نگردیده و بنده همچنان پیگیر میباشم . لطفا بنده را راهنمایی فرمایید که چه کنم. متشکرم

    1. آواتار مدیریت مدیریت گفت:

      با عرض سلام
      متاسفانه شرکت دورنا باتری در خدمات پس از فروش خوب عمل نمی کنند و به جهت همین موضوع از سال ۱۳۹۹ با این شرکت دیگه کار نکردیم.
      البته باید توجه داشته باشید که ترکیدگی باتری شامل گارانتی نمیشه مگر اینکه عیب در سوپاپ باتری باشه(که خیلی بعیده)
      متاسفانه چون با این شرکت دیگه همکاری نداریم نمیتونم راهنمایی خاصی شما رو بکنم.
      با تشکر

      1. آواتار وحید وحید گفت:

        چگونه خوب عمل نمیکنه که اینجوری صحبت میکنید کمکاری خودتون گردن کسی ننداز

        1. آواتار محسن رضائیان محسن رضائیان گفت:

          باسلام خدمت شما بزرگوار:بنده سال گذشته ازکاشمرباتوجه به توصیه دوستان وشخص فروشنده دورناباطری خریدم وکارت گارانتی وتمامی مشخصات روفروشنده ارسال کردن برای فعال کردن گارانتی متاسفانه چندروزپیش خودبه خودباطری خراب شدوبردمش نمایندگی برای گارانتی ازم کارت گارانتی خواستن که تومدارکم هرچی گشتم نبودمتاسفانه گفتم مشخصات باطری توی سامانه ثبت هست وسریالش روبفرستن تامطمئن بسن گارانتی داره هنوز ولی فروشنده اینکارونکردوگفت حتما بایدکارت گارانتی باشه،حالاخاستم ببینم فروشنده درست میگه حتمابایدکارت روداشته باشم یا نه؟؟چون زمان ارسال مشخصات جوابش برام پیامک امدکه گارانتی ثبت شده وتافلان تاریخ اعتبارداره

          1. آواتار مدیریت مدیریت گفت:

            عرض سلام و ادب
            چند سالی هست که با دورنا کار نکردیم ولی شنیدم که کارت گارانتی از محصولات حذف شده و گارانتی به صورت سیستمی فعال می شود.
            جهت اطمینان از اینکه آیا شما باید کارت گارانتی داشته باشید یا خیر با شماره های کارخانه تماس حاصل فرمایید و از قسمت خدمات پس از فروش جویا شوید.
            با تشکر

    2. آواتار وحید وحید گفت:

      سلام این باطری شامل گارانتی میشود واین کم کاری فروشنده را میرساند نه مشکل در گارانتی باطری هرگونه سوال درباره این باطری گارانتی داشتید بنده در خدمتم

  5. آواتار یاسر یاسر گفت:

    سلام
    چگونه میتوانم نمایندگی دورنا باطری ارس را بگیرم؟

    1. آواتار مدیریت مدیریت گفت:

      سلام
      با شماره های کارخانه تماس بگیرید.
      با تشکر

  6. آواتار علیرضا مقدم علیرضا مقدم گفت:

    با سلام چگونه می توانم گارانتی راباطری به شرکت اعلام کنم تا دارای اعتبار گردد؟

    1. آواتار مدیریت مدیریت گفت:

      با عرض سلام
      محصولات دورنا باتری دارای کارت گارانتی هستند و تاریخ اتمام گارانتی در کارت ذکر شده است.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *