توضیحات شرکت خودرو سازی خودروسازان راین :

شرکت خودروسازان راین در سال ۱۳۸۲ بعنوان یکی از شرکت­های تابعه گروه صنایع خودروسازی کرمان در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید و به منظور تولید خودرو، تاسیس و ثبت گردید.

طراحی ساخت کارخانه در دو فاز به انجام رسید و طی آن مقرر گردید که در فاز اول ۹۵۰۰۰ مترمربع و در فاز دوم ۲۰۰۰۰۰ مترمربع فضای مسقف احداث گردد. هر فاز شامل سالن بدنه، سالن رنگ و سالن تزئینات می باشد.

فاز اول شامل سالن بدنه به مساحت ۲۳۰۰۰ مترمربع با ظرفیت استقرار ۵ خط تولید و تولید ۴۰ بدنه خودرو در ساعت، سالن رنگ به مساحت ۴۰۰۰۰ مترمربع و ظرفیت رنگ آمیزی ۲۰ خودرو در ساعت و سالن تزئینات به مساحت ۳۲۰۰۰ مترمربع و ظرفیت استقرار خطوط تولید جهت تولید ۴۰ دستگاه خودرو در ساعت می باشد.

در اسفند سال ۱۳۸۲ و پس از عقد قرارداد همکاری بین شرکت خودروسازان راین و شرکت هیوندای موتور کره جنوبی که یکی از ۵ شرکت معتبر خودروساز در جهان می باشد، شرکت خودروسازان راین رسما تولیدکننده خودروهای هیوندای در ایران نام گرفت.

پس از آن، با راه اندازی خط تولید خودروی هیوندای ورنا (اکسنت) اولین خودروی تولیدی این شرکت در خرداد ۱۳۸۳ از خط تولید کارخانه خارج شده و اولین سری خودروهای تولیدی هم در شهریور همان سال به مشتریان محترم واگذار گردید.

 

تصویر برند شرکت خودرو سازی خودروسازان راین :

تصویر برند شرکت خودرو سازی خودروسازان راین

.

خودرو های شرکت خودرو سازی خودروسازان راین موجود در ایران :

باتری Faw D60 خودرو سازان راین باتری Faw V5 خودرو سازان راین
D60 V5
ولکس C30
C30

.

برای مشاهده مشخصات باتری مناسب هر یک از خودرو ها ، بر روی نام آن کلیک نمایید.

 .

اگر خودرو شما از این شرکت سازنده در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *