جهت مشاهده و احراز اصالت گواهی های کسب و کار و برند بر روی تصویر هر کدام کلیک نمایید.

شناسنامه کسب و کار ‘نوین باتری فخار نوغانی’

مجموعه نوین باتری با ثبت تمامی اطلاعات، مدارک ، جواز و سایر موارد مرتبط و در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده، که سرلوحه اهداف است، موفق به کسب مجوز فعالیت کسب و کارهای اینترنتی نیز گردیده است.

هم اکنون می توانید با کلیک بر روی نماد زیر به پایگاه مركز توسعه تجارت الكترونیكی (اینماد) متصل شده و اصالت آن را احراز نمایید.

 


گواهینامه های اینماد و ثبت علامت تجاری ( برند ) نوین باتری

گواهی نامه ثبت علامت تجاری ‘نوین باتری فخار نوغانی’

مجموعه نوین باتری ، برند، لوگو و نام تجاری خود را در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور زیر مجموعه قوه قضائیه ثبت نموده و فرم گواهی نامه مذکور را با کلیک بر روی نماد زیر می توانید دریافت نمایید.

ثبت برند نوین باتری

ثبت برند نوین باتری فخار نوغانی

نوین باتری؛ رتبه یک خدمات پس از فروش و مشتری مداری در مشهد

برند ((نوین باتری فخار نوغانی)) در مورخه 1400/11/05 به ثبت رسید.

در پی سوء استفاده برخی همکاران از برند و نام نوین باتری مخصوصاً در فضای مجازی سبب شد که مدیران مجموعه نوین باتری مشهد برند نوین باتری فخار نوغانی را به ثبت برسانند.

شاید ثبت برند نوین باتری می بایست خیلی وقت پیش انجام می گرفت اما به هر صورت ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است!

مشخصات ثبت برند (نوین باتری فخار نوغانی) به قرار ذیل است:

شماره اظهارنامه علامت تجاری: 140050140001098700

شماره ثبت علامت تجاری: 419942

تاریخ اظهارنامه علامت تجاری: 1400/09/16

تاریخ ثبت علامت تجاری: 1400/11/05

تاریخ شروع اعتبار: 1400/09/16 بمدت 10 سال

فعالیت مجموعه نوین باتری از سال 1357 بوده و می توان گفت یکی از قدیمی ترین و خوش سابقه ترین مجموعه های پخش باتری خودرو در شرق کشور می باشد.

نوین باتری هم در حوزه باتری های استارتر خودرویی فعالیت دارد هم در باتری های ساکن (باتری یو پی اس و باتری دیپ سایکل)

پخش عمده و جزئی انواع باتری های خودرویی و UPS به صورت عرضه مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. همین امر سبب کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کننده و عرضه باتری به تاریخ روز می باشد.

مجموعه نوین باتری همیشه بدنبال جلب رضایت مشتری از طریق ارائه خدمات نوین و کارآمد برای مشتریان بوده است. ارائه خدماتی همچون گارانتی در 15 دقیقه یا خدمات امداد باتری مشهد از این دسته موارد است.

می توان به جرات گفت نوین باتری مشهد اولین وب سایت تخصصی در زمینه برق و باتری خودرو را با دومین www.Novinbatteryco.com راه اندازی نمود که بعداً دومین به www.Novinbat.com تغییر کرد.

از مفید ترین مطالب وب سایت که در زمان خود بی همتا بود ارائه مشخصات فنی باتری مناسب انواع خودروهای داخلی و وارداتی موجود در ایران بود. در آرشیو (خودرو شما؟) می توانید انواع خودروهای موجود در ایران را یافته و مشخصات دقیق باتری مناسب آن را مشاهده کنید.