آموزش روشن کردن خودرو با باتری خراب

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که اول صبح وقتی می خواهید خودرو را روشن کنید، ماشین استارت نمی زند و باتری خراب شده است! حال برای روشن کردن خودرو چکار باید بکنیم؟

برای روشن کردن خودرو وقتی باتری خراب شده است می توان به یکی از روش های زیر عمل کرد:

  1. خودرو را هل دهید.
  2. باتری به باتری کنید.

آموزش روشن کردن خودرو با باتری خراب

چگونه با هل دادن خودرو را روشن کنیم؟

آموزش روشن کردن خودرو با باتری خراب

از قدیم برای روشن کردن خودرو با باتری خراب، ماشین را هل می دادند. برای این کار باید سوییچ ماشین را در حالت باز قرار داده و خودرو را هل دهید.

همین که سرعت ماشین به حد مناسبی رسید، پا را روی کلاچ گذاشته، دنده را دو می کنیم سپس پا را از روی کلاچ برداشته تا خودرو روشن شود.

این روش برای خودروهای دنده اتومات کاربردی نداشته و نمی توانید ماشین دنده اتومات را هل دهید.

در خودرو های جدید هل دادن خودرو بسیار بسیار خطرناک است زیرا ممکن است با این کار تسمه تام رد شده و آسیب جدی به خودرو وارد کنید.

با رد کردن تسمه تایم، خسارت زیادی به خودرو وارد می کنید به همین منظور تحت هیچ شرایطی خودرو را با هل دادن روشن نکنید مگر در شرایط اضطراری!

پیشنهاد ما برای روشن کردن خودرو با باتری خراب، روشن دوم یعنی باتری به باتری است.

.

آموزش باتری به باتری

چگونه با باتری به باتری ماشین را روشن کنیم؟

آموزش روشن کردن خودرو با باتری خراب

.

وقتی باتری ماشین شما خراب شده است، بهتر است از هل دادن آن اجتناب کرده و برای روشن کردن آن از روش باتری به باتری استفاده کنید.

برای این کار چند نکته زیر را در نظر داشته باشید:

  1. برای باتری به باتری بهتر است آمپرساعت باتری سالم با باتری معیوب یکی یا بالاتر باشد.
  2. کابلی که برای باتری به باتری استفاده می کنید حتماً استاندارد و مناسب این کار باشد. برای باتری به باتری قطر سیم حداقل باید سیم سایز (نمره) ۱۰ افشان باشد. چنگه کابل نیز باید از جنس مس باشد تا برق را به خوبی انتقال دهد.
  3. بهتر است این کار را به متخصص آن (امداد باتری مشهد-نوین باتری) واگذار کنید زیرا اشتباه در اتصال دو باتری سبب خسارت مالی برای هر دو خودرو می شود.

.

آموزش روشن کردن خودرو با باتری خراب

.

آموزش قدم به قدم باتری به باتری خودرو

آموزش روشن کردن خودرو با باتری خراب

ابتدا خودرو با باتری سالم را نزدیک به خودرو با باتری خراب پارک کنید. خودرو با باتری سالم را روشن کنید. توسط کابل قطب مثبت دو باتری را به یکدیگر متصل کنید

سپس قطب منفی باتری سالم را به قطب منفی باتری معیوب یا بدنه خودرو با باتری معیوب متصل کنید. حال خودرو با باتری خراب را روشن کنید.

چند ثانیه صبر کرده سپس ابتدا کابل اتصال قطب منفی و سپس مثبت را جدا کنید. در اسرع وقت به مراکز برق و باتری خودرو مراجعه کنید تا ایراد خودرو مشخص و رفع گردد.

امداد باتری مشهد

خدمتی کارآمد از نوین باتری

آموزش روشن کردن خودرو با باتری خراب و آموزش باتری به باتری

ویژه همشهریان عزیز مشهدی، خدمات در محل در اسرع وقت در هر کجای کلان شهر مشهد توسط نیروهای متخصص نوین باتری (امداد باتری مشهد) انجام می پذیرد.

اگر خودرو شما استارت نمی زند

نیازی به هل دادن یا باتری به باتری نیست!

نیازی به مراجعه به مراکز برق و باتری خودرو و اتلاف وقت نیست!

نیازی به یدک کش و اتلاف پول نیست!

کافیست با امداد باتری مشهد تماس بگیرید تا یکی از نیروی های متخصص نوین باتری (امداد باتری مشهد) به محل شما اعزام شود.

امداد باتری مشهد خدمات سراسری و سریع را در محل شما انجام می دهد. مهم نیست کجای کلان شهر مشهد باشید تماس از شما خدمات در محل از ما.

بسیار مشاهده شده که با هل دادن خودرو و رد شدن تسمه تایم، هزینه مالی سنگینی بر دوش مشتری افتاده است یا با باتری به باتری اشتباه سبب آسیب وارد شدن به سیستم برق خودرو شده و هزینه مالی زیادی به خودرو وارد شده است.

پس هوشمندانه این است که کار را به متخصص آن واگذار کنید که هم کار سریع تر و اصولی تر انجام پذیرد هم از خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

امداد باتری مشهد رایگان شد…

.

آموزش روشن کردن خودرو با باتری خراب و آموزش باتری به باتری

.

طبق تصمیم مدیران نوین باتری، جهت کسب رضایت و رفاه حال مشتریان عزیز و با توجه به ترافیک سنگین کلان شهر مشهد، خدمات در محل جهت نصب باتری خودرو کاملاً رایگان می باشد.

شما کافیست تماس بگیرید و نوع خودرو خود را به مشاوران ما اعلام کنید. متخصصین ما شما را در انتخاب هوشمندانه راهنمایی خواهند کرد.

مشاورین امداد باتری مشهد، صبورانه، کالاهای مختلف در میان برترین تولیدکنندگان ایرانی و خارجی را معرفی و شما را در تصمیم گیری راحت تر و درست تر راهنمایی می کنند.

بعد از انتخاب شما، متخصص برق و باتری خودرو به محل شما اعزام شده و باتری خریداری شده شما را نصب و راه اندازی می کند.

بعد از اتمام کار و آسوده شدن خاطر شما، می توانید توسط پوز بیسیم (کارتخوان سیار) همراه نیروی اعزامی نسبت به پرداخت و تسویه فاکتور اقدام نمایید.

شما تنها هزینه باتری خریداری شده را پرداخت می کنید و هیچ هزینه ای بابت امداد باتری مشهد و خدمات در محل و نصب باتری پرداخت نمی کنید. کلیه خدمات امداد باتری مشهد رایگان می باشد.

.

مزایای استفاده از امداد باتری مشهد نوین باتری

.

آموزش روشن کردن خودرو با باتری خراب و آموزش باتری به باتری

  • حضور سریع در محل شما
  • صرفه جویی در هزینه
  • صرفه جویی در زمان
  • کاهش ریسک صدمات احتمالی ناشی از روشن کردن غیر اصولی خودرو
  • هزینه کمتر نسبت به دیگر رقبا (رایگان)
  • واگذار شدن کار به متخصص
  • بهره مندی از مشاوره رایگان متخصصین امداد باتری مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *