باتری لاجیکس در مشهد – LOGIX BATTERY

باتری لاجیکس در مشهد - LOGIX BATTERY

باتری لاجیکس بهترین باتری تولیدی شرکت پاسارگاد صنعت سمنان می باشد.

قطعاً یکی از باکیفیت ترین باتری های تولید شده در ایران باتری های تولیدی شرکت پاسارگاد صنعت سمنان می باشد. این شرکت در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده و تا به امروز یکی از موفق ترین تولیدکنندگان باتری در کشور می باشد.

شرکت پاسارگاد صنعت سمنان که در چندین سال از جمله سال ۱۳۹۹ واحد نمونه از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است یکی از تولیدکنندگان برتر ایرانی می باشد.

شرکت پاسارگاد صنعت سمنان شرکتی خوش نام و خوش سابقه در کیفیت و خدمات پس از فروش بوده است. محصولات این شرکت با برندهای گوناگونی وارد بازار شده که بهترین تولید این کارخانه با برند لاجیکس عرضه شده است.

ما افتخار داریم که عرضه انحصاری باتری لاجیکس در مشهد را در اختیار داشته و بهترین قیمت و بهترین خدمات را به مشتریان خود برای باتری لاجیکس ارائه می نماییم.

معرفی باتری لاجیکس

باتری لاجیکس در مشهد - LOGIX BATTERY

شرکتی قدیمی تولیدی جدید

در سال ۱۳۹۹ شاهد تولیدی فوق العاده از شرکتی خوش سابقه بودیم.

شرکت پاسارگاد صنعت باتری در سال ۱۳۹۹ از محصولی خاص و جدید با نام لاجیکس رونمایی کرد. تولیدی خوش ساخت و باکیفیت که نظر همه را به خود جلب کرد.

این محصول خیال همه فروشندگان و مراکز برق و باتری خودرو را راحت کرد چرا که با اطمینان به مشتریان خود باتری ای می فروشند که قطعاً رضایت مصرف کننده جلب خواهد شد.

چه به لحاظ قیمت و چه به لحاظ کیفیت و چه به لحاظ فنی، باتری لاجیکس یک باتری همه چیز تمام است و چیزی از نمونه های خارجی خود کم ندارد.

اگر بدنبال بهترین باتری برای خودرو خود هستید ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. بعد از مدت ها انتظار بالاخره تولیدی باکیفیت و خوش ساخت وارد بازار شد.

با توجه به قیمت بالای باتری خودرو و حساسیت خودروها جدید بر روی سیستم برق و باتری، بیش از گذشته نیاز به باتری باکیفیت با قیمتی مناسب احساس می شد.

قبلاً مشتریانی که به دنبال باتری باکیفیت با طول عمر بالای ۳ سال بودند تمایل به خرید باتری کره ای داشتند ولی امروزه با توجه به شرایط ارزی کشور و سیاست های واردات و صادرات و گمرکی کشور سبب شده باتری های کره ای هم مقرون به صرفه نباشند هم تاریخ تولید آنها به یک سال حتی بیشتر گذشته باشد لذا اصلاً توجیه خرید ندارند چرا که حتی اگر مبلغ آن برای شما مسئله ای نباشد باتری یکسال تاریخ گذشته در بهترین حالت ۲ سال دیگر برای شما کار خواهد کرد لذا اصلاً توجیه خرید ندارند.

در این میان متاسفانه اکثر تولیدات داخل نیز کیفیت جالبی نداشتند و شاهد طول عمری کمتر از دو سال برای مشتریان بودیم.

با این تفاسیر نیاز به یک باتری تولید داخل با کیفیت بالا بسیار حس می شد.

قطعاً باتری تولید داخل این مزیت را دارد که می توان باتری را به تاریخ روز به دست مشتری رساند و دیگر مسئله خواب جنس و گذشتن تاریخ منتفی است اما مسئله مهم دیگر کیفیت است.

همانطور که گفته شد تولیدی که بتوان آن را با محصولات کره ای مقایسه کرد تقریباً در کشور نداشتیم اما خوشبختانه این مسئله طولانی مدت باقی نماند.

یکی از شرکت هایی که در عرصه تولید باتری با کیفیت قدم گذاشت شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان بود.

این شرکت اولویت خود را کیفیت قرار داد و برای بالا بردن کیفیت از هیچ هزینه و تلاشی دریغ نکرد. خرید دستگاه های جدید و مدرن از یک طرف و همچنین بهبود سیستم کنترل کیفی در جای جای کارخانه از طرف دیگر نوید یک محصول با کیفیت را می داد.

این شرکت در سال ۱۳۹۹ محصولی فوق العاده با نام لاجیکس را وارد بازار کرد.

باتری خوش ساخت و خوش نام در انواع سایزها و آمپرساعت ها برای تمامی خودروهای سواری ایرانی و خارجی که بتواند رضایت مشتریان را جلب کند. باتری لاجیکس دارای جنس صفحات خاص و با کیفیت است که نتیجه آن کالایی با طول عمر و خروجی برق بالا شده است.

باتری لاجیکس یک باتری قابل رقابت با بهترین باتری های کره ای می باشد.

کیفیت فوق العاده این باتری سبب می شود تا با اطمینان بگوییم یک تولید عالی ملی داریم که بتواند به همان اندازه باتری کره ای و شاید هم بیشتر عمر مفید داشته باشد.

با توجه به قیمت بالای باتری خودرو و حساسیت خودروها روی باتری به شما اطمینان می دهیم که این باتری بهترین انتخاب شما می تواند باشد.

هم تاریخ به روز هم کیفیت عالی هر دو با هم در باتری لاجیکس یافت می شود.

روش تولید باتری لاجیکس روشی هزینه بر برای کارخانه می باشد ولی شرکت پاسارگاد صنعت این هزینه را به جان خریده تا مژده یک باتری با کیفیت را به مشتریان بدهد.

اما مسئله فقط طول عمر نیست بلکه قیمت و مشخصات فنی باتری نیز حائر اهمیت است.

باتری لاجیکس هم در قیمت مقرون به صرفه است هم به لحاظ مشخصات فنی یعنی آمپرساعت و خروجی برق و ابعاد فیزیکی باتری دقت کافی را داشته تا تقریباً تمامی خودروهای ایرانی و خارجی موجود در ایران را بتواند پوشش دهد.

اول اینکه باتری لاجیکس چون تولید داخل می باشد قطعاً هزینه هایی مثل گمرک و حمل و نقل را ندارد و بابت خرید آن دلار خرج نشده است پس قطعاً قیمت بسیار پایین تری نسبت به باتری خارجی دارد و همچنین این شرکت همیشه سعی کرده با دیگر تولیدکنندگان ایرانی رده بالا از رقابت قیمتی خارج نشود.

به یقین باتری لاجیکس یک سر و گردن از دیگر باتری های ایرانی از لحاظ کیفیت بالاتر است ولی این دلیل نشده که قیمت این باتری از عرف خارج شود و شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان قیمت رقابتی برای محصول فوق العاده خود یعنی لاجیکس تعیین کرده است.

دوم اینکه قطعاً وقتی یک شرکت به دنبال تولیدی عالی و منحصربه فرد است به این هم دقت کرده که بازار هدف را بتواند تامین کند.

این شرکت باتری های خود را در انواع آمپرساعت ها و ابعاد مختلف تولید می کند تا شما به راحتی بتوانید باتری استاندارد خودرو خود را تهیه کنید. چه خودرو ایرانی و چه خودرو خارجی با هر نوع و هر استانداردی که باشد باتری لاجیکس آن را پیدا خواهید کرد.

معمولاً باتری های خودروهای خارجی هم در ابعاد و هم در خروجی برق حساسیت خاص خود را دارند و ما دقیقاً اینجاست که می گوییم باتری لاجیکس یک تولید فوق العاده ایرانی است. باتری لاجیکس با توجه به جنس فوق العاده صفحات خود دارای خروجی برق بالا و مناسب انواع خودروهای خارجی می باشد.

همچنین این شرکت محصولات خود را با استانداردهای اروپایی تولید می کند تا هر مدل باتری مخصوص خودروهای خارجی نظیر هیوندای و کیا و تویوتا و … را تامین کند. انواع باتری ها با شماره فنی های ۵۷۰۲۴ و ۵۰۷۰۲۹ و ۵۶۰۶۸ و ۵۶۰۶۹ که بیشتر برای خودروهای خارجی مورد نیاز هست همه در سبد کالای باتری لاجیکس یافت می شود.

همانطور که گفتیم باتری لاجیکس چیزی از باتری کره ای کم ندارد و کیفیت و طول عمر این باتری شانه به شانه باتری کره ای و حتی بالاتر می باشد.

جنس صفحات و روش تولید باتری لاجیکس روشی هزینه بر و مشکل بوده ولی به نتیجه آن قطعاً می ارزد.

اگر شما هم باتری باکیفیت برای خودرو خود می خواهید در خرید باتری لاجیکس شک نکنید.

در ادامه مشخصات فنی انواع باتری لاجیکس را بیان خواهیم کرد.

نمایندگی باتری لاجیکس در مشهد

باتری لاجیکس در مشهد - LOGIX BATTERY

پس از رونمایی از محصول باکیفیت لاجیکس، نوین باتری مشهد این فرصت را از دست نداده و نماینده انحصاری این محصول جدید و فوق العاده را در مشهد اخذ نموده است.

عرضه مستقیم باتری لاجیکس در مشهد به بهترین قیمت و جدید ترین تاریخ را از نوین باتری مشهد بخواهید.

نوین باتری مشهد یکی از بزرگترین مراکز عرضه باتری خودرو در مشهد افتخار دارد که باتری لاجیکس در مشهد را به بهترین قیمت بفروش برساند.

جهت خرید باتری لاجیکس در مشهد یا به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید یا با شعب ما تماس حاصل فرمایید.

نصب رایگان باتری لاجیکس در مشهد با امداد باتری مشهد در هرکجای کلان شهر مشهد مقدس

خرید باتری لاجیکس در مشهد را فقط از نوین باتری مشهد بخواهید. نوین باتری مشهد نماینده انحصاری باتری لاجیکس در مشهد افتخار دارد باتری لاجیکس در مشهد را به تاریخ روز و قیمت باور نکردنی به شما مشتریان عزیز تقدیم نماید.

تماس بگیرید و آدرس خود را به ما بدهید تا نیروی متخصص امداد باتری مشهد با باتری لاجیکس مخصوص خودرو شما به محل شما مراجعه کرده و خدمات تست و نصب باتری در محل شما به صورت کاملاً رایگان انجام شود.

جهت اطلاع از قیمت باتری لاجیکس یا به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید یا با شعب نوین باتری تماس بگیرید یا از طریق آرشیو اخبار لیست قیمت باتری پاسارگاد را مشاهده فرمایید.

بدلیل تهیه مستقیم باتری لاجیکس از کارخانه پاسارگاد صنعت باتری سمنان، به شما اطمینان می دهیم که:

  • باتری لاجیکس به تاریخ روز را تهیه کرده اید.
  • باتری لاجیکس به پایین ترین قیمت ممکن و مطابق با دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت را تهیه کرده اید.
  • باتری لاجیکس با گارانتی واقعی و فوری خریداری کرده اید.
  • باتری لاجیکس با خدمات نصب در محل در هرکجای کلان شهر مشهد در اختیار شماست.

باتری لاجیکس در مشهد را از نوین باتری تهیه کنید. نماینده رسمی و انحصاری باتری لاجیکس در مشهد، نوین باتری مشهد می باشد.

خدمات گارانتی تعویض باتری شما فقط در نوین باتری مشهد امکان پذیر است. گارانتی تعویض فوری باتری لاجیکس بدون هیچ دغدغه و استرسی در نوین باتری مشهد انجام می شود.

نوین باتری مشهد آماده ارائه خدمات گارانتی باتری لاجیکس در مشهد می باشد.

ویژگی های برجسته باتری لاجیکس

باتری لاجیکس در مشهد - LOGIX BATTERY

باتری لاجیکس به یقین از بهترین باتری های تولید داخل می باشد. از شاخص ترین ویژگی های باتری لاجیکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت و مقاومت بالای صفحات باتری
  • خروجی برق بالا
  • قابل رقابت با محصولات با کیفیت کره ای
  • طول عمر بالا
  • خوش ساخت
  • ضمانت تعویض واقعی و فوری
  • تولید شده در ابعاد و آمپرساعت های مختلف جهت تامین باتری انواع خودروهای ایرانی و خارجی

کیفیت باتری لاجیکس

کیفیت باتری لاجیکس

در نوین باتری مشهد با توجه به موارد زیر میزان کیفیت باتری از یک ستاره بعنوان پایین ترین تا پنج ستاره بعنوان بالاترین رتبه مشخص می شود.

  • طول عمر باتری
  • درصد باتری های برگشت خورده و گارانتی شده برای مشتری
  • درصد باتری های خراب قبل از نصب

موارد فوق حاصل تجربه چندین ساله نوین باتری در عرصه برق و باتری خودرو می باشد.

با توجه به گزارشات دقیق بخش فنی نوین باتری مشهد، باتری لاجیکس یک باتری پنج ستاره می باشد.

گارانتی باتری لاجیکس در مشهد

از آنجا که شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان، به تولید خاص خود یعنی باتری لاجیکس اطمینان صد در صدی دارد، پس از ضمانت و تعویض این باتری هیچ واهمه ای ندارد.

باتری لاجیکس یک باتری فوق العاده با ۱۲ ماه ضمانت تعویض فوری می باشد.

شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان ادعا می کند (اگر می توانید باتری لاجیکس را خراب کنید! و یک باتری نو از ما بگیرید)

باتری لاجیکس باکیفیتی مثال زدنی یک باتری تولید ملی بوده که دارای طول عمر بالا و میزان برگشتی تقریباً صفر می باشد.

احتمال اینکه باتری لاجیکس شما دارای طول عمر زیر دو سال باشد بسیار ضعیف است.

به هرصورت برای اطمینان مشتریان باتری لاجیکس در تمامی آمپرساعت ها و مدل ها دارای ۱۲ ماه ضمانت تعویض است.

در صورتیکه باتری شما قبل از ۱۲ ماه ایرادی پیدا کند باتری شما گارانتی شده و یک باتری جدید و نو دیگر مطابق با مشخصات باتری قبلی شما تعویض می گردد.

خدمات تعویض فوری باتری لاجیکس فقط در نوین باتری مشهد

باتری لاجیکس فاقد کارت گارانتی می باشد و برای استفاده از خدمات گارانتی باتری لاجیکس نیاز به ارائه هیچ گونه مدرک خاصی نیست.

گارانتی باتری لاجیکس به سادگی آب خوردن!

نه کارت گارانتی و نه فاکتور و نه هیچ مدرک خاص دیگری نیاز نیست فقط کافیست باتری خود را بیاورید تا یک باتری نو دیگر دریافت کنید.

باتری لاجیکس فاقد کارت گارانتی می باشد و برای اطلاع از تاریخ پایان گارانتی می بایست به روش زیر عمل کنید:

با توجه به حذف کارت گارانتی از کلیه محصولات پاسارگاد صنعت باتری سمنان، جهت اطلاع از تاریخ اتمام گارانتی باتری خود، می بایست از طریق سریال حک شده روی بدنه باتری (مطابق تصویر زیر) تاریخ اتمام گارانتی باتری خود را استعلام بگیرید.

باتری لاجیکس در مشهد - LOGIX BATTERY

جهت استعلام اتمام گارانتی محصولات پاسارگاد صنعت باتری می بایست سریال حک شده روی بدنه باتری را به شماره ۱۰۰۰۴۵۱۰ پیامک کنید یا در صفحه زیر وارد کنید:

لینک بررسی ضمانت نامه

باتری لاجیکس در مشهد - LOGIX BATTERY

.

بروشور راهنما استعلام پایان گارانتی محصولات پاسارگاد صنعت باتری سمنان

بروشور راهنما استعلام پایان گارانتی محصولات پاسارگاد صنعت باتری سمنان

.

قیمت باتری لاجیکس در مشهد

قیمت باتری لاجیکس در مشهد

باتری لاجیکس با توجه به کیفیت بالایی که دارد اما دارای قیمتی رقابتی و متناسب با کیفیت آن می باشد.

لیست قیمت باتری لاجیکس در مشهد (نرخ نامه باتری لاجیکس در مشهد) توسط نوین باتری مشهد تهیه و تنظیم شده است.

لازم به ذکر است لیست قیمت باتری لاجیکس در مشهد (نرخ نامه باتری لاجیکس در مشهد) با توجه به دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه باتری سازان مشهد تهیه و تنظیم شده است.

جهت دریافت لیست قیمت باتری لاجیکس در مشهد (نرخ نامه باتری لاجیکس در مشهد) می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  • با شعب نوین باتری مشهد تماس حاصل فرمایید.
  • به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.
  • در قسمت آرشیو اخبار از آخرین نرخ نامه باتری پاسارگاد در مشهد جویا شوید.

مشخصات فنی باتری لاجیکس

باتری لاجیکس مناسب خودرو خود را بیابید.

باتری لاجیکس در انواع آمپرساعت ها و ابعاد تولید می شود تا تقریباً تمامی خودروهای ایرانی و خارجی موجود در ایران را تامین کند.

شما می توانید باتری مناسب خودرو خود را با جستجو کردن نام خودرو خود در سایت یا مراجعه به قسمت (خودرو شما؟) بیابید.

سپس با داشتن آمپرساعت مناسب خودرو خود باتری لاجیکس مناسب خودتان را پیدا کنید.

باتری لاجیکس در آمپرساعت های ۵۰ – ۵۵ – ۶۰ – ۶۶ – ۷۰ – ۷۴ تولید می گردد.

باتری لاجیکس فقط به صورت سیلد (بدون نیاز به نگهداری) تولید می گردد.

در ادامه جدول مشخصات انواع باتری لاجیکس به ترتیب آمپرساعت شرح داده خواهد شد.

باتری لاجیکس ۵۰ آمپرساعت سیلد

باتری لاجیکس ۵۰ آمپرساعت سیلد

جدول مشخصات باتری ۵۰ آمپرساعت سیلد لاجیکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری لاجیکس (محصول برتر پاسارگاد صنعت باتری)
ساخت ایران – سمنان
مدت گارانتی ۱۲ ماه بدون کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۵۰ آمپرساعت (باتری ۵۰ آمپرساعت سیلد قالب بزرگ)
شماره فنی N50L2
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

.

باتری لاجیکس ۵۵ آمپرساعت سیلد

باتری لاجیکس ۵۵ آمپرساعت سیلد

.

جدول مشخصات باتری ۵۵ آمپرساعت سیلد لاجیکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری لاجیکس (محصول برتر پاسارگاد صنعت باتری)
ساخت ایران – سمنان
مدت گارانتی ۱۲ ماه بدون کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۵۵ آمپرساعت
شماره فنی ۵۵۵۵۹
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری لاجیکس ۶۰ آمپرساعت سیلد

باتری لاجیکس ۶۰ آمپرساعت سیلد باتری لاجیکس ۶۰ آمپرساعت سیلد

باتری لاجیکس ۶۰ آمپرساعت سیلد به سه سایز مختلف تولید می گردد.

یکی معروف به ۶۰ آمپرساعت سیلد کوتاه می باشد که ابعاد آن مشابه باتری ۵۵ آمپرساعت می باشد ولی دو مدل دیگر در ابعاد ۲۴ سانتی متر طول و ۱۸ سانتی متر عرض و ۲۳ سانتی متر ارتفاع تولید می گردند و معروف به ۶۰ آمپرساعت بلند هستند.

تفاوت مدل دوم و سوم مکان قرار گیری قطب های باتری است که در باتری های ۶۰R (56069) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت راست شما قرار می گیرد و در باتری های ۶۰L(56068) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت چپ شما قرار می گیرد.

جدول مشخصات باتری ۶۰ آمپرساعت سیلد لاجیکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری لاجیکس (محصول برتر پاسارگاد صنعت باتری)
ساخت ایران – سمنان
مدت گارانتی ۱۲ ماه بدون کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۶۰ آمپرساعت (در سه سایز تولید می گردد)
شماره فنی ۵۶۰۳۰ – ۵۶۰۶۸ – ۵۶۰۶۹
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر و ۲۴ سانتی متر

باتری لاجیکس ۶۶ آمپرساعت سیلد

باتری لاجیکس ۶۶ آمپرساعت سیلد

جدول مشخصات باتری ۶۶ آمپرساعت سیلد لاجیکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری لاجیکس (محصول برتر پاسارگاد صنعت باتری)
ساخت ایران – سمنان
مدت گارانتی ۱۲ ماه بدون کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۶۶ آمپرساعت
شماره فنی ۵۶۶۳۸
طول (سانتی متر) ۲۸ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری لاجیکس ۷۰ آمپرساعت سیلد

باتری لاجیکس در مشهد - LOGIX BATTERY باتری لاجیکس در مشهد - LOGIX BATTERY

باتری لاجیکس ۷۰ آمپرساعت سیلد به دو مدل مختلف تولید می گردد.

هر دو مدل در ابعاد ۲۶ سانتی متر طول و ۱۸ سانتی متر عرض و ۲۳ سانتی متر ارتفاع تولید می شوند.

تفاوت مدل اول و دوم مکان قرار گیری قطب های باتری است که در باتری های ۷۰R (57024) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت راست شما قرار می گیرد و در باتری های ۷۰L (57029) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت چپ شما قرار می گیرد.

باتری لاجیکس در مشهد - LOGIX BATTERY

جدول مشخصات باتری ۷۰ آمپرساعت سیلد لاجیکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری لاجیکس (محصول برتر پاسارگاد صنعت باتری)
ساخت ایران – سمنان
مدت گارانتی ۱۲ ماه بدون کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۷۰ آمپرساعت (در دو مدل تولید می گردد)
شماره فنی ۵۷۰۲۴ – ۵۷۰۲۹
طول (سانتی متر) ۲۶ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۳ سانتی متر

باتری لاجیکس ۷۴ آمپرساعت سیلد

باتری لاجیکس ۷۴ آمپرساعت سیلد

جدول مشخصات باتری ۷۴ آمپرساعت سیلد لاجیکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری لاجیکس (محصول برتر پاسارگاد صنعت باتری)
ساخت ایران – سمنان
مدت گارانتی ۱۲ ماه بدون کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۷۴ آمپرساعت
شماره فنی ۵۷۴۱۲
طول (سانتی متر) ۲۸ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

5 نظر در “باتری لاجیکس در مشهد – LOGIX BATTERY

  1. آواتار یوسفیان شیراز یوسفیان شیراز گفت:

    سلام
    دنیا لاجیکس آخر باتری
    از لحاظ وزن سنگین ترین باتری بازار

  2. آواتار ناصر ناصر گفت:

    باطری لاجیکس خریدم فروشنده کارت گارانتی نداد بهم گفت سیستمی و فعال شده
    درست میگه؟ من نمیخاد کار خاصی انجام بدم؟
    و یه سوال دیگه این باتری اگر به گارانتی بخوره دقیقا باید چکار کنم؟ جعبه باتری رو نگه دارم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. آواتار مدیریت مدیریت گفت:

      با عرض سلام
      کارت گارانتی از سال ۱۳۹۹ از تمامی محصولات پاسارگاد صنعت باتری از جمله باتری لاجیکس جذف شده است.
      جهت استعلام گارانتی خود سریال باتری ۱۲ رقمی را به شماره ۱۰۰۰۴۵۱۰ اس ام اس کنید تا تاریخ اتمام گارانتی برای شما پیامک شود.
      برای استفاده از گارانتی تنها خود باتری باشد کفایت است و نیاز به ارائه هیچ مدرکی از جمله کارتن باتری نیست.
      با تشکر

  3. آواتار اکبر سیم کش اکبر سیم کش گفت:

    من خودم باتری فروشی دارم و خیلی ساله محصولات پاسارگاد صنعت رو میفروشم
    باتری زیر ۳ سال کار نداره واقعاً عالیه
    ۶۰ آمپر رو پیکان انداختم ۵ سال برای مشتری کار کرده
    خدایی کیفیتش حرف نداره

  4. آواتار ارمین ارمین گفت:

    محصولات پاسارگاد همیشه خوب بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *