باتری ویگور در مشهد – VIGOR BATTERY

باتری ویگور در مشهد - VIGOR BATTERY

یکی از برند های قدیمی و خوش نام شرکت آذر باتری ارومیه باتری ویگور می باشد. آذر باتری ارومیه یکی از قدیمی ترین و بزرگترین کارخانه های تولید باتری در ایران می باشد.

شرکت آذر باتری در سال ۱۳۷۷ تاسیس شده و تا به امروز با خرید دستگاه های جدید و گسترش کار، نه تنها بخش عمده ای از نیاز داخلی را تامین می کند بلکه در عرصه صادرات باتری نیز نقش به سزایی دارد.

ما افتخار داریم که عرضه انحصاری باتری ویگور در مشهد را در اختیار داشته و بهترین قیمت و خدمات را به مشتریان خود برای باتری ویگور ارائه می نماییم.

معرفی باتری ویگور

معرفی باتری ویگور

قیمت مناسب؛ خدمات فوق العاده

باتری ویگور از قدیمی ترین برند های شرکت آذر باتری ارومیه می باشد. این باتری خوش ساخت و با کیفیت در همان سال های ابتدایی شرکت، تولید و به بازار عرضه شده است.

از شاخص ترین ویژگی های باتری ویگور ضمانت تعویض و تنوع بالای آمپرساعت های این باتری است.

باتری ویگور به یک باتری خوش گارانتی در میان فروشندگان باتری شهرت دارد. اگر بدنبال خرید باتری با گارانتی تعویض فوری و بی نظیر هستید شک نکنید گزینه ای جز باتری ویگور ندارید. ضمانت تعویض واقعی را فقط از باتری ویگور بخواهید.

شرکت آذر باتری یکی از متعهدترین شرکت های تولید باتری در ایران می باشد. خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات آذر باتری منجمله باتری ویگور، تعویض فوری بوده و این شرکت تحت هیچ شرایطی مشتریان خود را برای خدمات پس از فروش ناراضی نمی کند.

یکی دیگر از ویژگی های باتری ویگور تنوع بالای آمپرساعت های تولیدی می باشد. باتری ویگور از ۵۰ آمپرساعت تا ۲۰۰ آمپرساعت در ابعاد مختلف تولید می گردد تا تمامی خودروهای ایرانی و خارجی و انواع خودروهای سبک و نیمه سنگین و سنگین را تحت پوشش خود قرار دهد. از خودرو پراید گرفته تا تریلی، باتری ویگور مناسب آن را می توان نصب کرد.

تولید ملی باکیفیت و خوش سابقه

باتری ویگور یک تولید ملی باکیفیت و خوش سابقه می باشد که با ارائه خدمات گارانتی بی سابقه توانسته رضایت مشتریان خود را تا حد بسیار مطلوبی جلب نماید.

باتری ویگور در تمامی آمپرساعت ها و ابعاد فیزیکی مختلف تولید شده تا تمامی خودروهای موجود در ایران را تامین کند. تمامی محصولات آذرباتری از جمله باتری با کیفیت ویگور دارای گارانتی تعویض فوری می باشند.

قبلاً مشتریانی که به دنبال باتری باکیفیت با طول عمر بالای ۳ سال بودند تمایل به خرید باتری کره ای داشتند ولی امروزه با توجه به شرایط ارزی کشور و سیاست های واردات و صادرات و گمرکی کشور سبب شده باتری های کره ای هم مقرون به صرفه نباشند هم تاریخ تولید آنها به یک سال حتی بیشتر گذشته باشد لذا اصلاً توجیه خرید ندارند چرا که حتی اگر مبلغ آن برای شما مسئله ای نباشد باتری یکسال تاریخ گذشته در بهترین حالت ۲ سال دیگر برای شما کار خواهد کرد لذا اصلاً توجیه خرید ندارند.

در این میان متاسفانه اکثر تولیدات داخل نیز کیفیت و خدمات پس از فروش جالبی نداشتند و شاهد طول عمری کمتر از دو سال برای مشتریان بودیم. با این تفاسیر نیاز به یک باتری تولید داخل با کیفیت بالا و گارانتی واقعی بسیار حس می شد.

قطعاً باتری تولید داخل این مزیت را دارد که می توان باتری را به تاریخ روز به دست مشتری رساند و دیگر مسئله خواب جنس و گذشتن تاریخ منتفی است اما مسئله مهم دیگر گارانتی است.

یکی از شرکت هایی که در عرصه تولید باتری باکیفیت با خدمات پس از فروش واقعی قدم گذاشت شرکت آذر باتری ارومیه بود. این شرکت اولویت خود را خدمات پس از فروش قرار داد و برای بالا بردن کیفیت خدمات خود از هیچ هزینه و تلاشی دریغ نکرد.

با توجه به قیمت بالای باتری خودرو و حساسیت خودروها روی باتری به شما اطمینان می دهیم که این باتری یکی از بهترین انتخاب های شما می تواند باشد. هم تاریخ به روز هم گارانتی عالی هر دو با هم در باتری ویگور یافت می شود.

مسئله فقط خدمات پس از فروش نیست

اما مسئله فقط خدمات پس از فروش نیست بلکه قیمت و مشخصات فنی باتری نیز حائز اهمیت است. باتری ویگور هم در قیمت مقرون به صرفه است هم به لحاظ مشخصات فنی یعنی آمپرساعت و خروجی برق و ابعاد فیزیکی باتری دقت کافی را داشته تا تقریباً تمامی خودروهای ایرانی و خارجی موجود در ایران را بتواند پوشش دهد.

باتری ویگور چون تولید داخل می باشد قطعاً هزینه هایی مثل گمرک و حمل و نقل را ندارد و بابت خرید آن دلار خرج نشده است پس قطعاً قیمت بسیار پایین تری نسبت به باتری خارجی دارد و همچنین این شرکت همیشه سعی کرده با دیگر تولیدکنندگان ایرانی رده بالا از رقابت قیمتی خارج نشود. باتری ویگور یکی از قیمت مناسب ترین باتری های موجود در ایران می باشد و می توان گفت در رقابت قیمتی از حریفان خود جلوتر است.

می توان باتری ویگور را یک باتری قیمت مناسب با گارانتی عالی دانست. قیمت باتری ویگور نسبت به رقبای خود به طور قابل توجهی پایین تر است ولی این رقابت قیمتی سبب نشده که باتری ویگور از ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی غافل شود.

قطعاً وقتی یک شرکت به دنبال تولیدی رقابتی با خدمات پس از فروش فوق العاده است به این هم دقت کرده که بازار هدف را بتواند تامین کند. این شرکت باتری های خود را در انواع آمپرساعت ها و ابعاد مختلف تولید می کند تا شما به راحتی بتوانید باتری استاندارد خودروی خود را تهیه کنید. چه خودروی ایرانی و چه خودروی خارجی با هر نوع و هر استانداردی که باشد باتری ویگور آن را پیدا خواهید کرد. این شرکت محصولات خود را با استانداردهای اروپایی تولید می کند تا هر مدل باتری مخصوص خودروهای خارجی نظیر هیوندای و کیا و تویوتا و … را تامین کند. انواع باتری ها با شماره فنی های ۵۷۰۲۴ و ۵۰۷۰۲۹ و ۵۶۰۶۸ و ۵۶۰۶۹ که بیشتر برای خودروهای خارجی مورد نیاز هست همه در سبد کالای باتری ویگور یافت می شود.

اگر شما هم باتری با گارانتی فوری برای خودروی خود می خواهید در خرید باتری ویگور شک نکنید.

در ادامه مشخصات فنی انواع باتری ویگور را بیان خواهیم کرد.

نمایندگی باتری ویگور در مشهد

نمایندگی باتری ویگور در مشهد

نوین باتری یکی از قدیمی ترین و خوش سابقه ترین نماینده های آذر باتری در ایران می باشد. عرضه مستقیم باتری ویگور در مشهد به بهترین قیمت و جدید ترین تاریخ را از نوین باتری مشهد بخواهید.

نوین باتری، مرکز پخش باتری خودرو در مشهد افتخار دارد که باتری ویگور در مشهد را به بهترین قیمت و خدمات به فروش برساند.

جهت خرید باتری ویگور در مشهد یا به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید یا با شعب ما تماس حاصل فرمایید.

نصب و راه اندازی رایگان باتری ویگور در هر کجای کلان شهر مشهد الرضا را فقط از امداد باتری مشهد بخواهید.

نوین باتری مشهد نماینده انحصاری باتری ویگور در شرق کشور افتخار دارد باتری ویگور در مشهد را به تاریخ روز و قیمت باور نکردنی به شما مشتریان عزیز تقدیم نماید. تماس بگیرید و آدرس خود را به ما بدهید تا نیروی متخصص با باتری ویگور مخصوص خودرو شما به محل شما مراجعه کرده و خدمات تست و نصب باتری در محل شما به صورت کاملاً رایگان انجام شود.

جهت اطلاع از قیمت باتری ویگور یا به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید یا با شعب نوین باتری تماس بگیرید یا از طریق آرشیو اخبار لیست قیمت باتری آذر را مشاهده فرمایید.

تهیه بدون واسطه باتری ویگور از کارخانه آذر باتری ارومیه سبب شده که به شما اطمینان دهیم که:

  • باتری ویگور به تاریخ روز را تهیه کرده اید.
  • باتری ویگور با گارانتی واقعی و فوری خریداری کرده اید.
  • باتری ویگور به پایین ترین قیمت ممکن و مطابق با دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه باتری سازان را تهیه کرده اید.
  • باتری ویگور همراه با خدمات نصب در محل در هرکجای کلان شهر مشهد در اختیار شماست.

باتری ویگور در مشهد را از نوین باتری تهیه کنید. نماینده رسمی و انحصاری باتری ویگور در مشهد، نوین باتری مشهد می باشد.

خدمات گارانتی تعویض باتری شما فقط در نوین باتری مشهد امکان پذیر است. گارانتی تعویض فوری باتری ویگور بدون هیچ دغدغه و استرسی در نوین باتری مشهد انجام می شود. نوین باتری مشهد آماده ارائه خدمات گارانتی باتری ویگور در مشهد می باشد.

ویژگی های برجسته باتری ویگور

ویژگی های برجسته باتری ویگور

باتری ویگور یکی از بهترین باتری ها در ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی می باشد. از شاخص ترین ویژگی های باتری ویگور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضمانت تعویض واقعی و فوری
  • تولید شده در ابعاد و آمپرساعت های مختلف جهت تامین باتری انواع خودروهای ایرانی و خارجی
  • قیمت مناسب

کیفیت باتری ویگور

3 star

در نوین باتری مشهد با توجه به موارد زیر میزان کیفیت باتری از یک ستاره بعنوان پایین ترین تا پنج ستاره بعنوان بالاترین رتبه مشخص می شود.

  • طول عمر باتری
  • درصد باتری های برگشت خورده و گارانتی شده برای مشتری
  • درصد باتری های خراب قبل از نصب

موارد فوق حاصل تجربه چندین ساله نوین باتری در عرصه برق و باتری خودرو می باشد.

با توجه به گزارشات دقیق بخش فنی نوین باتری مشهد، باتری ویگور یک باتری سه ستاره می باشد.

گارانتی باتری ویگور در مشهد

شرکت آذر باتری یکی از بهترین شرکت ها در زمینه خدمات پس از فروش می باشد. باتری ویگور یکی از برند های معتبر شرکت آذرباتری دارای ضمانت تعویض فوری و بدون دردسر برای مشتریان می باشد.

به یقین مشابه گارانتی تعویض باتری ویگور را در هیچ باتری دیگری یافت نخواهید کرد.

برای اطمینان مشتریان باتری ویگور در تمامی آمپرساعت ها و مدل ها دارای ۶ الی ۱۲ ماه ضمانت تعویض است. در صورتیکه باتری شما قبل از تاریخ اتمام گارانتی ایرادی پیدا کند باتری شما گارانتی شده و یک باتری جدید و نو دیگر مطابق با مشخصات باتری قبلی شما تعویض می گردد.

باتری ۵۰ الی ۷۴ آمپرساعت این شرکت دارای ۱۲ ماه ضمانت تعویض و باتری بالای ۷۴ آمپرساعت که مخصوص خودروهای نیمه سنگین یا سنگین می باشد دارای ۶ ماه ضمانت تعویض می باشد.

باتری ویگور در انواع آمپرساعت ها دارای کارت گارانتی می باشد. در کارت گارانتی، سریال باتری و تاریخ اتمام گارانتی باتری شما ذکر شده است. سریال درج شده در کارت گارانتی روی بدنه باتری شما نیز حک شده است که در هنگام خرابی باتری شما این سریال حک شده روی بدنه باتری با سریال درج شده در کارت گارانتی تطبیق داده می شود.

کارت گارانتی باتری در واقع شناسنامه باتری می باشد لذا در هنگام خرید باتری ویگور دقت کنید که اولاً سریال درج شده روی کارت با سریال باتری یکسان باشد ثانیاً مدت گارانتی کمتر از زمان تعیین شده کارخانه نباشد یعنی باتری ۵۰ الی ۷۴ آمپرساعت ۱۲ ماه ضمانت تعویض و باتری بالای ۷۴ آمپرساعت ۶ ماه ضمانت تعویض داشته باشد در غیر اینصورت باتری تاریخ گذشته بوده و از خرید آن خودداری کنید.

برای استفاده از گارانتی باتری ویگور، ارائه کارت گارانتی و فاکتور فروش ممهور فروشنده الزامی می باشد.

خدمات تعویض فوری باتری ویگور فقط در نوین باتری مشهد

قیمت باتری ویگور در مشهد

قیمت باتری ویگور در مشهد

باتری ویگور در کنار گارانتی فوق العاده خود، قیمت مناسبی نسبت به رقبای خود دارد. لیست قیمت باتری ویگور در مشهد (نرخ نامه باتری ویگور در مشهد) توسط نوین باتری مشهد تهیه و تنظیم شده است.

لازم به ذکر است لیست قیمت باتری ویگور در مشهد (نرخ نامه باتری ویگور در مشهد) با توجه به دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه باتری سازان مشهد تهیه و تنظیم شده است.

جهت دریافت لیست قیمت باتری ویگور در مشهد (نرخ نامه باتری ویگور در مشهد) می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  • با شعب نوین باتری مشهد تماس حاصل فرمایید.
  • به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.
  • در قسمت آرشیو اخبار از آخرین نرخ نامه باتری آذر در مشهد جویا شوید.

مشخصات فنی باتری ویگور

باتری ویگور مناسب تمامی خودروهای سواری و سنگین تولید و در بازار عرضه شده است. از باتری ۵۰ تا ۲۰۰ آمپرساعت همه در سبد کالای باتری ویگور موجود می باشد.

باتری ویگور در انواع آمپرساعت ها و ابعاد تولید می شود تا تقریباً تمامی خودروهای ایرانی و خارجی موجود در ایران را تامین کند.

شما می توانید باتری مناسب خودرو خود را با جستجو کردن نام خودرو خود در سایت یا مراجعه به قسمت (خودرو شما؟) بیابید. سپس با داشتن آمپرساعت مناسب خودرو خود باتری ویگور مناسب خودتان را پیدا کنید.

باتری ویگور در آمپرساعت های ۵۰ – ۵۵ – ۶۰ – ۶۶ – ۷۰ – ۷۴ – ۸۸ – ۹۰ – ۱۰۰ – ۱۲۰ – ۱۵۰ – ۲۰۰ تولید می گردد.

باتری ویگور به دو نوع سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ تولید می گردد.

در ادامه جدول مشخصات انواع باتری ویگور به ترتیب آمپرساعت شرح داده خواهد شد.

باتری ویگور ۵۰ آمپرساعت

باتری ویگور ۵۰ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۵۰ آمپرساعت ویگور به شرح ذیل می باشد:

برند باتری ویگور (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۵۰ آمپرساعت (در دو مدل تولید می گردد)
شماره فنی N50L2 – N50L1
طول (سانتی متر) ۲۴ و ۲۱ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری ویگور ۵۵ آمپرساعت

باتری ویگور ۵۵ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۵۵ آمپرساعت ویگور به شرح ذیل می باشد:

برند باتری ویگور (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۵۵ آمپرساعت
شماره فنی ۵۵۵۵۹
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری ویگور ۶۰ آمپرساعت بلند

باتری ویگور ۶۰ آمپرساعت در ابعاد ۲۴ سانتی متر طول و ۱۸ سانتی متر عرض و ۲۳ سانتی متر ارتفاع تولید می گردد و معروف به ۶۰ آمپرساعت بلند است. همانطور که می دانید این باتری به دو شماره فنی متفاوت تولید می شود که تفاوت آنها در مکان قرار گیری قطب های باتری است که در باتری با شماره فنی ۶۰R (56069) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت راست شما قرار می گیرد و در باتری با شماره فنی ۶۰L(56068) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت چپ شما قرار می گیرد.

باتری ویگور ۶۰ آمپرساعت بلند

باتری ویگور در مشهد - VIGOR BATTERY

جدول مشخصات باتری ۶۰ آمپرساعت ویگور به شرح ذیل می باشد:

برند باتری ویگور (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۶۰ آمپرساعت (باتری بلند در دو مدل تولید می گردد)
شماره فنی ۵۶۰۶۸ – ۵۶۰۶۹
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر

باتری ویگور ۶۰ آمپرساعت کوتاه

باتری ویگور ۶۰ آمپرساعت کوتاه

جدول مشخصات باتری ۶۰ آمپرساعت کوتاه ویگور به شرح ذیل می باشد:

برند باتری ویگور (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۶۰ آمپرساعت (باتری کوتاه)
شماره فنی ۵۶۰۳۰
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری ویگور ۶۶ آمپرساعت

باتری ویگور ۶۶ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۶۶ آمپرساعت ویگور به شرح ذیل می باشد:

برند باتری ویگور (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۶۶ آمپرساعت
شماره فنی ۵۶۶۳۸
طول (سانتی متر) ۲۸ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری ویگور ۷۰ آمپرساعت

باتری ویگور ۷۰ آمپرساعت سیلد به دو مدل مختلف تولید می گردد. هر دو مدل در ابعاد ۲۶ سانتی متر طول و ۱۸ سانتی متر عرض و ۲۳ سانتی متر ارتفاع تولید می شوند. تفاوت مدل اول و دوم مکان قرار گیری قطب های باتری است که در باتری های ۷۰R (57024) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت راست شما قرار می گیرد و در باتری های۷۰L (57029) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت چپ شما قرار می گیرد.

باتری ویگور ۷۰ آمپرساعت باتری ویگور ۷۰ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۷۰ آمپرساعت ویگور به شرح ذیل می باشد:

برند باتری ویگور (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۷۰ آمپرساعت (در دو مدل تولید می گردد)
شماره فنی ۵۷۰۲۴ – ۵۷۰۲۹
طول (سانتی متر) ۲۶ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۳ سانتی متر

باتری ویگور ۷۴ آمپرساعت

باتری ویگور ۷۴ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۷۴ آمپرساعت ویگور به شرح ذیل می باشد:

برند باتری ویگور (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۷۴ آمپرساعت
شماره فنی ۵۷۴۱۲
طول (سانتی متر) ۲۸ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری ویگور ۸۸ آمپرساعت بلند

باتری ویگور ۸۸ آمپرساعت بلند باتری ویگور ۸۸ آمپرساعت بلند

باتری ۸۸ آمپرساعت بلند ویگور معروف به باتری ۸۸ آمپرساعت نیسان دیزلی می باشد. این باتری در دو مدل تولید می گردد که تفاوت دو مدل در جهت قرارگیری قطب ها می باشد.

در باتری های ۸۸R زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت راست شما قرار می گیرد و در باتری های ۸۸L زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت چپ شما قرار می گیرد.

جدول مشخصات باتری ۸۸ آمپرساعت ویگور به شرح ذیل می باشد:

برند باتری ویگور (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۶ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۸۸ آمپرساعت (در دو مدل تولید می گردد)
شماره فنی N88L – N88R
طول (سانتی متر) ۳۱ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۳ سانتی متر

باتری ویگور ۹۰ آمپرساعت

باتری ویگور ۹۰ آمپرساعت باتری ویگور ۹۰ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۹۰ آمپرساعت ویگور به شرح ذیل می باشد:

برند باتری ویگور (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۶ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۹۰ آمپرساعت
شماره فنی N90
طول (سانتی متر) ۳۵ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری ویگور ۱۰۰ آمپرساعت

باتری ویگور ۱۰۰ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۱۰۰ آمپرساعت ویگور به شرح ذیل می باشد:

برند باتری ویگور (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۶ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری اسیدشارژ
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۱۰۰ آمپرساعت
شماره فنی N100L
طول (سانتی متر) ۴۱ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر

باتری ویگور ۱۲۰ آمپرساعت

باتری ویگور ۱۲۰ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۱۲۰ آمپرساعت ویگور به شرح ذیل می باشد:

برند باتری ویگور (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۶ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری اسیدشارژ
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۱۲۰ آمپرساعت
شماره فنی N120L
طول (سانتی متر) ۴۱ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر

باتری ویگور ۱۵۰ آمپرساعت

باتری ویگور ۱۵۰ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۱۵۰ آمپرساعت ویگور به شرح ذیل می باشد:

برند باتری ویگور (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۶ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری اسیدشارژ
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۱۵۰ آمپرساعت
شماره فنی N150
طول (سانتی متر) ۴۹ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۲۲ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۳ سانتی متر

باتری ویگور ۲۰۰ آمپرساعت

باتری ویگور ۲۰۰ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۲۰۰ آمپرساعت ویگور به شرح ذیل می باشد:

برند باتری ویگور (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۶ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری اسیدشارژ
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۲۰۰ آمپرساعت
شماره فنی N200
طول (سانتی متر) ۴۹ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۲۲ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۳ سانتی متر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *