باتری پاورسل در مشهد – Power Cell Battery

باتری پاورسل در مشهد - Power Cell Battery

پاورسل برند جدید و نوظهور در بازار باتری ایران می باشد. باتری پاورسل از نوع باتری های سیلد مخصوص خودرو بوده و تولید شرکت کرمان باتری ارگ می باشد.

شرکت کرمان باتری ارگ از شرکت های زیر مجموعه صنایع خودروسازی کرمان در سال ۱۳۹۷ با هدف تولید باتری های استارتر خودرویی، جهت تامین تولیدات مجموعه کرمان خودرو و همچنین بازار داخلی و کشور های منطقه فعالیت خود را شروع نمود.

این مجموعه تولیدی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در شهر کرمان واقع شده است.

شرکت کرمان باتری یک زیرمجموعه جدید برای شرکت خودروساز کرمان خودرو می باشد و تمامی خط تولید تهیه شده برای این شرکت جدید و مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا می باشد.

ما افتخار داریم که عرضه انحصاری باتری پاورسل در مشهد را در اختیار داشته و بهترین قیمت و بهترین خدمات را به مشتریان خود برای باتری پاورسل ارائه می نماییم.

معرفی باتری پاورسل

معرفی باتری پاورسل

در سال ۱۳۹۷ پروژه احداث خط تولید باتری با بالاترین استانداردهای ممکن توسط کرمان خودرو در استان کرمان کلیک خورد. این شرکت تمام تلاش خود را بکار گرفت تا در نهایت بعد از گذشت حدود دو سال محصول نهایی با برند تجاری پاورسل وارد بازار ایران شود.

شرکت کرمان باتری ارگ، هزینه هنگفتی برای اخذ استانداردهای بالاتر از ملی برای محصول خود یعنی باتری پاورسل متحمل شد تا با اطمینان محصولی را به بازار معرفی کند که یک سر و گردن بالاتر از دیگر محصولات باکیفیت داخلی باشد.

باتری پاورسل زیر تست های سختگیرانه قرار گرفت تا از کیفیت و عملکرد محصول نهایی اطمینان حاصل گردد.

همانطور که می دانید شرکت های خودروساز در تامین قطعات یدکی خودروهای تولیدی خود حساسیت بالایی دارند و در میان قطعات یدکی، باتری یک جزء بسیار حساس و مهم خودرو می باشد که وجود کوچک ترین عیب یا نقص در آن سبب بروز مشکلات مختلفی در خودرو می شود.

در نتیجه شرکت های خودروساز در تامین باتری مورد نیاز خود بسیار سختگیر و دقیق عمل کرده و دستورالعمل ها و استانداردهایی بالاتر از اداره استاندارد ملی برای باتری تعیین می کنند که این خود سبب شده کمتر تولیدکننده داخلی در زمینه تامین باتری های مورد نیاز شرکت های خودروساز قدم بردارد.

در این میان شرکت کرمان باتری ارگ با باتری پاورسل خود در وهله اول به هدف تامین باتری های مورد نیاز شرکت خودروسازی کرمان موتور شکل گرفت لذا از همان ابتدا مهندسان این شرکت می دانستند که باید در بالاترین سطح کیفی وارد عرصه تولید باتری شوند.

باتری پاورسل، یک تولید ملی است که دارای استانداردهای کیفی بی نظیر و بدون رقیب بوده و مورد تایید بزرگترین شرکت های خودروساز در کشور می باشد.

بالاتری سطح کیفیت و سخت گیری در تولید را تنها در باتری پاورسل می توانید بیابید.

مدعی جدید عرصه باتری خودرو

باتری پاورسل را می توان جدی ترین رقیب باتری های کره ای در کشور دانست چراکه در استانداردها و تکنولوژی تولید چیزی از تولیدات کره ای کم ندارد.

یکی دیگر از شاخصه های مهم باتری پاورسل، خط تولید جدید و به روز این باتری می باشد. تا سال ۱۴۰۰ جدیدترین خط تولید باتری وارد شده به کشور خط تولید باتری پاورسل می باشد.

نکته مهم در این خط تولید این است که اولاً خط تولید یک خط تولید نو بوده و خط دست دوم یا استوک نمی باشد دوماً خط تولید از یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های متخصص در زمینه خط تولید باتری خودرو، خریداری شده است که این خود یک نقطه قوت برای باتری پاورسل بحساب می آید.

شرکت کرمان باتری ارگ تمام سعی خود را بکار گرفت تا خط تولید باتری پاورسل جدیدترین و به روزترین خط تولید باتری مطابق با تکنولوژی روز دنیا باشد و در همین راستا هزینه های بسیاری را انجام داده است.

این محصول خیال همه فروشندگان و مراکز برق و باتری خودرو را راحت کرد چرا که با اطمینان به مشتریان خود باتری ای می فروشند که قطعاً رضایت مصرف کننده جلب خواهد شد.

چه به لحاظ قیمت و چه به لحاظ کیفیت و چه به لحاظ فنی، باتری پاورسل یک باتری همه چیز تمام است و چیزی از نمونه های خارجی خود کم ندارد.

باتری پاورسل در حال حاضر فقط در ابعاد و مشخصات فنی مناسب برای خودروهای سواری تولید می شود و فعلاً خط تولید مخصوص خودروهای سنگین و نیمه سنگین (با آمپرساعت های بالای ۹۰ آمپرساعت) راه اندازی نگردیده است.

امید است به زودی باتری های سنگین پاورسل نیز به بازار عرضه شود.

در ادامه مشخصات فنی انواع باتری پاورسل را بیان خواهیم کرد.

نمایندگی باتری پاورسل در مشهد

نمایندگی باتری پاورسل در مشهد

نوین باتری مشهد اولین نماینده رسمی کرمان باتری در شرق کشور بوده و عرضه انحصاری برند پاورسل در خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی را در دست دارد.

عرضه مستقیم از کارخانه و بدون واسطه باتری پاورسل در مشهد به بهترین قیمت و جدیدترین تاریخ را از نوین باتری مشهد بخواهید.

نوین باتری، رتبه یک خدمات پس از فروش و مشتری مداری در مشهد آماده ارائه خدمات فروش و گارانتی باتری پاورسل در مشهد می باشد.

جهت خرید باتری پاورسل در مشهد یا به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید یا با شعب ما تماس حاصل فرمایید.

خرید باتری پاورسل در مشهد را فقط از نوین باتری، نمایندگی باتری پاورسل در مشهد بخواهید.

نوین باتری نماینده باتری پاورسل در مشهد افتخار دارد باتری پاورسل در مشهد را به تاریخ روز و قیمت باور نکردنی به شما مشتریان عزیز تقدیم نماید.

تماس بگیرید و آدرس خود را به ما بدهید تا نیروی متخصص امداد باتری مشهد با باتری پاورسل مخصوص خودرو شما به محل شما مراجعه کرده و خدمات تست و نصب باتری در محل شما به صورت کاملاً رایگان انجام شود.

جهت اطلاع از قیمت باتری پاورسل یا به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید یا با شعب نوین باتری تماس بگیرید یا از طریق آرشیو اخبار لیست قیمت باتری کرمان باتری ارگ را مشاهده فرمایید.

تهیه مستقیم باتری پاورسل از کارخانه کرمان باتری ارگ

بدلیل تهیه مستقیم باتری پاورسل از کارخانه کرمان باتری ارگ، به شما اطمینان می دهیم که:

  • باتری پاورسل به تاریخ روز را تهیه کرده اید.
  • باتری پاورسل به پایین ترین قیمت ممکن و مطابق با دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت را تهیه کرده اید.
  • باتری پاورسل با گارانتی واقعی و فوری خریداری کرده اید.
  • باتری پاورسل با خدمات نصب در محل در هرکجای کلان شهر مشهد در اختیار شماست.

باتری پاورسل در مشهد را از نوین باتری تهیه کنید.

نماینده رسمی و انحصاری باتری پاورسل در مشهد، نوین باتری مشهد می باشد.

خدمات گارانتی تعویض باتری شما فقط در نوین باتری مشهد امکان پذیر است.

گارانتی تعویض فوری باتری پاورسل بدون هیچ دغدغه و استرسی فقط در ۱۵ دقیقه در نوین باتری مشهد انجام می شود.

نوین باتری مشهد آماده ارائه خدمات گارانتی باتری پاورسل در مشهد می باشد.

ویژگی های برجسته باتری پاورسل

ویژگی های برجسته باتری پاورسل

باتری پاورسل به یقین در بهترین و جدیدترین خط تولید باتری در کشور تولید می شود.

از شاخص ترین ویژگی های باتری پاورسل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خط تولید جدید و به روز
  • دارای بالاترین سطح استاندارد و مورد تایید شرکت های خودروساز
  • قدرت استارت زنی بالا
  • طول عمر بالا
  • کیفیت بالا
  • گارانتی فوری و مشتری مدار

کیفیت باتری پاورسل

در نوین باتری مشهد با توجه به موارد زیر میزان کیفیت باتری از یک ستاره بعنوان پایین ترین تا پنج ستاره بعنوان بالاترین رتبه مشخص می شود.

  • طول عمر باتری
  • درصد باتری های برگشت خورده و گارانتی شده برای مشتری
  • درصد باتری های خراب قبل از نصب

موارد فوق حاصل تجربه چندین ساله نوین باتری در عرصه برق و باتری خودرو می باشد.

با توجه به گزارشات دقیق بخش فنی نوین باتری مشهد، باتری پاورسل یک باتری پنج ستاره می باشد.

کیفیت باتری

گارانتی باتری پاورسل در مشهد

گارانتی باتری پاورسل در مشهد

شرکت کرمان باتری ارگ درصد خطای بسیار پایینی دارد ولی به هر صورت این شرکت برای محصول باکیفیت خود یعنی باتری پاورسل ضمانت تعویض ۱۲ ماهه قرار داده است تا در صورت معیوب شدن باتری در طی زمان مذکور مصرف کننده بتواند یک باتری نو دیگر از نمایندگی باتری پاورسل دریافت نماید.

برای اطمینان مشتریان باتری پاورسل در تمامی آمپرساعت ها و مدل ها دارای ۱۲ ماه ضمانت تعویض است.

در صورتیکه باتری شما قبل از تاریخ مذکور ایرادی پیدا کند باتری شما گارانتی شده و یک باتری جدید و نو دیگر مطابق با مشخصات باتری قبلی شما تعویض می گردد.

خدمات تعویض فوری باتری پاورسل فقط در نوین باتری مشهد

باتری پاورسل در انواع آمپرساعت ها دارای کارت گارانتی می باشد. در کارت گارانتی، سریال باتری و تاریخ شروع گارانتی باتری شما ذکر شده است.

تاریخ درج شده در کارت گارانتی باتری پاورسل، تاریخ شروع گارانتی بوده و تاریخ اتمام گارانتی شما، دقیقاً یکسال بعد از تاریخ مذکور است.

مثلا اگر در کارت گارانتی باتری شما تاریخ شروع ۲۴ مهر ۱۴۰۰ درج شده تاریخ اتمام گارانتی باتری شما ۲۴ مهر ۱۴۰۱ می باشد.

سریال درج شده در کارت گارانتی نیز روی بدنه باتری شما حک شده است که در هنگام خرابی باتری شما این سریال حک شده روی بدنه باتری با سریال درج شده در کارت گارانتی تطبیق داده می شود.

کارت گارانتی باتری در واقع شناسنامه باتری می باشد لذا در هنگام خرید باتری پاورسل دقت کنید که اولاً سریال درج شده روی کارت با سریال باتری یکسان باشد ثانیاً مدت گارانتی کمتر از زمان تعیین شده کارخانه نباشد یعنی باتری پاورسل شما ۱۲ ماه ضمانت تعویض داشته باشد در غیر اینصورت باتری تاریخ گذشته بوده و از خرید آن خودداری کنید.

گارانتی باتری پاورسل

برای استفاده از گارانتی باتری پاورسل، ارائه کارت گارانتی و فاکتور فروش ممهور فروشنده الزامی می باشد.

جهت بهره مندی از خدمات گارانتی باتری پاورسل می بایست به نماینده رسمی کرمان باتری مراجعه فرمایید.

جهت بهره مندی از خدمات گارانتی پاورسل در مشهد به نوین باتری مراجعه فرمایید.

نوین باتری نماینده باتری پاورسل در مشهد

نوین باتری نماینده کرمان باتری در مشهد

خدمات گارانتی باتری پاورسل در مشهد فقط در نوین باتری!

جهت استفاده از گارانتی باتری پاورسل در مشهد با کارت گارانتی و فاکتور ممهور خود در ساعت ۹ صبح الی ۲ ظهر به نمایندگی باتری پاورسل در مشهد (نوین باتری) مراجعه فرمایید.

نوین باتری؛ نمایندگی باتری پاورسل در مشهد

نوین باتری؛ نمایندگی باتری کرمان باتری در مشهد

قیمت باتری پاورسل در مشهد

قیمت باتری پاورسل در مشهد

باتری پاورسل درحال حاضر (۱۴۰۰/۰۵) دارای قیمت بسیار مناسبی است که قطعاً این قیمت گذاری پایین از سیاست های شرکت کرمان باتری است.

با توجه به کیفیت باتری پاورسل انتظار می رود که قیمت این محصول بعد از گرفتن سهم خود در بازار، افزایش چشم گیری داشته باشد.

لیست قیمت باتری پاورسل در مشهد (نرخ نامه باتری پاورسل در مشهد) توسط نوین باتری مشهد تهیه و تنظیم شده است.

لازم به ذکر است لیست قیمت باتری پاورسل در مشهد (نرخ نامه باتری پاورسل در مشهد) با توجه به دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه باتری سازان مشهد تهیه و تنظیم شده است.

جهت دریافت لیست قیمت باتری پاورسل در مشهد (نرخ نامه باتری پاورسل در مشهد) می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  • با شعب نوین باتری مشهد تماس حاصل فرمایید.
  • به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.
  • در قسمت آرشیو اخبار از آخرین نرخ نامه باتری کرمان باتری ارگ در مشهد جویا شوید.

مشخصات فنی باتری پاورسل

باتری پاورسل مناسب خودرو خود را بیابید.

باتری پاورسل در انواع آمپرساعت ها و ابعاد تولید می شود تا تقریباً تمامی خودروهای سواری ایرانی و خارجی موجود در ایران را تامین کند.

شما می توانید باتری مناسب خودرو خود را با جستجو کردن نام خودرو خود در سایت یا مراجعه به قسمت (خودرو شما؟) بیابید.

سپس با داشتن آمپرساعت مناسب خودرو خود باتری پاورسل مناسب خودتان را پیدا کنید.

باتری پاورسل در آمپرساعت های ۵۰ – ۵۵ – ۶۰ – ۶۶ – ۷۰ – ۷۴ تولید می گردد.

باتری پاورسل فقط به صورت سیلد (بدون نیاز به نگهداری) تولید می گردد.

در ادامه جدول مشخصات انواع باتری پاورسل به ترتیب آمپرساعت شرح داده خواهد شد.

باتری پاورسل ۵۰ آمپرساعت سیلد

باتری پاورسل ۵۰ آمپرساعت سیلد

جدول مشخصات باتری ۵۰ آمپرساعت سیلد پاورسل به شرح ذیل می باشد:

برند باتری پاورسل (محصول کرمان باتری ارگ)
ساخت ایران – کرمان
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۵۰ آمپرساعت (باتری ۵۰ آمپرساعت سیلد قالب بزرگ)
شماره فنی N50L2
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری پاورسل ۵۵ آمپرساعت سیلد

باتری پاورسل ۵۵ آمپرساعت سیلد

جدول مشخصات باتری ۵۵ آمپرساعت سیلد پاورسل به شرح ذیل می باشد:

برند باتری پاورسل (محصول کرمان باتری ارگ)
ساخت ایران – کرمان
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۵۵ آمپرساعت
شماره فنی ۵۵۵۵۹
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری پاورسل ۶۰ آمپرساعت سیلد

باتری پاورسل ۶۰ آمپرساعت سیلد

باتری پاورسل ۶۰ آمپرساعت سیلد به سه سایز مختلف تولید می گردد.

یکی معروف به ۶۰ آمپرساعت سیلد کوتاه می باشد که ابعاد آن مشابه باتری ۵۵ آمپرساعت می باشد ولی دو مدل دیگر در ابعاد ۲۴ سانتی متر طول و ۱۸ سانتی متر عرض و ۲۳ سانتی متر ارتفاع تولید می گردند و معروف به ۶۰ آمپرساعت بلند هستند.

تفاوت مدل دوم و سوم مکان قرار گیری قطب های باتری است که در باتری های ۶۰R (56069) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت راست شما قرار می گیرد و در باتری های ۶۰L(56068) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت چپ شما قرار می گیرد.

جدول مشخصات باتری

جدول مشخصات باتری ۶۰ آمپرساعت سیلد پاورسل به شرح ذیل می باشد:

برند باتری پاورسل (محصول کرمان باتری ارگ)
ساخت ایران – کرمان
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۶۰ آمپرساعت (در سه سایز تولید می گردد)
شماره فنی ۵۶۰۳۰ – ۵۶۰۶۸ – ۵۶۰۶۹
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر و ۲۴ سانتی متر

باتری پاورسل ۶۶ آمپرساعت سیلد

باتری پاورسل ۶۶ آمپرساعت سیلد

جدول مشخصات باتری ۶۶ آمپرساعت سیلد پاورسل به شرح ذیل می باشد:

برند باتری پاورسل (محصول کرمان باتری ارگ)
ساخت ایران – کرمان
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۶۶ آمپرساعت
شماره فنی ۵۶۶۳۸
طول (سانتی متر) ۲۸ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری پاورسل ۷۰ آمپرساعت سیلد

باتری پاورسل ۷۰ آمپرساعت سیلد

باتری پاورسل ۷۰ آمپرساعت سیلد به دو مدل مختلف تولید می گردد.

هر دو مدل در ابعاد ۲۶ سانتی متر طول و ۱۸ سانتی متر عرض و ۲۳ سانتی متر ارتفاع تولید می شوند.

تفاوت مدل اول و دوم مکان قرار گیری قطب های باتری است که در باتری های ۷۰R (57024) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت راست شما قرار می گیرد و در باتری های ۷۰L (57029) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت چپ شما قرار می گیرد.

جدول مشخصات باتری ۷۰ آمپر

جدول مشخصات باتری ۷۰ آمپرساعت سیلد پاورسل به شرح ذیل می باشد:

برند باتری پاورسل (محصول کرمان باتری ارگ)
ساخت ایران – کرمان
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۷۰ آمپرساعت (در دو مدل تولید می گردد)
شماره فنی ۵۷۰۲۴ – ۵۷۰۲۹
طول (سانتی متر) ۲۶ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۳ سانتی متر

باتری پاورسل ۷۴ آمپرساعت سیلد

باتری پاورسل ۷۴ آمپرساعت سیلد

جدول مشخصات باتری ۷۴ آمپرساعت سیلد پاورسل به شرح ذیل می باشد:

برند باتری پاورسل (محصول کرمان باتری ارگ)
ساخت ایران – کرمان
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۷۴ آمپرساعت
شماره فنی ۵۷۴۱۲
طول (سانتی متر) ۲۸ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

4 نظر در “باتری پاورسل در مشهد – Power Cell Battery

  1. آواتار عظیمی زاده عظیمی زاده گفت:

    سلام مطالبی که گذاشتین برا باتری پاورسل خیلی خوبن…امیدوارم که برا خودروهایی مثل تویوتا کوهی هم بشه خرید کرد…من در حال پیگیری هستم که خرید بزنم…ممنون از فروشگاه جامع و عالیتون

    1. آواتار مدیریت مدیریت گفت:

      با عرض سلام
      برای تویوتا باتری ۷۰ آمپرساعت تهیه کنید.
      باتری ۷۰ آمپرساعت پاورسل به تاریخ جدید موجود می باشد.
      با تشکر

  2. آواتار رضا همتی رضا همتی گفت:

    سلام و عرض ادب و خداقوت. به نظرتون شرکت باتری ارگ در زمینه ساختن باتری پاروسل برای ماشین های سنگین و نیمه سنگین اقدام میکنه؟

    1. آواتار مدیریت مدیریت گفت:

      با عرض سلام
      شرکت کرمان باتری ارگ شرکت پویا و فعالی است که همکنون در حال ساخت باتری ۹۰ و ۱۰۰ آمپرساعت می باشد.
      بعد از مراحل تست و آزمون این دو مورد احتمال قوی مراحل ساخت باتری های سنگین آغاز می شود.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *