باتری کایامکس در مشهد (KAYA MAX BATTERY)

باتری کایامکس در مشهد (KAYA MAX BATTERY)

باتری کایامکس تولید شرکت یکتا سپاهان باتری اصفهان یکی از بهترین باتری های تولید شده در ایران می باشد.

شرکت یکتا باتری سپاهان یک شرکت جدید نسبت به دیگر رقبای خود در ایران به حساب می آید. این شرکت در فروردین ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز نموده است. فعالیت این شرکت در زمینه مشاوره، بازیافت، تولید، مونتاژ، صادرات و واردات کلیه باتری های مخصوص خودرو می باشد.

این کارخانه به بروزترین دستگاه های تولید باتری از شرکت زیمنس آلمان تجهیز شده است و نتیجه این مهم تولید باتری با طول عمر بالا و قابل مقایسه با برندهای معتبر خارجی شده است.

شرکت یکتا سپاهان باتری به غیر از برند کایامکس برند های دیگری نظیر آیسان، اکسیژن، فایرگلد، واندا و … تولید می کند که بهترین برند این شرکت با نام تجاری کایامکس روانه بازار شده است.

نوین باتری مشهد یکی از برترین نمایندگی های شرق کشور این شرکت مفتخر است با ارائه بهترین خدمات در خدمت مشتریان گرامی باشد.

نوین باتری نماینده شرکت یکتا باتری سپاهان و باتری کایامکس در مشهد

معرفی باتری کایامکس

معرفی باتری کایامکس

شرکت نو ظهور با تجهیزات پیشرفته و جدید

در اواخر سال ۱۳۹۸ شرکت یکتا سپاهان باتری اصفهان با خرید تجهیزات جدید از شرکت زیمنس آلمان و راه اندازی خط تولید جدید و به روز، تولیدی متفاوت و با کیفیت را با نام تجاری کایامکس روانه بازار کرد.

باتری کایامکس بهترین تولید شرکت یکتا سپاهان باتری اصفهان بوده که دارای صفحات با کیفیت از شرکت برنا باتری اصفهان می باشد. همانطور که می دانید یکی از بهترین شرکت های صفحه سازی در ایران شرکت برنا باتری اصفهان می باشد و شرکت یکتا سپاهان باتری تصمیم بر این گرفته که صفحات باتری خود را از شرکت برنا باتری تامین کند.

باتری کایامکس یک باتری خوش ساخت و با کیفیت بوده که دارای طول عمر بالا می باشد. اگر بدنبال باتری با کیفیت برای خودرو خود هستید ما به شما باتری کایامکس را پیشنهاد می دهیم.

قبلاً مشتریانی که به دنبال باتری با کیفیت با طول عمر بالای ۳ سال بودند تمایل به خرید باتری کره ای داشتند ولی امروزه با توجه به شرایط ارزی کشور و سیاست های واردات و صادرات و گمرکی کشور سبب شده باتری های کره ای هم مقرون به صرفه نباشند و هم تاریخ تولید آنها به یک سال حتی بیشتر گذشته باشد لذا اصلاً توجیه خرید ندارند چرا که حتی اگر مبلغ آن برای شما مسئله ای نباشد باتری یکسال تاریخ گذشته در بهترین حالت ۲ سال دیگر برای شما کار خواهد کرد لذا اصلاً توجیه خرید ندارند.

قطعاً باتری تولید داخل این مزیت را دارد که می توان باتری را به تاریخ روز به دست مشتری رساند و دیگر مسئله خواب جنس و گذشتن تاریخ منتفی است اما مسئله مهم دیگر کیفیت است. تولیدی که بتوان آن را با محصولات کره ای مقایسه کرد در کشور زیاد یافت نمی شود.

یکی از شرکت هایی که در عرصه تولید باتری با کیفیت با طول عمر و قدرت استارت زنی بالا قدم گذاشت شرکت یکتا سپاهان باتری اصفهان بود. این شرکت با خرید تجهیزات جدید مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، مژده تولیدی خاص و مشتری پسند را می دهد.

در اواخر سال ۱۳۹۸ بود که بالاخره این محصول فوق العاده پس از کسب تمامی استاندارد های لازم و گذراندن انواع تست های سخت گیرانه شرکت، با نام کایامکس به تولید انبوه رسید.

یک نکته مهم در مورد باتری کایامکس، سبد بزرگ انواع آمپرساعت ها و ابعاد باتری می باشد. باتری کایامکس تقریباً در تمامی ابعاد و آمپرساعت ها برای تمامی خودروهای خارجی و ایرانی و همچنین خودروهای سبک (سواری) و نیمه سنگین و سنگین تولید می گردد.

این شرکت از باتری ۵۰ آمپرساعت تا ۲۰۰ آمپرساعت را پوشش می دهد لذا باتری کایامکس برای هر خودرویی که مد نظر شما باشد باتری تولید کرده است. از خودرو پراید گرفته تا تریلی، باتری کایامکس، باتری مناسب را در اختیار مشتری قرار می دهد.

وقتی یک شرکت تولیدی به دنبال محصولی مشتری پسند است قطعاً به این نکته توجه کرده که بازار هدف را بتواند تامین کند. این شرکت باتری های خود را در انواع آمپرساعت ها و ابعاد مختلف تولید می کند تا شما به راحتی بتوانید باتری استاندارد خودرو خود را تهیه کنید. چه خودرو ایرانی و چه خودرو خارجی با هر نوع و هر استانداردی که باشد باتری کایامکس آن را پیدا خواهید کرد. معمولاً باتری های خودروهای خارجی هم در ابعاد و هم در خروجی برق حساسیت خاص خود را دارند و شرکت یکتا سپاهان باتری از این نکته مهم غافل نمانده است. باتری کایامکس با توجه به جنس فوق العاده صفحات خود دارای خروجی برق بالا و مناسب انواع خودروهای خارجی و ایرانی می باشد. همچنین این شرکت محصولات خود را با استانداردهای اروپایی تولید می کند تا هر مدل باتری مخصوص خودروهای خارجی نظیر هیوندای و کیا و تویوتا و … را تامین کند. انواع باتری ها با شماره فنی های ۵۷۰۲۴ و ۵۰۷۰۲۹ و ۵۶۰۶۸ و ۵۶۰۶۹ و ۱۰۰ کوتاه که بیشتر برای خودروهای خارجی مورد نیاز هست همه در سبد کالای باتری کایامکس یافت می شود.

باتری کایامکس یک باتری قابل رقابت با بهترین باتری های ایرانی می باشد. کیفیت فوق العاده این باتری سبب می شود تا با اطمینان بگوییم یک تولید عالی ملی داریم که بتواند به همان اندازه باتری کره ای و شاید هم بیشتر عمر مفید داشته باشد.

اما مسئله فقط طول عمر نیست بلکه قیمت و مشخصات فنی باتری نیز حائر اهمیت است. باتری کایامکس هم در قیمت مقرون به صرفه است هم به لحاظ مشخصات فنی یعنی آمپرساعت و خروجی برق و ابعاد فیزیکی باتری دقت کافی را داشته تا تقریباً تمامی خودروهای ایرانی و خارجی موجود در ایران را پوشش دهد.

توجه داشته باشید که باتری کایامکس چون تولید داخل می باشد قطعاً هزینه هایی مثل گمرک و حمل و نقل را ندارد و بابت خرید آن دلار خرج نشده است پس قطعاً قیمت بسیار پایین تری نسبت به باتری خارجی دارد و همچنین این شرکت همیشه سعی کرده با دیگر تولیدکنندگان ایرانی رده بالا از رقابت قیمتی خارج نشود. به یقین باتری کایامکس چون با خط تولید جدید و به روز تولید می شود دارای کیفیت بالایی است ولی این دلیل نشده که قیمت این باتری از عرف خارج شود.

در ادامه مشخصات فنی انواع باتری کایامکس را بیان خواهیم کرد.

نمایندگی باتری کایامکس در مشهد

نمایندگی باتری کایامکس در مشهد

نوین باتری نماینده رسمی باتری کایامکس و شرکت یکتا سپاهان باتری در مشهد می باشد.

نوین باتری مشهد یکی از معتبرترین مراکز پخش باتری خودرویی و باتری ساکن (باتری UPS) در مشهد آماده ارائه خدمات فروش و پس از فروش باتری کایامکس در مشهد می باشد.

جهت خرید باتری کایامکس به بهترین قیمت و به تاریخ روز، هوشمندانه ترین راه مراجعه به نماینده رسمی کارخانه یعنی نوین باتری مشهد می باشد.

جهت خرید باتری کایامکس در مشهد یا به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید یا با شعب ما تماس حاصل فرمایید.

نصب رایگان باتری کایامکس در مشهد با امداد باتری مشهد در هرکجای کلان شهر مشهد مقدس

خرید باتری کایامکس در مشهد را فقط از نوین باتری مشهد بخواهید. نوین باتری مشهد نماینده انحصاری باتری کایامکس در مشهد افتخار دارد باتری کایامکس در مشهد را به تاریخ روز و به قیمت باور نکردنی به شما مشتریان عزیز تقدیم نماید. تماس بگیرید و آدرس خود را به ما بدهید تا نیروی متخصص امداد باتری مشهد با باتری کایامکس مخصوص خودرو شما به محل شما مراجعه کرده و خدمات تست و نصب باتری در محل شما به صورت کاملاً رایگان انجام شود.

جهت اطلاع از قیمت باتری کایامکس یا به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید یا با شعب نوین باتری تماس بگیرید یا از طریق آرشیو اخبار لیست قیمت باتری یکتا سپاهان را مشاهده فرمایید.

بدلیل تهیه مستقیم باتری کایامکس از کارخانه یکتا باتری سپاهان اصفهان، به شما اطمینان می دهیم که:

  • باتری کایامکس به جدید ترین تاریخ ممکن را تهیه کرده اید.
  • باتری کایامکس به نازل ترین قیمت ممکن و مطابق با دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت را تهیه کرده اید.
  • باتری کایامکس با گارانتی فوری و بی درد سر را خریداری کرده اید.
  • باتری کایامکس همراه با خدمات فوق العاده نظیر خدمات نصب در محل در هرکجای کلان شهر مشهد را تهیه کرده اید.

باتری کایامکس در مشهد را فقط از نوین باتری تهیه کنید. نماینده رسمی و انحصاری باتری کایامکس در مشهد، نوین باتری مشهد می باشد.

با نوین باتری مشهد، تجربه خدماتی بی نظیر را خواهید داشت. گارانتی تعویض فوری باتری کایامکس بدون هیچ دغدغه و استرسی در نوین باتری مشهد انجام می شود. نوین باتری مشهد آماده ارائه خدمات گارانتی باتری کایامکس در مشهد می باشد.

ویژگی های برجسته باتری کایامکس

ویژگی های برجسته باتری کایامکس

باتری کایامکس یک تولید جدید و خوش ساخت ملی می باشد. از شاخص ترین ویژگی های باتری کایامکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحات باکیفیت از شرکت برنا باتری
  • طول عمر بالا
  • دارای نشانگر باتری (چشمی باتری)
  • خوش ساخت
  • ضمانت تعویض واقعی و فوری
  • تولید شده در ابعاد و آمپرساعت های مختلف جهت تامین باتری انواع خودروهای ایرانی و خارجی

کیفیت باتری کایامکس

کیفیت باتری کایامکس

در نوین باتری مشهد با توجه به موارد زیر میزان کیفیت باتری از یک ستاره بعنوان پایین ترین تا پنج ستاره بعنوان بالاترین رتبه مشخص می شود.

  • طول عمر باتری
  • درصد باتری های برگشت خورده و گارانتی شده برای مشتری
  • درصد باتری های خراب قبل از نصب

موارد فوق حاصل تجربه چندین ساله نوین باتری در عرصه برق و باتری خودرو می باشد.

با توجه به گزارشات دقیق بخش فنی نوین باتری مشهد، باتری کایامکس یک باتری چهار ستاره می باشد.

گارانتی باتری کایامکس در مشهد

گارانتی باتری کایامکس در مشهد

شرکت یکتا باتری سپاهان برای تولید باتری کایامکس از هیچ هزینه ای جهت بالا بردن کیفیت دریغ نکرده است، لذا از ضمانت و گارانتی این باتری هیچ واهمه ای ندارد. باتری کایامکس یک باتری فوق العاده با ۶ الی ۱۲ ماه ضمانت تعویض فوری می باشد.

باتری کایامکس باکیفیتی مثال زدنی یک باتری تولید ملی بوده که دارای طول عمر بالا و میزان برگشتی تقریباً صفر می باشد. احتمال اینکه باتری کایامکس شما دارای طول عمر زیر دو سال باشد بسیار ضعیف است.

به هر صورت برای اطمینان مشتریان باتری کایامکس در تمامی آمپرساعت ها و مدل ها دارای ۶ الی ۱۲ ماه ضمانت تعویض است. در صورتیکه باتری شما قبل از تاریخ مذکور ایرادی پیدا کند باتری شما گارانتی شده و یک باتری جدید و نو دیگر مطابق با مشخصات باتری قبلی شما تعویض می گردد.

باتری ۵۰ الی ۷۵ آمپرساعت این شرکت دارای ۱۲ ماه ضمانت تعویض و باتری بالای ۷۵ آمپرساعت که مخصوص خودروهای نیمه سنگین یا سنگین می باشد دارای ۶ ماه ضمانت تعویض می باشد.

خدمات تعویض فوری باتری کایامکس فقط در نوین باتری مشهد

باتری کایامکس در انواع آمپرساعت ها دارای کارت گارانتی می باشد. در کارت گارانتی، سریال باتری و تاریخ اتمام گارانتی باتری شما ذکر شده است. سریال درج شده در کارت گارانتی روی بدنه باتری شما نیز حک شده است که در هنگام خرابی باتری شما این سریال حک شده روی بدنه باتری با سریال درج شده در کارت گارانتی تطبیق داده می شود.

کارت گارانتی باتری در واقع شناسنامه باتری می باشد لذا در هنگام خرید باتری کایامکس دقت کنید که اولاً سریال درج شده روی کارت با سریال باتری یکسان باشد ثانیاً مدت گارانتی کمتر از زمان تعیین شده کارخانه نباشد یعنی باتری ۵۰ الی ۷۵ آمپرساعت ۱۲ ماه ضمانت تعویض و باتری بالای ۷۵ آمپرساعت ۶ ماه ضمانت تعویض داشته باشد در غیر اینصورت باتری تاریخ گذشته بوده و از خرید آن خودداری کنید.

برای استفاده از گارانتی باتری کایامکس، ارائه کارت گارانتی و فاکتور فروش ممهور فروشنده الزامی می باشد.

قیمت باتری کایامکس در مشهد

قیمت باتری کایامکس در مشهد

لیست قیمت باتری کایامکس در مشهد (نرخ نامه باتری کایامکس در مشهد) توسط نوین باتری مشهد تهیه و تنظیم شده است.

لازم به ذکر است لیست قیمت باتری کایامکس در مشهد (نرخ نامه باتری کایامکس در مشهد) با توجه به دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه باتری سازان مشهد تهیه و تنظیم شده است.

لیست قیمت باتری کایامکس در مشهد (نرخ نامه باتری کایامکس در مشهد) مطابق با دیگر محصولات شرکت یکتا سپاهان باتری اصفهان بوده لذا جهت دریافت لیست قیمت باتری کایامکس به لیست قیمت محصولات یکتا سپاهان باتری در آرشیو اخبار مراجعه فرمایید.

جهت دریافت لیست قیمت باتری کایامکس در مشهد (نرخ نامه باتری کایامکس در مشهد) می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  • با شعب نوین باتری مشهد تماس حاصل فرمایید.
  • به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.
  • در قسمت آرشیو اخبار از آخرین نرخ نامه باتری یکتا سپاهان در مشهد جویا شوید.

مشخصات فنی باتری کایامکس

باتری کایامکس مناسب خودرو خود را بیابید.

باتری کایامکس در انواع آمپرساعت ها و ابعاد تولید می شود تا تقریباً تمامی خودروهای سواری و سنگین موجود در ایران را تامین کند.

شما می توانید باتری مناسب خودرو خود را با جستجو کردن نام خودرو خود در سایت یا مراجعه به قسمت (خودرو شما؟) بیابید. سپس با داشتن آمپرساعت مناسب خودرو خود باتری کایامکس مناسب خودتان را پیدا کنید.

باتری کایامکس در آمپرساعت های ۵۰ – ۵۵ – ۶۰ – ۶۲ – ۶۶ – ۷۰ – ۷۵ – ۹۰ – ۱۰۰ – ۱۵۰ – ۲۰۰ تولید می گردد.

باتری کایامکس به هر دو صورت سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ تولید می گردد.

در ادامه جدول مشخصات انواع باتری کایامکس به ترتیب آمپرساعت شرح داده خواهد شد.

باتری کایامکس ۵۰ آمپرساعت

باتری کایامکس 50 آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۵۰ آمپرساعت کایامکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری کایامکس (محصول برتر شرکت یکتا باتری سپاهان)
ساخت ایران – اصفهان
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۵۰ آمپرساعت (باتری ۵۰ آمپرساعت سیلد قالب بزرگ)
شماره فنی N50L2
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری کایامکس ۵۵ آمپرساعت

باتری کایامکس 55 آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۵۵ آمپرساعت کایامکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری کایامکس (محصول برتر شرکت یکتا باتری سپاهان)
ساخت ایران – اصفهان
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۵۵ آمپرساعت
شماره فنی ۵۵۵۵۹
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری کایامکس ۶۰ آمپرساعت بلند

باتری کایامکس ۶۰ آمپرساعت در ابعاد ۲۴ سانتی متر طول و ۱۸ سانتی متر عرض و ۲۳ سانتی متر ارتفاع تولید می گردد و معروف به ۶۰ آمپرساعت بلند است. همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می کنید این باتری به دو شماره فنی متفاوت تولید می شود که تفاوت آنها در مکان قرار گیری قطب های باتری است که در باتری با شماره فنی ۶۰R (56069) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت راست شما قرار می گیرد و در باتری با شماره فنی ۶۰L(56068) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت چپ شما قرار می گیرد.

باتری کایامکس 60 آمپرساعت بلند

باتری کایامکس 60 آمپرساعت بلند

جدول مشخصات باتری ۶۰ آمپرساعت کایامکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری کایامکس (محصول برتر شرکت یکتا باتری سپاهان)
ساخت ایران – اصفهان
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۶۰ آمپرساعت (باتری ۶۰ آمپرساعت بلند)
شماره فنی ۵۶۰۶۸ – ۵۶۰۶۹
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر

باتری کایامکس ۶۲ آمپرساعت

باتری کایامکس 62 آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۶۲ آمپرساعت کایامکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری کایامکس (محصول برتر شرکت یکتا باتری سپاهان)
ساخت ایران – اصفهان
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۶۲ آمپرساعت
شماره فنی ۵۶۲۱۹
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری کایامکس ۶۶ آمپرساعت

باتری کایامکس 66 آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۶۶ آمپرساعت کایامکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری کایامکس (محصول برتر شرکت یکتا باتری سپاهان)
ساخت ایران – اصفهان
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۶۶ آمپرساعت
شماره فنی ۵۶۶۳۸
طول (سانتی متر) ۲۸ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری کایامکس ۷۰ آمپرساعت

باتری کایامکس ۷۰ آمپرساعت سیلد به دو مدل مختلف تولید می گردد. هر دو مدل در ابعاد ۲۶ سانتی متر طول و ۱۸ سانتی متر عرض و ۲۳ سانتی متر ارتفاع تولید می شوند. تفاوت مدل اول و دوم مکان قرار گیری قطب های باتری است که در باتری های ۷۰R (57024) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت راست شما قرار می گیرد و در باتری های ۷۰L (57029) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت چپ شما قرار می گیرد.

جدول مشخصات باتری ۷۰ آمپرساعت کایامکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری کایامکس (محصول برتر شرکت یکتا باتری سپاهان)
ساخت ایران – اصفهان
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۷۰ آمپرساعت (در دو مدل تولید می گردد)
شماره فنی ۵۷۰۲۴ – ۵۷۰۲۹
طول (سانتی متر) ۲۶ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۳ سانتی متر

.

باتری کایامکس ۷۵ آمپرساعت

باتری کایامکس 75 آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۷۵ آمپرساعت کایامکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری کایامکس (محصول برتر شرکت یکتا باتری سپاهان)
ساخت ایران – اصفهان
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۷۵ آمپرساعت
شماره فنی ۵۷۵۴۰
طول (سانتی متر) ۲۸ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

.

باتری کایامکس ۹۰ آمپرساعت

باتری کایامکس 90 آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۹۰ آمپرساعت کایامکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری کایامکس (محصول برتر شرکت یکتا باتری سپاهان)
ساخت ایران – اصفهان
مدت گارانتی ۶ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۹۰ آمپرساعت
شماره فنی N90
طول (سانتی متر) ۳۵ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

.

باتری کایامکس ۱۰۰ آمپرساعت

باتری کایامکس 100 آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۱۰۰ آمپرساعت کایامکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری کایامکس (محصول برتر شرکت یکتا باتری سپاهان)
ساخت ایران – اصفهان
مدت گارانتی ۶ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۱۰۰ آمپرساعت
شماره فنی N100L
طول (سانتی متر) ۳۵ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

.

باتری کایامکس ۱۵۰ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۱۵۰ آمپرساعت کایامکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری کایامکس (محصول برتر شرکت یکتا باتری سپاهان)
ساخت ایران – اصفهان
مدت گارانتی ۶ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۱۵۰ آمپرساعت
شماره فنی N150
طول (سانتی متر) ۴۹ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۲۲ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۳ سانتی متر

.

باتری کایامکس ۲۰۰ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۲۰۰ آمپرساعت کایامکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری کایامکس (محصول برتر شرکت یکتا باتری سپاهان)
ساخت ایران – اصفهان
مدت گارانتی ۶ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۲۰۰ آمپرساعت
شماره فنی N200
طول (سانتی متر) ۴۹ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۲۲ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۳ سانتی متر

3 نظر در “باتری کایامکس در مشهد (KAYA MAX BATTERY)

  1. آواتار جمال جمال گفت:

    آیا باطری 100 یا 200 آمپر کایا مکس در سیستم سلول خورشیدی هم قابل نصب هست و چقدر برای این سیستم کارآیی دارد؟

    1. آواتار مدیریت مدیریت گفت:

      با عرض سلام
      بله قابل نصب است.
      از لحاظ علمی نصب باتری استارتر خودرویی برای سلول خورشیدی صحیح نیست ولی با توجه به افزایش قیمت باتری های یو پی اس (و البته کاهش کیفیت با توجه به ورود کالاهای بی کیفیت به کشور) خیلی از مصرف کنندگان ترحیح داده اند باتری خودرویی جایگزین کنند.
      به تجربه تقریباً 70 درصد مشتریان ما در زمینه باتری یو پی اس، مدتی است باتری استاتر خودرویی از ما خریداری می کنند و هیچکدام مشکل خاصی را گزارش نکرده اند.
      البته توقع باتری یو پی اس را از خودرویی نداشته باشید ولی این تفاوت ها در عمل و آن چیزی که شما دریافت می کنید گاهی بسیار بسیار ناچیز است.
      با تشکر

  2. آواتار آرمین آرمین گفت:

    خیلی عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *