خدمات ویژه باتری دوپکس در نوین باتری مشهد

طبق تصمیم اتخاذ شده در نوین باتری مشهد در مورخه ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ باتری دوپکس محصول متفاوت شرکت وایا باتری صدرا در این مجموعه با خدمات ویژه ای به مشتریان عزیز تقدیم می گردد.

مدیران مجموعه نوین باتری، تصمیم داشتند برای بهترین باتری موجود در سبد بزرگ باتری های تحت پوشش نوین باتری، خدمات ویژه و متمایزی جهت کسب رضایت مشتری ارائه دهند.

نوین باتری در بین تمامی باتری های تحت پوشش خود از برترین کارخانه های تولید باتری در ایران طبق دستورالعمل های ذیل بهترین باتری مجموعه خود را انتخاب نمود:

  • طول عمر باتری
  • میزان باتری های برگشت خورده و گارانتی شده برای مشتری
  • میزان باتری های کمتر از دو سال عمر مفید
  • میزان خطای تولید (قطع در جا)
  • کیفیت ظاهری باتری
  • تنوع تولید (آمپرساعت های مختلف)

نوین باتری نماینده برترین تولیدکنندگان باتری در مشهد، با امتیاز بندی تمامی موارد فوق برای باتری های تحت پوشش خود، برترین باتری تحت پوشش خود را معرفی کرد.

باتری دوپکس محصول وایا باتری قم در میان تمامی باتری های تحت پوشش نوین باتری مشهد، بالاترین امتیاز را کسب نموده و بعنوان بهترین باتری مجموعه نوین باتری مشهد معرفی شد.

با اعلام برترین باتری مجموعه نوین باتری، تصمیم گرفته شد برای این باتری، خدمات ویژه ای برای مشتریان عزیز ارائه شود.

خدمات ویژه باتری دوپکس در نوین باتری مشهد

باتری دوپکس محصول وایا باتری به یقین بهترین باتری تولید شده در صنعت داخلی می باشد که می توان آن را یک رقیب واقعی برای محصولات باکیفیت کره ای دانست.

خدمات ویژه باتری دوپکس در نوین باتری مشهد به شرح ذیل می باشد:

  1. ۶ ماه افزایش گارانتی: نوین باتری مشهد، برای باتری دوپکس شش ماه گارانتی بیشتر از مدت زمان گارانتی کارخانه قرار داده است. همانطور که می دانید شرکت وایا باتری برای باتری های ۵۰ تا ۷۴ آمپرساعت ۱۲ ماه و برای باتری های ۸۸ تا ۲۰۰ آمپرساعت ۶ ماه گارانتی مقرر کرده است. نوین باتری مشهد این گارانتی را ۶ ماه تمدید کرده و برای باتری دوپکس ۵۰ تا ۷۴ آمپرساعت ۱۸ ماه و باتری های بالای ۷۴ آمپرساعت ۱۲ ماه ضمانت تعویض قرار داده است.
  2. نصب رایگان کاور باتری: همانطور که می دانید کاور باتری مانند عایق حرارتی عمل کرده و عمر مفید باتری را افزایش می دهد. برای اطلاعات بیشتر از عایق باتری اینجا کلیک کنید. نوین باتری برای باتری های دوپکس تا ۷۴ آمپرساعت یک کاور باتری به صورت رایگان تقدیم مشتری می نماید.
  3. نصب رایگان باتری در مشهد: با خرید باتری دوپکس از نوین باتری مشهد می توانید از خدمات تست و نصب رایگان باتری در هر کجای کلان شهر مشهد بهره مند شوید.

تماس با نوین باتری مشهد

نوین باتری مشهد، نماینده رسمی بزرگترین و برترین کارخانه های تولید باتری در ایران از جمله:

وایا باتری قم

پاسارگاد صنعت باتری سمنان

آذر باتری ارومیه

در مشهد می باشد.

جهت خرید بهترین باتری مناسب خودرو خود همین حالا با شعب ما تماس حاصل فرمایید.

خرید باتری دوپکس با خدمات ویژه فقط در نوین باتری مشهد

2 نظر در “خدمات ویژه باتری دوپکس در نوین باتری مشهد

  1. آواتار غلامی غلامی گفت:

    سلام روزتون بخیر. دوستان باتری دوپکس تولیدش برا چه ماشین های هست و برا چه ماشین های مناسب نیست؟

    1. آواتار مدیریت مدیریت گفت:

      با عرض سلام
      باتیر دوپکس از ۵۰ الی ۲۰۰ آمپرساعت ذر انواع مختلف تولید می شود تا تقریباً تمامی خودروهای سبک و سنگین موچود در ایران را پشتیبانی کند.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *