خرید باتری خودرو از دیوار

الان کمتر کسی است که با سایت دیوار آشنایی نداشته باشد.

سایت دیوار خرید و فروش را برای مردم بسیار آسان کرده و ارتباط مستقیم خریدار با فروشنده بدون هیچ واسطه ای را به ارمغان آورده است.

شاید شما هم تجربه خرید از سایت دیوار یا فروش در این سایت را داشته باشید. خیلی ساده و تنها با چند کلیک ساده می توانید کالای خود را در بازار چند میلیونی در معرض فروش گذاشته یا کالای مورد نظر خود را با یک سرچ ساده در سایت دیوار پیدا و خریداری کنید.

سایت دیوار یک پروژه جدید و موفق بود که همچنان مورد استقبال ایرانیان می باشد اما مشکلات مهمی در این وب سایت و در سازوکار آن وجود دارد که شاید حل این مشکلات تنها با فرهنگ سازی و آگاه سازی مردمی امکان پذیر باشد.

ما در این مطلب قصد داریم که بگوییم از سایت دیوار باتری خودرو خریداری نکنید و برای این مهم دلایل روشنی داریم که به اختصار توضیح خواهیم داد.

خرید باتری خودرو از دیوار ، درست یا غلط ؟

خرید باتری خودرو از دیوار

باتری خودرو، یک عضو مهم در سیستم الکتریکی ماشین می باشد و نصب و تعویض و تست آن نیازمند تخصص کافی و تجهیزات لازم می باشد.

خیلی از مشتریان بر این اعتقاد هستند که قیمت باتری در سایت دیوار خیلی پایین تر از فروشگاه های دیگر در سطح شهر می باشد و اقدام به خرید باتری از سایت دیوار می کنند.

اما باید بگوییم که هیچ ارزانی بی دلیل نیست.

وقتی باتری خودرو که دارای حداکثر ۱۲ درصد سود خالص برای فروشنده است در سایت دیوار به نصف قیمت و حتی پایین تر در معرض فروش گذاشته شده است جای سوال می شود که چگونه ممکن است؟ قیمت باتری از قیمت درب کارخانه هم پایین تر؟ چطور امکان پذیر است؟ قطعاً یک مشکلی وجود دارد که مشتری از آن بی خبر است.

باید آگاه باشید و از سایت دیوار باتری خودرو نخرید.

ما به مشتریان عزیز تاکید می کنیم که از سایت دیوار باتری خودرو خریداری نکنند.

مهم ترین دلایل ما به شرح ذیل می باشد:

  • فروش باتری های سرقتی در سایت دیوار

یکی از امن ترین و راحت ترین مکان ها برای سارقین باتری خودرو، سایت دیوار شده است.

قطعاً شما هم دیده اید که در یک شب در یک محله باتری چندین خودرو به سرقت رفته است. سرقت باتری خودرو با توجه به بالا رفتن قیمت باتری، بسیار زیاد شده است.

الان سارقین هم حرفه ای شده اند و می دانند که چه چیزی را بدزدند و به چه قیمتی و در کجا بفروشند. سایت دیوار شده مملو از باتری های سرقتی که در معرض فروش گذاشته شده اند.

یکی از نشانه های راحت برای پی بردن به سرقتی بودن باتری، عدم وجود کاغذ خرید (فاکتور) و کارت گارانتی باتری است. قطعاً شرعاً و اخلاقاً شایسته نیست که نسبت به خرید اینچنین کالاهایی اقدام کنیم و از این کسب کثیف حمایت کنیم.

  • فروش باتری های استوک در سایت دیوار

خیلی وقت ها باتری های استوک و کارکرده را تمیز کرده و یک برچسب جدید روی آن می چسبانند و به عنوان باتری نو می فروشند.

حتی دیده شده برچسب باتری ۶۶ آمپرساعت را برداشته و برچسب باتری ۷۴ آمپرساعت روی آن می زنند یا برچسب باتری ۵۰ آمپرساعت را برداشته و برچسب باتری ۶۰ آمپرساعت روی آن می چسبانند چون ظاهر یک باتری ۶۶ با ۷۴ یا باتری ۵۰ با ۵۵ و ۶۰ آمپرساعت فرقی ندارد و مشتری نمی تواند تفاوت اینها را با هم تشخیص بدهد.

اینچنین تقلب هایی در یک فروشگاه معتبر هرگز رخ نخواهد داد ولی در سایت دیوار بسیار مشاهده شده است.

اگر بدنبال خرید باتری دست دوم در سایت دیوار هستید شک نکنید که ۹۹% باتری سرقتی خریداری می کنید.

باید قبل از خرید این سوال را از خودتان بپرسید که این باتری دست دوم از کجا آمده است؟ همانطور که می دانید در هنگام خرید باتری نو باید باتری کهنه (باتری فرسوده) خودرو را به فروشنده تحویل دهید و قیمت های باتری خودرو در نرخ نامه های فروش باتری همگی با احتساب تحویل فرسوده می باشد.

پس اگر فردی باتری نو بخرد که باید باتری کهنه خود را تحویل بدهد پس این باتری های دست دوم در سایت دیوار از کجا آمده اند؟ فردی باتری خود را به فروش گذاشته و خودرو بدون باتری سوار می شود؟ آخر چطور ممکن است؟ همانطور که گفتیم خرید و حمایت از این دسته افراد بسیار ناپسند بوده که متاسفانه با استقبال خوبی که شده است روز به روز به این دسته از افراد افزوده می شود.

اگر همگی دست از خرید اینچنین کالاهای مشکوک بکشیم قطعاً تعداد باتری دزدی در سطح شهر ها هم کمتر خواهد شد.

  • فروش باتری های تاریخ گذشته در سایت دیوار

گاهی در سایت دیوار فروشگاه های فروش باتری اقدام به زیرفروشی کرده و باتری های خود را با قیمت های عجیب به فروش می گذارند.

همانطور که می دانید تاریخ تولید باتری مهم بوده و وقتی تاریخ باتری بگذرد هم گارانتی آن کمتر می شود و هم عمر مفید آن کاهش می یابد.

ملاک گارانتی تاریخ فروش نیست بلکه تاریخی است که کارخانه از لحظه تولید مقرر کرده لذا خرید باتری تاریخ گذشته یعنی گارانتی کمتر برای مشتری. در بعضی فروشگاه ها دیده شده که وقتی باتری ها از تاریخ خود گذشته و بفروش نرفته اند برای رد شدن کالا اقدام به زیر فروشی می کنند.

البته گاهی این زیرفروشی ها یک ترفند می باشد که فروشنده برای یک کالای خاص مثلاً باتری صبا که شناخته شده تر هستند یک قیمت خیلی پایین می گذارند تا مشتری را به فروشگاه خود بیاورند و بعد از مراجعه مشتری از باتری صبا بد می گویند تا نظر مشتری را عوض کنند و کالای مدنظر را به قیمت دلخواه خود بفروشند.

  • فروش باتری های بدون خدمات پس از فروش در سایت دیوار

فروش کالاهای بد سابقه و بی کیفیت با خدمات پس فروش ضعیف فقط در سایت دیوار ممکن است.

هیچ فروشگاهی تن به فروش کالاهای بی کیفیت بدون خدمات پس از فروش ندارد چرا که نه تنها مشتری خود را از دست خواهد داد بلکه هر روز باید با مشتریان مختلف ناراضی سر و کله بزند.

همه فروشگاه های معتبر باتری های باکیفیت با گارانتی معتبر را به فروش می گذارند و از کارخانه های معتبر کالاهای خود را تامین می کنند.

اما خیلی کارخانه های تولید به اصطلاح زیرزمینی وجود دارند که اقدام به تولید باتری بدون داشتن حداقل استانداردها کرده اند. این باتری نه تنها طول عمر پایینی دارند بلکه هیچ گارانتی معتبری نیز ندارند چراکه هدف فقط تولید با قیمت پایین می باشد. فروش این باتری ها فقط در سایت دیوار ممکن است که کالا را بفروشی و دیگر هیچ اثری از خود باقی نگذاری!

  • زیر فروشی در سایت دیوار

خرید باتری خودرو بدون تست و عیب یابی کاری اشتباه می باشد.

همچنین اینکه چه باتری مناسب خودرو شما می باشد باید توسط متخصص آن مشخص شود. اینها همه یعنی خرید باتری خودرو بدون تست و نظر کارشناس شاید کار هوشمندانه ای نباشد.

نبایستی صرفاً به قیمت های پایین در سایت دیوار اکتفا کنیم و اقدام به خرید باتری خودرو از سایت دیوار کنیم.

قبل از خرید باتری حتما بگذارید متخصص خودرو شما را تست کرده و باتری مناسب خودرو شما را به شما پیشنهاد دهد.

نوین باتری؛ رتبه یک خدمات پس از فروش و مشتری مداری

خرید باتری خودرو از دیوار

روی قلب خودرو خود حساس باشید!

باتری خودرو نقش مهمی در سیستم الکتریکی خودرو دارد و نباید بدون تخصص و تست خودرو اقدام به خرید یا تعویض باتری خودرو بکنید.

نوین باتری نماینده بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان باتری خودرو در مشهد می باشد.

نوین باتری نماینده صبا باتری در مشهد

نوین باتری نماینده پاسارگاد صنعت باتری در مشهد

نوین باتری نماینده آذر باتری در مشهد

نوین باتری نماینده یکتا سپاهان باتری در مشهد

نوین باتری نماینده کرمان باتری در مشهد

و…

نوین باتری مشهد، تنها مجموعه در مشهد می باشد که خدمات تست و گارانتی را به صورت فوری و بدون هیچ معطلی در مشهد ارائه می دهد.

خدمات گارانتی خودرو خود را در کمتر از ۱۵ دقیقه در نوین باتری مشهد تجربه کنید.

نوین باتری با نیروهای مجرب و آموزش دیده آماده ارائه خدمات تست و نصب باتری خودرو در مشهد می باشد.

همچنین با امداد باتری مشهد می توانید از خدمات تست و نصب باتری خودرو در محل بهره مند شوید.

خدمات تست و نصب باتری خودرو در هر کجای کلان شهر مشهد کاملاً رایگان می باشد.

پایان مقاله خرید باتری خودرو از دیوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *