به صورت کاملا خلاصه، بهترین باتری بورگوارد برای BX5 و BX7

  1. اطلاعات کامل باتری مناسب بورگوارد BX5 (بهترین باتری مناسب بورگوارد BX5 باتری 74 آمپرساعت سیلد به شماره فنی 57412 می باشد)
  2. باتری مناسب بورگوارد BX7 (بهترین باتری مناسب بورگوارد BX7 باتری 74 آمپرساعت سیلد به شماره فی 57412 می باشد)

اطلاعات تکمیلی در ادامه …

.

خرید باتری مناسب بورگوارد BX5

بورگوارد BX5

شرکت کیان موتور وارنا نماینده رسمی بورگوارد در ایران بوده و از سال 1396 عرضه محصولات بورگوارد در ایران را در اختیار دارد.

برای خرید باتری مناسب بورگوارد BX5 می بایست موارد ذیل را بررسی کنیم:

اندازه فضای باتری بورگوارد BX5 چقدر است؟

فضای فیزیکی موجود برای باتری در ماشین بورگوارد BX5

کاپوت ماشین بورگوارد BX5 که بالا بزنید باتری را در سمت راست نزدیک به شیشه خودرو در محفظه ای پلاستیکی مشاهده می کنید. با برداشتن درب محفظه متوجه می شوید که باتری در نهایت اندازه 28 سانتی متر طول و 18 سانتی متر عرض و 19 سانتی متر ارتفاع می توانید برای بورگوارد BX5 نصب کنید.

ماشین بورگوارد BX5 دارای آپشن های مختلف برقی است لذا توصیه می گردد باتری با آمپرساعت بالا برای این خودرو نصب کنید.

توجه داشته باشید که برای بورگوارد BX5 فقط باتری سیلد یا همان باتری بدون نیاز به نگهداری تهیه کنید.

برای ماشین بورگوارد BX5 باتری چند آمپرساعت بخریم؟

آمپرساعت مناسب برای خودرو بورگوارد BX5

برای بورگوارد BX5 حداقل آمپرساعت مناسب 66 و با توجه به نیاز برقی خودرو و فضای فیزیکی موجود حداکثر آمپرساعت ممکن 74 آمپرساعت می باشد.

بهترین باتری مناسب بورگوارد BX5 چیست ؟

بهترین باتری مناسب بورگوارد BX5 باتری 74 آمپرساعت سیلد به شماره فنی 57412 می باشد.

.

.

خرید باتری مناسب بورگوارد BX7

بورگوارد  BX7

تا اسفند ماه سال 1396 تنها خودروهای شاسی بلند هفت سرنشین موجود در ایران محدود به سانتافه و سورنتو بود تا این طلسم توسط بورگوارد BX7 شکسته شد. بورگوارد BX7 خودرویی خوش قیافه و خوش ساخت است که ابعاد آن از سانتافه نیز بزرگتر می باشد و نظر خیلی ها را به خود جلب کرده است.

آپشن های متعدد رفاهی بورگوارد BX7 از یک طرف و کیفیت بالای متریال و مشخصات فنی قابل قبول از طرف دیگر می تواند مژده فروش خوب بورگوارد BX7 آلمانی در ایران را بدهد.

برای خرید باتری مناسب بورگوارد BX7 می بایست موارد ذیل را بررسی کنیم:

فضای فیزیکی موجود برای باتری در ماشین بورگوارد BX7

در ماشین بورگوارد BX7 مانند بورگوارد BX5 فضایی در سمت راست موتور در ابعاد 28 سانتی متر طول و 18 سانتی متر عرض و 19 سانتی متر ارتفاع در محفظه ای پلاستیکی در نظر گرفته شده است.

با توجه به اینکه آپشن های برقی بورگوارد BX7 کم نیست توصیه می شود باتری با آمپرساعت بالا نصب کنید.

آمپرساعت مناسب برای خودرو بورگوارد BX7 چند است ؟

باتری های مناسب بورگوارد BX7 66 الی 74 آمپرساعت می باشند. حتماً برای بورگوارد BX7 باتری سیلد با ذخیره برق بالا خریداری کنید.

بهترین باتری مناسب بورگوارد BX7 چیست ؟

بهترین باتری مناسب بورگوارد BX7 باتری 74 آمپرساعت سیلد به شماره فی 57412 می باشد.

.

تاریخچه ماشین بورگوارد

بورگوارد یک خودروسازی آلمانی است که در سال 1961 به دلیل مشکلات مالی به تعطیلی کشیده شد. این شرکت قبل از سال 1961 بیش از بیست و سه هزار کارمند در اختیار داشته و از مهم ترین کارخانه های صنعتی آلمان بحساب می آمد.

در سال 2008 این شرکت با شرکت فوتون چین وارد عقد قرارداد شد و با جذب سرمایه چینی مجدداً چرخ کارخانه بعد از چندین سال به حرکت درآمد.

کریستین بورگوارد هدایت این شرکت را در دست گرفت و تمام تلاش خود را برای بازگرداندن این کمپانی به ‌روزهای اوج به کار گرفت، به همین منظور مدیر طراحی سابق مینی، مدیر سابق بخش مهندسی رولز-رویس و مدیر سابق بخش های متعدد کمپانی بی ام و نیز در بورگوارد به کار گرفته شدند.

اولین خودرو شرکت بورگوارد ماشین BX7 بود که در سال 2015 در ژنو رونمایی شد و این شرکت قول داده تا سال 2022 از 11 خودروی دیگر نیز رونمایی کند.

تولید بورگوارد BX5 در سال 2018 آغاز شد و سال 1397 به خیابان های کشورمان رسید. بورگوارد BX5 یک خودروی آلمانی است و از طراحی ظاهری آن گرفته تا کیفیت متریال و مشخصات فنی آن قابل قیاس با خودروهای شاسی بلند چینی و حتی کره ای نمی باشد.

.

.

بازدید کننده گرامی؛ جهت خرید باتری مناسب خودرو خود در میان بهترین باتری های ایرانی و خارجی همین حالا با شعب نوین باتری مشهد تماس حاصل فرمایید و از خدمات تست و نصب باتری در محل (امداد باتری مشهد) بهره مند شوید.

09153828508

05137649296

05137649609

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *