شرکت نیروگستران خراسان

معرفی شرکت نیروگستران خراسان

شرکت نیروگستران خراسان واقع در مشهد یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدی باتری خودرو در ایران می باشد که پیشتر با نام باتری ولتا در بازار شناخته می شد.

این شرکت در طول فعالیت خود با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده و چند بار به دلایل مختلف به حالت تعطیل درآمد.

فعالیت این شرکت از سال ۱۳۸۰ آغاز شده است و افت کیفیت باتری های تولیدی این شرکت در سال های قبل از ۱۳۹۵ سبب تعطیلی کامل کارخانه شد.

این شرکت با مشارکت شرکت احیاء صنایع خراسان به میزان ۷۰% و شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به میزان ۳۰% با هدف تولید باتری های استارتر خودرویی به منظور تامین نیاز ایران خودرو و بازار یدک آغاز به کار نمود.

در دی ماه سال ۱۳۹۵ سهام احیاء خراسان و ایران خودرو توسط آقای محمدرضا فلاح زیارانی خریداری گردید و تغییراتی گسترده ای در سیستم تولید کارخانه اعمال شد.

نیاز به تغییرات در سیستم تولید و افزایش کیفیت محصول نهایی به شدت در شرکت نیروگستران خراسان احساس می شد و این مهم از چشم مدیران جدید این مجموعه پوشیده نبود.

معرفی شرکت نیروگستران خراسان

هم اکنون می توان شرکت نیروگستران خراسان را یکی از شرکت های موفق در عرصه تولید باتری های خودرویی دانست چرا که محصول نهایی این شرکت یک محصول خوش ساخت و با کیفیت با خدمات پس از فروش درست و واقعی بوده و یک رقیب جدی برای دیگر تولیدکنندگان داخلی بحساب می آید.

این شرکت با دارا بودن بیش از ۱۷ سال تجربه در صنعت باتری و حدود ۲۵۰ نفر پرسنل و نیروهای مجرب به سرعت در مسیر توسعه کمی و کیفی محصولات به منظور کسب جایگاه شایسته صنعت در حرکت می باشد.

این شرکت در حال حاضر با تولید۸۰ میلیون آمپرساعت انواع باتری استارتی، ذخیره ساز، صنعتی و بک آپ در سال تامین کننده اصلی باتری مورد نیاز شرکت های خودرو ساز می باشد.

 

افتخارات

معرفی شرکت نیروگستران خراسان شرکت نیروگستران خراسان - معرفی، محصولات - نمایندگی مشهد افتخارات شرکت نیروگستران خراسان افتخارات شرکت نیروگستران خراسان

خط مشی

معرفی شرکت نیروگستران خراسان

شرکت نیروگستران خراسان با هدف تبدیل شدن به تامین کننده پیشرو در زمینه تولید انواع باتری های استارتر خودرو در کشور، دو اصل افزایش کیفیت محصول و ارائه قیمت مناسب را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.

در این راستا سازمان تلاش می نماید با استقرار الزامات استاندارد مدیریت کیفیت صنعت خودرو (۲۰۱۶:۱۶۹۴۹ IATF) و الزامات خاص مشتریان، به اهداف خود نایل آمده و بدین منظور ضمن شناسایی ریسک ها و فرصت ها و واکنش مناسب نسبت به آنها، موارد ذیل را در کلیه فرآیندها و فعالیت ها مورد توجه قرار داده است:

  • حرکت در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان و سایر ذینفعان و گسترش و توسعه ارتباطات و تعاملات موثر با کلیه ذینفعان و رعایت الزامات قانونی
  • بهبود مستمر اثربخشی و کارآیی فعالیت ها و فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت
  • تلاش در جهت افزایش سطح کیفیت محصولات تا رسیدن به نقص صفر
  • توانمندسازی کارکنان از طریق رشد و ارتقای آگاهی و مهارت ایشان با استفاده از آموزش های موثر و بکارگیری سیستمهای انگیزشی
  • توجه به ایمنی کارکنان، محصول و فرآیندها و ایجاد محیط و فضای کاری مناسب در راستای اجرای فعالیتهای سازمان
  • افزایش مشارکت کارکنان با توسعه فرهنگ کارگروهی
  • افزایش بهره وری منابع تولید در جهت کاهش هزینه ها
  • شناسایی مستمر دانش سازمانی و به کارگیری آن

مدیریت ارشد سازمان، خود را متعهد می داند که نسبت به برآورده کردن الزامات سیستم مدیریت کیفیت و بهبود مستمر اهتمام ورزد و از درک خط مشی کیفیت در سازمان اطمینان یابد و جهت تناسب دائمی آن با نیازمندی های سازمان، به صورت سالیانه مورد بازنگری قرار دهد.

مدیرعامل: وحید فرهادی

 

محصولات شرکت نیروگستران خراسان

شرکت نیروگستران خراسان - معرفی، محصولات - نمایندگی مشهد

شرکت نیروگستران خراسان قبلاً با نام ولتا شناخته می شد ولی در حقیقت ولتا اولین برند شرکت نیروگستران خراسان بوده و این شرکت باتری با دیگر برند ها نیز تولید می کند.

برند های این شرکت، عبارتند از ولتا (VOLTA) و ولگا (VOLGA) و سین (CENE) و شارک (SHARK) و توربو (TURBO) و سیلور (SILVER) و راکت (ROCKET) و … که در سطح کشور از طریق نمایندگان فروش توزیع می‌گردند.

برخی برندهای تجاری این شرکت، مثل سین و سیلور و شارک دقیقاً مشابه محصولی از شرکت های کره ای می باشند.

حتی طراحی ظاهری برچسب باتری نیز دقیقاً مشابه نوع کره ای خود طراحی و ساخته شده است که متاسفانه این وسیله ای برای سوءاستفاده برخی فروشندگان باتری شده و به نام باتری کره ای این محصولات را می فروشند.

حقیقت امر این است که محصولات این شرکت، محصولات بی کیفیتی نیستند ولی بالاخره کره ای هم نیستند! و شایسته نیست به اسم باتری کره ای به مشتری فروخته شوند.

یکی از نشانه های مهم تشخیص این باتری ها از نوع کره ای وجود لوگوی استاندارد بر روی برچسب باتری می باشد.

دقت داشته باشید که کلیه محصولات شرکت نیروگستران خراسان با هر برندی از نظر کیفیت داخلی و خدمات پس از فروش کاملاً یکسان می باشند و در نتیجه شرکت نیروگستران خراسان برای تمامی برندهای خود قیمتی یکسان تعیین کرده است لذا در هنگام خرید هوشیار باشید تا هزینه اضافی صرفاً بخاطر اسم باتری پرداخت نکنید.

 

گارانتی شرکت نیروگستران خراسان

شرکت نیروگستران خراسان - معرفی، محصولات - نمایندگی مشهد

محصولات این شرکت همگی دارای ضمانت تعویض ۶ الی ۱۲ ماهه هستند.

گارانتی ۱۲ ماهه مخصوص خودرو های شخصی و گارانتی ۶ ماهه مخصوص خودرو های عمومی، خودروهای نیمه سنگین و سنگین می باشد.

در واقع باتری های ۵۰ الی ۷۴ آمپرساعت که برروی خودرو شخصی نصب گردد دارای ۱۲ ماه ضمانت تعویض است و باتری های ۵۰ الی ۷۴ آمپرساعت که روی خودروهای عمومی نظیر تاکسی نصب گردد دارای ۶ ماه ضمانت تعویض است.

همچنین باتری های بالای ۸۸ آمپرساعت که مخصوص خودرو های نیمه سنگین و سنگین است نیز دارای ۶ ماه ضمانت تعویض هستند.

جهت بهره مندی از خدمات پس از فروش انواع محصولات این شرکت (گارانتی شرکت نیروگستران خراسان) می بایست به نمایندگان رسمی این شرکت مراجعه کنید.

برای دریافت نزدیک ترین نماینده به خود می توانید از مشاورین نوین باتری کمک بگیرید یا با شماره شرکت نیروگستران خراسان تماس حاصل فرمایید.

ما افتخار داریم تا در خدمات پس از فروش کلیه محصولات این شرکت در مشهد (گارانتی شرکت نیروگستران خراسان در مشهد) در خدمت شما باشیم.

 

نوین باتری نماینده شرکت نیروگستران خراسان در مشهد

شرکت نیروگستران خراسان - معرفی، محصولات - نمایندگی مشهد

نوین باتری نماینده شرکت نیروگستران خراسان در مشهد بوده و آماده ارائه خدمات پس از فروش در مشهد (گارانتی محصولات در مشهد) می باشد.

قیمت های فروش محصولات این شرکت در مشهد مطابق با نرخ نامه رسمی و طبق دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

جهت استفاده از خدمات پس از فروش (گارانتی) محصولات این شرکت در مشهد به نوین باتری مراجعه کنید.

خدمات گارانتی مطابق با دستورات اتحادیه باتری سازان مشهد، به صورت فوری و بدون معطلی برای مشتریان انجام می پذیرد.

گارانتی محصولات شرکت نیروگستران خراسان در نوین باتری مشهد

آدرس: مشهد – چهارراه خیام – خیابان دستغیب ۲۸ – فرهاد ۲۷ – نوین باتری

تلفن تماس: ۰۹۱۵۳۸۲۸۵۰۸ – ۰۵۱۳۷۶۴۹۲۹۶ – ۰۵۱۳۷۶۴۹۶۰۹

ساعت کاری جهت خدمات پس از فروش: ۹ صبح الی ۲ ظهر

جهت خرید اینترنتی محصولات این شرکت و تحویل و نصب رایگان آن در محل یا با شعب ما تماس حاصل فرمایید یا به فروشگاه اینترنتی باتری خودرو سری بزنید.

 

تماس با شرکت نیروگستران خراسان

شرکت نیروگستران خراسان - معرفی، محصولات - نمایندگی مشهد

آدرس کارخانه:

خراسان رضوی- مشهد – کیلومتر ۱۷ جاده کلات – بعد از سه راهی سیمان جنب تقاطع کنارگذر شمالی مشهد و جاده کلات

صندوق پستی : ۱۴۸۶ – ۹۱۷۷۵              Email: info@ngkh.ir

آدرس دفتر مشهد:

میدان جانباز – برج اداری پاژ – ساختمان اداری ۲ – طبقه ۶ – واحد۶۰۵

آدرس دفتر تهران:

فلکه دوم صادقیه – بلوار شهدای صادقیه شمالی – خیابان نهم – پلاک ۲۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *