شرکت پاسارگاد صنعت باتری واحد برتر ملی در سال ۱۳۹۹

افتخاری دیگر برای شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

پس از اخذ واحد نمونه از سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال های ۹۵ و ۹۶ و ۹۷ اینبار در سال ۱۳۹۹ برای چندمین بار شرکت پاسارگاد صنعت باتری بعنوان واحد نمونه ملی انتخاب گردید.

سازمان صنعت، معدن و تجارت، این شرکت را بعنوان واحد برتر ملی در سال ۱۳۹۹ انتخاب کرد.

شرکت پاسارگاد صنعت باتری

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: شرکت پاسارگاد صنعت باتری از استان سمنان بعنوان واحد برتر ملی صنایع کشور انتخاب گردید.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، علی تشنه دل با بیان این مطلب گفت: این شرکت تنها واحد صنعتی برتر و منتخب صنعت و معدن از استان سمنان بود که بعنوان واحد برتر ملی در صنایع برق کشور انتخاب و موفق به دریافت تندیس طلایی روز ملی صنعت و معدن شد.

شرکت پاسارگاد صنعت باتری

وی افزود: در بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که در سالن اجلاس سران با حضور معاون اول محترم رئیس جمهور، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر مقامات کشوری برگزار شد، صنایع برتر کشور معرفی و از آنان تقدیر گردید که در این میان شرکت پاسارگاد صنعت باتری از استان سمنان نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: این شرکت با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۸۵ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شهرستان گرمسار مستقر می باشد که در زمینه تولید اجزا و قطعات باتری فعالیت می کند.

شرکت پاسارگاد صنعت باتری

وی اظهار داشت: این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه یک هزار تن انواع لوازم و قطعات پلاستیکی وسایل نقلیه، ۳۶۰۰ تن اجزا و قطعات باتری و نهصد هزار عدد انباره های سرب اسید استارتی را دارد که توانسته است زمینه اشتغال حدود ۳۰ نفر را فراهم نماید.

علی تشنه دل ضمن تاکید بر اینکه واحدهای نمونه و برتر با ۱۲ شاخص مورد ارزیابی قرار می گیرند افزود: نداشتن بدهی معوق، میزان تولید، میزان فروش، سود عملیاتی، تعداد نیروی انسانی، تحصیلات نیروها، مشتری مداری و … از شاخص های مورد بررسی در این ارزیابی ها می باشد.

نوین باتری نماینده شرکت پاسارگاد صنعت باتری در مشهد

نوین باتری

نوین باتری افتخار دارد نمایندگی شرکت پاسارگاد صنعت باتری در مشهد را در اختیار داشته و در عرضه انحصاری باتری لاجیکس در شرق کشور در خدمت مشتریان عزیز باشد.

جهت خرید عمده یا جزئی محصولات پاسارگاد صنعت باتری از جمله باتری لاجیکس با شعب ما تماس حاصل فرمایید.

باتری لاجیکس یکی از بهترین تولید های این شرکت بوده که دارای ۱۲ ماه ضمانت تعویض فوری می باشد.

جهت خرید باتری لاجیکس محصول باکیفیت شرکت پاسارگاد باتری در مشهد کافیست با شعب ما تماس حاصل فرمایید تا نیروی امداد باتری مشهد به محل شما اعزام شده و خدمات تست و عیب یابی و نصب باتری در محل شما به صورت کاملاً رایگان انجام پذیرد.

مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *