طراحی جدید باتری ویگور (محصول شرکت آذر باتری ارومیه)

طراحی جدید باتری ویگور (محصول شرکت آذر باتری ارومیه)

طراحی کارتن یکی از رایج ترین نیازهای شرکت های تولید باتری است که امروزه به یکی از مهم ترین شاخه های تبلیغی و جلب مشتری تبدیل شده است.

داشتن یک بسته بندی مشتری پسند با طرح های جدید از خواسته های صاحبان هر کمپانی می باشد.

یعنی اگر کارخانه تولیدکننده باتری، بسته بندی شیک و قابل قبولی برای محصولات خود در اختیار خریدار قرار دهد، مطمئناً کارخانه تولید کننده، نزد خریدار از امتیاز ویژه ای برخوردار شده است.

به نظر خریدار (که تماماً سرمایه شرکت محسوب می شود) بسته بندی در واقع احترام تولید کننده به خریدار است و محصولی از نظر خریدار انتخاب می شود که بسته بندی متمایزتری داشته باشد که همین امر در خرید مشتری بیشترین بازخورد را داراست.

طبق تصمیم اتخاذ شده در شرکت آذر باتری ارومیه از نیمه سال ۱۳۹۹ طراحی و ضخامت کارتن باتری ویگور بهبود یافت.

در پی این تغییرات، طراحی کارتن های باتری، حرفه ای تر و مشتری پسندتر شده و با افزایش کیفیت و ضخامت کارتن باتری، ایمنی حمل و نقل باتری افزایش یافته است.

نکته مهم دیگر نصب نشانگر باتری (چشمی باتری) روی محصولات آذر باتری از جمله باتری ویگور است. همانطور که می دانید شرکت آذر باتری از ابتدای سال ۱۳۹۹ نشانگر باتری را از محصولات خود حذف کرد.

این حذف نشانگر هم رضایت و اطمینان مشتری را کمتر کرد هم تست و عیب یابی باتری را برای نمایندگان فروش آذر باتری دشوار تر ساخت.

لذا در نیمه سال ۱۳۹۹ در پی تغییرات ظاهری، نشانگر باتری نیز مجدد بر روی محصولات آذر باتری از جمله باتری ویگور نصب شده است.

نوین باتری نماینده باتری ویگور در مشهد

نوین باتری نماینده باتری ویگور در مشهد

نوین باتری مشهد آماده ارائه بهترین خدمات فروش و پس از فروش باتری ویگور در مشهد می باشد.

جهت خرید باتری ویگور به تاریخ روز به همراه خدمات نصب رایگان در محل در هر کجای مشهد، با شعب ما تماس حاصل فرمایید تا نیروی مجرب امداد باتری مشهد در کمترین زمان ممکن به محل شما مراجعه و باتری شما تعویض شود.

طراحی جدید باتری ویگور (محصول شرکت آذر باتری ارومیه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *