طراحی جدید باتری کایامکس (محصول شرکت یکتا سپاهان باتری اصفهان)

طراحی جدید باتری کایامکس

طبق تصمیم گرفته شده در شرکت یکتا باتری سپاهان اصفهان، تغییرات زیادی در زمینه طراحی و بسته بندی باتری های تولیدی این شرکت از جمله باتری باکیفیت کایامکس ایجاد شده است.

همانطور که در کلیپ زیر مشاهده می کنید طراحی و ضخامت کارتن های جدید باتری، بهینه شده است همچنین برچسب کاغذی باتری حذف شده و به اصطلاح به صورت لیزری بر روی بدنه باتری چاپ شده است.

.

باتری کایامکس حامی محیط زیست

باتری کایامکس حامی محیط زیست

اگر همه افراد جامعه به ویژه کارکنان ادارات و سازمان‌ها، دانشجویان، دانش‌آموزان و کسانی که بیشتر با کاغذ در ارتباط هستند هر کدام به نحوی در مصرف کاغذ صرفه‌جویی کنند هر سال بیش از میلیون‌ها تن در مصرف کاغذ صرفه‌جویی می‌شود و این یعنی نجات دادن میلیون‌ها درخت که این در زندگی و سلامت روزمره ما نقش بسزایی دارد.

بدون شک صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف در هر حوزه و توسط هر شخص و یا مسئولی می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را کاهش دهد.

به عبارت دیگر کلید پیشرفت اقتصادی جوامع امروزی در مصرف بهینه و پرهیز از اسراف و تبذیر است.

صرفه‌جویی یعنی آن چیزی را که قابل استفاده است و می‌توانیم از آن استفاده کنیم دور نریزیم.

یکی از مهم‌ترین راه‌های صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف و تبذیر، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ است همانطور که در کارخانه یکتا سپاهان باتری (باتری کایامکس) لیبل باتری (برچسب باتری) حذف و با بهترین و به روز ترین دستگاه های چاپ موجود در ایران در روی بدنه باتری حک شده است.

این شرکت یکی از حامیان بزرگ محیط زیست می باشد.

یکی از اقدامات بزرگ این کارخانه برای حفظ محیط زیست میهن عزیزمان ایران، اصلاح طراحی برچسب باتری و استفاده از چاپ لیزری به جای برچسب کاغذی بوده است.

.

طراحی جدید باتری کایامکس

طرح جدید کارتن های کایامکس

طرح جدید کارتن های کایامکس

طراحی کارتن یکی از رایج ترین نیازهای شرکت های تولید باتری است که امروزه به یکی از مهم ترین شاخه های تبلیغی و جلب مشتری تبدیل شده است.

داشتن یک بسته بندی مشتری پسند با طرح های جدید از خواسته های صاحبان هر کمپانی می باشد.

یعنی اگر کارخانه تولیدکننده باتری، بسته بندی شیک و قابل قبولی برای محصولات خود در اختیار خریدار قرار دهد، مطمئناً کارخانه تولید کننده، نزد خریدار از امتیاز ویژه ای برخوردار شده است.

به نظر خریدار (که تماماً سرمایه شرکت محسوب می شود) بسته بندی در واقع احترام تولید کننده به خریدار است و محصولی از نظر خریدار انتخاب می شود که بسته بندی متمایزتری داشته باشد که همین امر در خرید مشتری بیشترین بازخورد را داراست.

بهره برداری از بروزترین خط تولید باتری در ایران

شرکت یکتا سپاهان باتری با خرید بهترین و به روز ترین خط مونتاژ باتری خودرو از شرکت زیمنس آلمان، مژده محصولی متفاوت با نام تجاری کایامکس را می دهد.

باتری کایامکس یک باتری با کیفیت با طول عمر بالا می باشد که دارای ۶ الی ۱۲ ماه ضمانت تعویض می باشد.

.

.

بهترین مواد اولیه در باتری کایامکس

یکی از بزرگترین معضلات کارخانه های تولید باتری در ایران، ساخت صفحات باتری است.

مهمترین علت خرابی باتری ها، ضعف در کیفیت صفحات باتری می باشد.

طبق تصمیم گرفته شده در شرکت یکتا سپاهان باتری، بجای اینکه اقدام به تولید صفحه باتری بکنند از یکی از بهترین شرکت های تولید صفحه باتری یعنی برنا باتری اصفهان اقدام به خرید صفحات با کیفیت نموده اند. این شرکت بجای معطوف شدن به تولید صفحه باتری، به مونتاژ دقیق و درست مشغول شدند و صفحات را از شرکت برنا باتری تهیه کردند.

.

نوین باتری نماینده باتری کایامکس در مشهد

نوین باتری نماینده باتری کایامکس در مشهد

نوین باتری مشهد آماده ارائه خدمات فروش و پس از فروش باتری کایامکس در مشهد می باشد.

جهت خرید باتری کایامکس به تاریخ روز به همراه خدمات نصب رایگان در محل در هر کجای مشهد، با شعب ما تماس حاصل فرمایید تا نیروی مجرب امداد باتری مشهد در کمترین زمان ممکن به محل شما مراجعه و باتری شما تعویض شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *