فهرست مطالب

پاسارگاد باتری

معرفی شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

پاسارگاد باتری - معرفی شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

پاسارگاد باتری - معرفی شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان به شناسه ملی ۱۰۸۶۰۰۱۰۲۴۳ فعالیت خود را در زمینه ساخت باتری های شارژ در جلد با پایه سیلد کلسیم در سال ۱۳۸۷ آغاز کرده است.

این شرکت به هدف تولید یک میلیون دستگاه انواع باتری های استارتر خودرویی در شهرک صنعتی گرمسار (استان سمنان) در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع و زیر بنای تولیدی، رفاهی و اداری ۳۹۰۰ مترمربع تاسیس گردیده است.

شرکت پاسارگاد باتری سمنان در فروردین سال ۱۳۹۰ با نصب دستگاه های تمام اتوماتیک از بهترین سازندگان جهان با تکنولوژی روز دنیا به تولید آزمایشی و در شهریور ۱۳۹۰ شروع به تولید انبوه با برند شاهین نموده است.

پاسارگاد باتری - معرفی شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

این شرکت از بدو امر با پشتوانه تلاش، تجربه و دانش نیروهای متخصص خویش اقدام به تولید محصولاتی با بهترین کیفیت در مقایسه با محصولات مشابه خود نمود که پیرو آن در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ تأییدیه از مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و بطور مستمر جهت کیفیت محصولات خود، باتری های تولیدی را به تمامی نمایندگی های مجاز در سراسر کشور عرضه می دارد.

از افتخارات این شرکت انتخاب مدیر کنترل کیفیت استان سمنان از شرکت پاسارگاد صنعت باتری می باشد. جناب آقای مرتضی سلیمانی از شرکت پاسارگاد صنعت باتری به عنوان مدیر کنترل کیفیت استانی در سال ۱۳۹۷ انتخاب گردید.

پاسارگاد باتری - معرفی شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

 محصولات شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان، از محصولات با کیفیت و خوش نام در بازار بوده و به طول عمر بالا در میان دیگر رقبای داخلی و خارجی شهرت دارد.

بدنه باتری های تولیدی این شرکت بسیار مستحکم و در عین حال خوش ساخت و با کیفیت می باشد تا نه تنها در نگاه مصرف کننده مورد قبول واقع شود بلکه دارای استحکام لازم جهت طول عمر بالای باتری نیز باشد.

شرکت پاسارگاد صنعت باتری هم اکنون با تکیه بر توان سخت افزاری، نرم افزاری و نیروهای متخصص خود، دارای ظرفیت تولیدی در حدود ۳۵۰.۰۰۰ عدد باتری در سال بوده و توانمندی تولید انواع باتری های استاندارد و مخصوص خودرو را مطابق اطلاعات ذیل دارا می باشد:

 باتری ۵۰۳۰ آمپر ساعت اروپایی (DIN)

باتری ۵۵۳۰ آمپر ساعت اروپایی (DIN)

باتری ۶۰۳۰ آمپر ساعت اروپایی (DIN)

باتری ۶۰۲۴ آمپر ساعت آسیایی (JIS)

باتری ۶۰۲۹ آمپر ساعت آسیایی (JIS)

باتری ۶۰۶۸ آمپر ساعت آسیایی (JIS)

باتری ۶۰۶۹ آمپر ساعت آسیایی (JIS)

باتری ۶۶۳۸ آمپر ساعت اروپایی (DIN)

باتری ۷۰۲۴ آمپر ساعت آسیایی (JIS)

باتری ۷۰۲۹ آمپر ساعت آسیایی (JIS)

باتری ۷۴۱۲ آمپر ساعت اروپایی (DIN)

تولیدات مختلف شرکت پاسارگاد صنعت باتری سبب شده تا تقریباً تمام نیاز کشوری به انواع باتری های مخصوص خودروهای سواری را تامین کند.

خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

با یاری جستن از تعالی بخش هستی، شرکت پاسارگاد صنعت باتری سیستم یکپارچه خود را بر مبنای دو استاندارد سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001:2015) و الزامات خودروساز (IATF 16949:2016) را به عنوان مدل اجرایی انتخاب نموده است. در این راستا سازمان رسالت خود را مناسب با ماهیت سازمان و جهت گیری استراتژیک بر مبنای اصول ذیل پایه گذاری نموده است:

  1. افزایش سطح دانش و آگاهی کارکنان
  2. تعهد به انطباق محصول با الزامات قانونی و الزامات خاص مشتری
  3. تولید محصول طبق استاندارد های تعیین شده (ملی، بین المللی)
  4. حرکت به سمت تولید بیشتر، ضایعات صفر و اجتناب از نارضایتی مشتریان و سایر ذی نفع ها
  5. پیشگیری، کنترل و کاهش آلاینده های زیست محیطی
  6. افزایش سطح بهداشت و ایمنی محیط کار، پیشگیری و کاهش حوادث ناشی از کار
  7. افزایش سطح بهداشت و کاهش بیماری های شغلی
  8. توسعه بازاریابی، افزایش میزان سهم بازار
  9. تعهد در خصوص احترام به مسئولیت سازمانی از طریق نهادینه شدن فرهنگ ضد ارتشاء، رعایت اصول رفتاری کارکنان و حمایت از مشی اخلاقی آشکارسازی (افشاگری) جهت جلوگیری از تخلفات کیفری سازمانی

مبنای این سیستم بر پایه جلب رضایت مشتری، بهبود مستمر کیفیت، آموزش و به روز نگه داشتن دانش فنی کارکنان، ایجاد تعهد و مسئولیت نسبت به اصول کیفیت در تمامی سطوح سازمان مستقر گردیده است.

در خاتمه مدیریت شرکت از تمامی مدیران، کارکنان خلاق، پرتلاش و فداکار مشتاقانه می خواهد خود را در راستای تحقق اهداف متعهد دانسته و همواره با بازنگری های دوره ای و معرفی نماینده خود به سازمان از اجرا و اثربخشی سیستم های مدیریت کیفیت اطمینان حاصل نمایند.

علی اکبر غفوری منش – مدیر عامل

چشم انداز شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

شرکت پاسارگاد صنعت باتری همواره کوشیده رابطه سودمندی با ذی نفعان (مشتریان، کارکنان، تامین کنندگان، سهامداران، دولت و جامعه) داشته و در جهت بهبود این رابطه تلاش نماید.

ما با چشم انداز افزایش میزان تولید در هر سال و تلاش در جهت اینکه نه تنها کیفیت را فدای کمیت نمی کنیم بلکه می کوشیم به ویژگی ها و خصوصیات باتری در جهت بهینه سازی کیفیت افزوده و قدم های موثر و سازنده را برداریم و همچنین زمینه مشارکت با طرف های خارجی جهت تولید باتری را آغاز نموده ایم.

رعایت اصول اخلاقی و پایبند بودن به آیین نامه های سازمانی، کار تیمی، خلاقیت، نوآوری و تربیت نیروهای متخصص از ویژگی های بارز این شرکت می باشد.

همچنین همکاری و همیاری با سایر شرکت های تولیدکننده باتری در زمینه های کیفی و ارتقا دانش فنی و فناوری در قالب سمینارها و جلسات تخصصی باتری از نقاط قوت این مجموعه می باشد.

و سرانجام به خدمت گرفتن نیروها و ایجاد اشتغال، تلاش برای فقر زدایی و احترام به ارزش ها (صداقت در گفتار، رعایت انصاف، پایبندی به گفته ها، احترام به افراد و تشویق افراد) به صورت معیاری قانونمند و دائمی درآمده است که زبان زد همگان است.

ماموریت شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

ما در شرکت پاسارگاد صنعت باتری با تجربه ۱۵ ساله در زمینه فروش باتری های سرب-اسید و همکاری با عاملین فروش با تجربه، کارآمد و صادق در مناطق مختلف کشور و ایجاد فضای فیزیکی سالم و مطمئن، محصولات خود را که انواع باتری های استارتی خودرویی می باشد به مشتریان و عاملین فروش خود که بخشی از خانواده این شرکت را تشکیل می دهند عرضه می نماییم.

همچنین برای حفظ و تداوم همکاری و آرامش آنها همواره در تلاشیم تا با شرکت در همایش و سمینارهای بین المللی جهت آشنایی با تجهیزات جدید و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و بهره گیری از بروزترین فناوری، دانش فنی و تجهیزات، خدمات مناسبی را قبل و بعد از فروش به آنها ارائه نماییم.

این شرکت با آموزش نیروهای تحت استخدام خود در زمینه های مختلف، ایجاد سیستم های انگیزشی، بها دادن به خلاقیت آنان، ایجاد محیطی شاد و امن، همچنین نصب و استقرار پیشرفته ترین تجهیزات تولید با در نظر گرفتن نکات ایمنی از لحاظ تجهیزاتی، محیط زیستی، بهداشتی و توجه به کیفیت و هدف گذاری جهت ارتقا طول عمر محصولات با بکارگیری از الزامات سیستم های مدیریت کیفیت همه جانبه و حتی جهت اطمینان از آن، سخت افزارها و نرم افزارهای پیشرفته ای را ایجاد کرده ایم تا بتوانیم محصولات خود را توسعه و گسترش دهیم و علیرغم اینکه تامین نیاز داخلی کشورمان در اولویت کاری ما قرار دارد اما درصدد هستیم با فراهم سازی منابع مالی و کاهش قیمت تمام شده و بالا بردن سطح کیفیت، زمینه صادرات محصولات خود را به اقصی نقاط دنیا فراهم سازیم تا از این رو در رشد اقتصادی و ارتقا سطح علمی و فرهنگی کشور عزیزمان سهیم باشیم.

ما افتخار می کنیم کلیه فرآیندهای تولید به دست کارگران توانمند و متخصصان داخلی که نشأت گرفته از روح همکاری و کار تیمی است صورت می گیرد.

شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان در یک نگاه

سال تاسیس: ۱۳۸۶

تعداد نیروی متخصص و کارآمد: ۱۲۶ نفر

تعداد برند معتبر در صدر بازار: ۹ برند

انواع محصول تولیدی: ۱۳۶ عدد

تاریخچه شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

سال ۱۳۸۶: ثبت شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

سال ۱۳۸۷: خرید زمین اول واقع در شهرک صنعتی گرمسار – ساخت سوله اول – ارائه طرح توجیهی به اداره صنایع و معادن

سال ۱۳۸۸: تصویب طرح توجیهی توسط بانک صنعت و معدن – شروع ساخت سالن های تولید ۲ و ۳ – سفارش ماشین آلات تولید باتری

سال ۱۳۸۹: ساخت و تکمیل سالن های تولید ۲ و ۳ – ترخیص ماشین آلات مونتاژ باتری از گمرک

سال ۱۳۹۰: نصب و راه اندازی ماشین آلات – تولید آزمایشی – اخذ مجوز استاندارد ایران

سال ۱۳۹۱: سفارش ساخت ماشین آلات صفحه سازی – بهره برداری و تولید انبوه – عضویت در انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن

سال ۱۳۹۲: راه اندازی واحد تولید صفحه باتری – تولید آزمایشی صفحه باتری – اخذ گواهینامه بین الملی ISO/TS 16949  از شرکت DQS کشور آلمان – اخذ گواهینامه بین الملی ۹۰۰۱ ISO از شرکت DQS کشور آلمان

سال ۱۳۹۳: تولید انبوه صفحه باتری – اخذ گواهینامه بین المللی ISO 14001- اخذ گواهینامه بین المللی OHSAS 18001 – دریافت لوح تقدیر به عنوان کارآفرین برتر از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی – اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار

سال ۱۳۹۴: افزایش تیراژ تولید و اضافه کردن تجهیزات – اخذ گواهینامه بین المللی CE از شرکت ECM کشور ایتالیا – دریافت لوح تقدیر به عنوان کارآفرین برتر استان سمنان از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی

سال ۱۳۹۵: افزایش تیراژ تولید با خرید تجهیزات مدرن – دریافت لوح تقدیر به عنوان مدیر کنترل کیفیت نمونه استان سمنان از اداره استاندارد – دریافت لوح تقدیر به عنوان واحد برگزیده استان سمنان از اداره استاندارد – اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده

سال ۱۳۹۶: بیش از ۸۰ اقدام اصلاحی در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و رفاه حال کارگران – دریافت لوح تقدیر به عنوان واحد صنعتی نمونه شهرستان گرمسار از سازمان صنعت و معدن و تجارت و انجمن مدیران صنایع – دریافت لوح تقدیر به عنوان واحد برگزیده استان سمنان از اداره استاندارد – اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده

سال ۱۳۹۷: واحد نمونه صنعتی شهرستان گرمسار در سال ۱۳۹۷ – اخذ گواهینامه جدید استاندارد سیستم مدیریت کیفیت صنعت خودرو – دریافت گواهینامه تحقیق و توسعه از سازمان صنعت، معدن و تجارت – انتخاب مدیر کنترل کیفیت استان سمنان از شرکت پاسارگاد صنعت باتری

افتخارات و استانداردهای شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد

پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد

ویژگی ها و مزایای باتری های تولیدی شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

  • کیفیت بالای صفحات باتری
  • طول عمر بالای محصولات
  • خطای پایین تولید
  • جلد و بدنه مستحکم باتری
  • دارای استاندارد ایران
  • خدمات پس از فروش (گارانتی) فوری و مشتری مدار

آزمایشگاه مجهز شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

آزمایشگاه مجهز شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

این شرکت در جهت تکمیل زنجیره فعالیت های تخصصی خود اقدام به تأسیس و راه اندازی آزمایشگاه مرجع تست محصول نهایی در کارخانه پاسارگاد باتری نموده است و در همین راستا در سال ۱۳۹۳ به عنوان آزمایشگاه همکار استاندارد انتخاب گردیده است.

با توجه به اهمیت مواد اولیه و اثرگذاری آن بر روی محصول نهایی، ۱۰۰% کلیه مواد اولیه ورودی به صورت نمونه برداری از محموله در هنگام ورود بررسی می گردد و علاوه بر مورد مذکور قبل از خریداری انبوه، نمونه بصورت عملکردی در فرآیند تست و اثرگذاری آن در آزمایشگاه بررسی می گردد.

پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد

تضمین کیفیت در شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

شرکت پاسارگاد صنعت باتری به منظور ایفای نقش اساسی و مستمر در تأمین نیازهای مشتری با پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت بر مبنای استانداردهای ISO 9001:2015 و IATF 16949:2016 بدنبال آسان نمودن فرصت ها برای افزایش رضایت مشتری می باشد.

شرکت پاسارگاد صنعت در کسب توانایی در ارائه مستمر محصولات و خدماتی که الزامات مشتری و الزامات قانونی و مقرراتی مرتبط را برآورده می نماید، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

واحد کنترل کیفیت در شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

یکی از ضعف های عمده در تولیدات داخلی، عدم وجود کنترل کیفی مناسب در سیر تولید محصول می باشد.

شرکت پاسارگاد صنعت باتری، با سیستم کنترل کیفی دقیق در تمامی مراحل تولید، تضمین باتری با کیفیت با طول عمر بالا را می دهد.

هدف این واحد نظارت مستمر بر انطباق محصولات و خدمات با الزامات مورد استفاده می باشد.

واحد کنترل کیفیت در شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

کنترل کیفیت 01

واحد فنی و مهندسی در شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

مدیریت فنی و مهندسی یکی از اولین واحدهای راه اندازی شده در شرکت پاسارگاد صنعت باتری می باشد و مأموریت این واحد، هماهنگی و نظارت کلیه امور فنی و مهندسی و تحقیق و توسعه و تدوین دستورالعمل های تولید محصولات می باشد.

پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد

پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد

واحد نگهداری و تعمیرات در شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

این واحد متشکل از نیروهای متخصص و مجرب با اجرای مجموعه ای از استاندارد های نگهداری و تعمیرات و نیز دستورالعمل ها و تجارب گذشته برای حفظ و نگهداری تجهیزات و به حداقل رساندن توقفات تولید، تلاش می کند.

پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد

طراحی محصول در شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

واحد طراحی محصول این شرکت، در سال ۱۳۹۴ راه اندازی و شروع به کار نمود که اهداف آن افزایش تنوع محصولات و طراحی قطعات نیمه ساخته جدید جهت بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی مجموعه می باشد.

طراحی محصول در شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد

واحد ایمنی و بهداشت در شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

واحد ایمنی و بهداشت در شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

واحد HSE با استفاده از کارشناسان ایمنی، بهداشت، محیط زیست و متصدی آموزش در جهت رعایت کامل اصول بهداشتی کارکنان در محیط های کاری و بالا بردن ضریب ایمنی در فعالیت ها به جهت پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی ناشی از فعالیت ها و کاهش آمار حوادث با افزایش سطح آگاهی کارکنان مشغول به فعالیت می باشد.

واحد آموزش و ارزیابی کارکنان ایمنی و بهداشت در شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

واحد آموزش شرکت پاسارگاد صنعت باتری به اهداف زیر تشکیل شده است:

  • شناسایی نیازهای آموزشی و شایستگی اشخاصی که تحت کنترل سازمان، اقداماتی تاثیرگذار بر سیستم مدیریت کیفیت انجام می دهند
  • دانش مورد نیاز برای عملیات فرآیندهای خود و دست یابی به انطباق محصولات و خدمات
  • در دسترس بودن دانش سازمانی

فروش و خدمات پس از فروش (گارانتی) محصولات شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

این واحد زیر نظر مدیر فروش فعالیت می کند. این واحد توانایی هدایت کسب و کار از طریق تحقیق و ارزیابی، مشتری محور و خدمت گرا بودن، توانایی انجام تبلیغات موثر و انجام برنامه ریزی فروش، نظارت بر ایجاد و مدیریت نظام خدمات دهی به مشتریان برای تداوم تولید، توانایی مدیریت و نظارت از مرحله فروش تا توزیع و مصرف کننده نهایی، با توجه به هزینه ها و تکنیک های برنامه ریزی را دارا می باشد.

این بخش ابتدا درخواست (سفارش) مشتری را با استفاده از فرم سفارش به صورت سیستمی دریافت می نماید و پیش فاکتور در مرحله اول صادر می نماید لذا در جهت کسب رضایت مندی مشتری در خصوص تحویل به موقع و انتقال نظریات و پیشنهادات مشتریان همواره فعال بوده و کلیه موارد بهبود را به صورت مستمر پیگیری می نماید.

محصولات این شرکت همگی دارای ضمانت تعویض ۱۲ ماهه هستند. گارانتی ۱۲ ماهه مخصوص تمامی خودرو های شخصی یا خودرو های عمومی، خودروهای نیمه سنگین و سنگین می باشد.

از سال ۱۳۹۹ کارت گارانتی از کلیه محصولات پاسارگاد باتری حذف شده است و مشتریان جهت بهره مندی از خدمات پس از فروش (گارانتی) محصولات پاسارگاد صنعت باتری سمنان، نیازی به ارائه کارت گارانتی به نمایندگان این شرکت ندارند.

شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان دارای میزان برگشتی بسیار کم و نزدیک به صفر می باشد ولی به هر صورت ضمانت ۱۲ ماهه محصولات، اطمینان خاطری برای مشتریان می باشد.

این شرکت در نقاط مختلف کشور عزیزمان ایران، دارای نمایندگان فروش و خدمات پس فروش می باشد تا در هرکجای کشور که هستید بتوانید از خدمات پس از فروش بهره مند شوید. پس اگر به سفر رفتید نگران گارانتی باتری خود نباشید چرا که نمایندگان پاسارگاد صنعت باتری آماده پاسخگویی به مشکلات و ضمانت باتری شما هستند.

جهت دریافت خدمات پس از فروش انواع محصولات پاسارگاد صنعت باتری می بایست به نمایندگان رسمی این شرکت مراجعه کنید. برای دریافت نزدیک ترین نماینده به خود می توانید از مشاورین نوین باتری کمک بگیرید یا با شماره شرکت پاسارگاد صنعت باتری تماس حاصل فرمایید.

ما افتخار داریم تا در خدمات پس فروش (گارانتی) کلیه محصولات پاسارگاد صنعت باتری در مشهد در خدمت شما باشیم. نوین باتری در مشهد یکی از نمایندگان برتر و نمونه شرکت پاسارگاد صنعت باتری است که فعالیت آن در مشهد می باشد. خدمات بدون معطلی و بدون دردسر محصولات پاسارگاد صنعت باتری را با ما تجربه کنید.

از تاریخ اتمام گارانتی باتری های پاسارگاد صنعت (باتری شاهین یا باتری لاجیکس یا هر برند دیگری از محصولات پاسارگاد باتری) چگونه مطلع شویم؟

با توجه به حذف کارت گارانتی از کلیه محصولات پاسارگاد صنعت باتری سمنان، جهت اطلاع از تاریخ اتمام گارانتی باتری خود، می بایست از طریق سریال حک شده روی بدنه باتری (مطابق تصویر زیر) تاریخ اتمام گارانتی باتری خود را استعلام بگیرید.

پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد

جهت استعلام اتمام گارانتی محصولات پاسارگاد صنعت باتری می بایست سریال حک شده روی بدنه باتری را به شماره ۱۰۰۰۴۵۱۰ پیامک کنید یا در صفحه زیر وارد کنید:

آدرس: https://psbco.ir/%d9%8eactivation/

پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد

بروشور راهنما استعلام پایان گارانتی محصولات پاسارگاد صنعت باتری سمنان

پاسارگاد باتری

نوین باتری نماینده شرکت پاسارگاد صنعت باتری در مشهد

پاسارگاد باتری سمنان - معرفی شرکت، محصولات - نمایندگی مشهد

پاسارگاد باتری

نوین باتری نماینده پاسارگاد صنعت باتری در مشهد بوده و پخش انحصاری برند شاهین و لاجیکس از محصولات پاسارگاد صنعت باتری را در اختیار دارد. قیمت های فروش محصولات پاسارگاد صنعت باتری مطابق با نرخ نامه رسمی و طبق دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

پاسارگاد باتری

جهت استفاده از خدمات پس از فروش (گارانتی) محصولات پاسارگاد صنعت باتری و همچنین باتری شاهین یا باتری لاجیکس در مشهد به نوین باتری مراجعه کنید. خدمات گارانتی مطابق با دستورات اتحادیه باتری سازان مشهد، به صورت فوری و بدون معطلی برای مشتریان انجام می پذیرد.

جهت بهره مندی از گارانتی محصولات پاسارگاد صنعت باتری کافیست فاکتور ممهور به همراه داشته باشید.

نوین باتری نماینده پاسارگاد صنعت باتری در مشهد

نوین باتری نماینده باتری شاهین در مشهد

نوین باتری نماینده باتری لاجیکس در مشهد

گارانتی محصولات پاسارگاد صنعت باتری و باتری شاهین و باتری لاجیکس در نوین باتری مشهد

آدرس: مشهد – چهارراه خیام – خیابان دستغیب ۲۸ – فرهاد ۲۷ – نوین باتری

تلفن تماس: ۰۹۱۵۳۸۲۸۵۰۸ – ۰۵۱۳۷۶۴۹۲۹۶ – ۰۵۱۳۷۶۴۹۶۰۹

ساعت کاری جهت خدمات پس از فروش: ۹ صبح الی ۲ ظهر

پاسارگاد باتری

جهت دریافت شماره تماس و آدرس ما اینجا کلیک کنید.

جهت خرید اینترنتی محصولات پاسارگاد صنعت باتری و تحویل و نصب رایگان آن در محل به فروشگاه اینترنتی باتری خودرو مراجعه فرمایید.

تماس با شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان

پاسارگاد باتری

آدرس کارخانه: گرمسار، شهرک صنعتی گرمسار، خیابان صنعت ۳ بلوک اف ۴۲ – ۴۴

تلفن: ۳۱۰۱ – ۰۲۳

نمابر: داخلی ۲۰۵

کدپستی: ۳۵۸۸۱۳۹۳

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان لارستان، کوچه بیستم، پلاک ۴۰

تلفن: ۸۸۹۳۰۱۷۳ – ۰۲۱

نمابر: ۸۸۹۳۰۲۴۳ – ۰۲۱

کدپستی: ۱۵۹۶۶۷۳۴۱۹

وب سایت: https://psbco.ir/

پست الکترونیکی: aftersales@psbco.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *