باتری الوند پیشتاز در مشهد (ALVAND PISHTAZ BATTERY)

باتری الوند پیشتاز در مشهد

از جدیدترین برندهای شرکت آذر باتری ارومیه باتری الوند پیشتاز می باشد. آذر باتری ارومیه یکی از بزرگترین کارخانه های تولید باتری در کشور می باشد.

این شرکت در سال ۱۳۷۷ تاسیس شده و تا به امروز با خرید دستگاه های جدید و پیشرفته و گسترش کار، بیشترین بخش نیاز داخلی کشور را تامین می کند.

مجموعه نوین باتری مفتخر است، عرضه انحصاری باتری الوند پیشتاز در شرق کشور را در اختیار داشته و بهترین خدمات و قیمت را به مشتریان خود ارائه نماید.

معرفی باتری الوند پیشتاز

باتری الوند پیشتاز در مشهد

محصولی جدید؛ خدماتی باور نکردنی

باتری الوند یکی از جدیدترین برندهای شرکت آذر باتری ارومیه است. این باتری محصول یکی از بهترین خط تولیدهای شرکت آذرباتری است که با کیفیت و خدمات رقابتی وارد بازار شده است.

از بارزترین ویژگی های باتری الوند گارانتی تعویض و تنوع بالای باتری از نظر ابعاد فیزیکی و میزان ذخیره برق (آمپرساعت) است.

اگر به دنبال یک باتری با گارانتی متفاوت و بی دردسر هستید باتری الوند پیشتاز یک گزینه ایده آل برای شماست.

شرکت آذر باتری اولویت خود در کسب رضایت مشتری را خدمات پس از فروش و گارانتی تعویض برای محصولات خود از جمله باتری الوند پیشتاز قرار داده است.

یکی از مشکلات تولیدات ملی در زمینه تولید باتری های مخصوص خودرو، نبود خدمات پس از فروش مطلوب می باشد که این مهم از نظر مدیران شرکت آذر باتری دور نمانده و اقدامات مهم و موثری در این زمینه برداشته اند. باتری الوند پیشتاز با در اختیار داشتن بهترین و تخصصی ترین پایگاه ها بعنوان نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش آماده ارائه خدمات پس از فروش درخور مشتریان خود می باشد.

باتری هایِ الوند پیشتازِ مخصوصِ خودروهایِ سواری از ۵۰ آمپرساعت تا ۹۰ آمپرساعت تولید شده و برای خودروهای سنگین مانند اتوبوس، تراکتور، مینی بوس و خاور از ۱۰۰ آمپرساعت تا ۲۰۰ آمپرساعت تولید می شوند. باتری الوند پیشتاز برای تمامی خودروهای سنگین و سبک باتری مناسب را تولید و به بازار عرضه کرده است.

باتری الوند پیشتاز در تمامی آمپرساعت ها و ابعاد فیزیکی مختلف تولید شده تا تمامی خودروهای موجود در ایران را تامین کند.

قطعاً باتری تولید داخل این مزیت را دارد که می توان باتری را به تاریخ روز به دست مشتری رساند و دیگر مسئله خواب جنس و گذشتن تاریخ منتفی است اما مسئله مهم دیگر گارانتی است.

یکی از شرکت هایی که در عرصه تولید باتری باکیفیت با خدمات پس از فروش واقعی قدم گذاشت شرکت آذر باتری ارومیه است. این شرکت اولویت خود را خدمات پس از فروش قرار داده و برای بالا بردن کیفیت خدمات خود از هیچ هزینه و تلاشی دریغ نمی کند.

با توجه به قیمت بالای باتری خودرو و حساسیت خودروها روی باتری به شما اطمینان می دهیم که این باتری یکی از بهترین انتخاب های شما می تواند باشد. هم تاریخ به روز و هم گارانتی عالی هر دو با هم در باتری الوند پیشتاز یافت می شود.

اما مسئله فقط خدمات پس از فروش نیست بلکه قیمت و مشخصات فنی باتری نیز حائز اهمیت است. باتری الوند پیشتاز هم در قیمت مقرون به صرفه است هم به لحاظ مشخصات فنی یعنی آمپرساعت و خروجی برق و ابعاد فیزیکی باتری دقت کافی را داشته تا تقریباً تمامی خودروهای ایرانی و خارجی موجود در ایران را بتواند پوشش دهد.

باتری الوند پیشتاز چون تولید داخل می باشد قطعاً هزینه هایی مثل گمرک و حمل و نقل را ندارد و بابت خرید آن دلار خرج نشده است پس قطعاً قیمت بسیار پایین تری نسبت به باتری خارجی دارد و همچنین این شرکت همیشه سعی کرده با دیگر تولیدکنندگان ایرانی رده بالا از رقابت قیمتی خارج نشود. باتری الوند پیشتاز یکی از قیمت مناسب ترین باتری های موجود در ایران می باشد و می توان گفت در رقابت قیمتی از حریفان خود جلوتر است.

می توان باتری الوند پیشتاز را یک باتری قیمت مناسب با گارانتی عالی دانست. قیمت باتری الوند پیشتاز نسبت به رقبای خود به طور قابل توجهی پایین تر است ولی این رقابت قیمتی سبب نشده که باتری الوند پیشتاز از ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی غافل شود.

اگر برای شما خدمات پس از فروش اهمیت دارد در خرید باتری الوند پیشتاز شک نکنید.

در ادامه مشخصات فنی انواع باتری الوند پیشتاز را بیان خواهیم کرد.

نمایندگی باتری الوند پیشتاز در مشهد

نمایندگی باتری الوند پیشتاز در مشهد

نوین باتری در سال ۱۳۸۷ بعد از سی سال سابقه صنفی در مشهد تشکیل شد. از اهداف این مجموعه تهیه و توزیع کالاهای با اصالت همراه با خدمات پس از فروش واقعی می باشد.

یکی از نمایندگان فعال شرکت بزرگ آذر باتری ارومیه، مجموعه نوین باتری می باشد که پخش انحصاری برند الوند پیشتاز در شرق کشور را در اختیار دارد.

نوین باتری، مرکز پخش باتری خودرو در مشهد افتخار دارد که باتری الوند پیشتاز در مشهد را به بهترین قیمت و بهترین گارانتی، بفروش برساند. شما می توانید باتری الوند پیشتاز مناسب خودرو خود را به تاریخ روز و قیمت مناسب از نوین باتری مشهد تهیه کنید.

جهت خرید باتری الوند پیشتاز در مشهد یا به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید یا با شعب ما تماس حاصل فرمایید.

نصب و راه اندازی رایگان باتری الوند پیشتاز در هر کجای کلان شهر مشهد الرضا (ع) را فقط از امداد باتری مشهد بخواهید.

جهت اطلاع از قیمت باتری الوند پیشتاز یا به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید یا با شعب نوین باتری تماس بگیرید یا از طریق آرشیو اخبار لیست قیمت باتری آذر را مشاهده فرمایید.

تهیه مستقیم باتری الوند پیشتاز از شرکت آذر باتری و حذف تمامی واسطه ها سبب شده که به شما اطمینان دهیم:

  • باتری الوند پیشتاز به تاریخ روز را تهیه کرده اید.
  • باتری الوند پیشتاز با گارانتی واقعی و فوری خریداری کرده اید.
  • باتری الوند پیشتاز به پایین ترین قیمت ممکن و مطابق با دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه باتری سازان را تهیه کرده اید.
  • باتری الوند پیشتاز همراه با خدمات نصب در محل در هرکجای کلان شهر مشهد در اختیار شماست.

باتری الوند پیشتاز در مشهد را از نوین باتری تهیه کنید. نماینده رسمی و انحصاری باتری الوند پیشتاز در مشهد، نوین باتری مشهد می باشد.

خدمات گارانتی تعویض باتری شما فقط در نوین باتری مشهد امکان پذیر است.

گارانتی تعویض فوری باتری الوند پیشتاز بدون معطلی در نوین باتری مشهد انجام می شود.

ویژگی های برجسته باتری الوند پیشتاز

ویژگی های برجسته باتری الوند پیشتاز

باتری الوند پیشتاز یکی از بهترین باتری ها در ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی می باشد. از شاخص ترین ویژگی های باتری الوند پیشتاز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب نسبت به دیگر رقبا
  • گارانتی تعویض فوری و بدون معطلی
  • تولید شده در ابعاد و آمپرساعت های مختلف جهت تامین باتری انواع خودروهای ایرانی و خارجی

کیفیت باتری الوند پیشتاز

3 star

در نوین باتری مشهد با توجه به موارد زیر میزان کیفیت باتری از یک ستاره بعنوان پایین ترین تا پنج ستاره بعنوان بالاترین رتبه مشخص می شود.

  • طول عمر باتری
  • درصد باتری های برگشت خورده و گارانتی شده برای مشتری
  • درصد باتری های خراب قبل از نصب

موارد فوق حاصل تجربه چندین ساله نوین باتری در عرصه برق و باتری خودرو می باشد.

با توجه به گزارشات دقیق بخش فنی نوین باتری مشهد، باتری الوند پیشتاز یک باتری سه ستاره می باشد.

گارانتی باتری الوند پیشتاز در مشهد

شهرت شرکت آذر باتری در میان نمایندگان فروش باتری در سطح کشور به ارائه خدمات گارانتی ایده آل می باشد. باتری الوند پیشتاز دارای نمایندگان متعدد در سراسر کشور عزیزمان ایران می باشد تا در هر نقطه از کشور که بودید بتوانید به نزدیک ترین نماینده آذر باتری مراجعه کرده و از خدمات گارانتی باتری الوند پیشتاز بهره مند شوید. گارانتی تعویض فوری الوند پیشتاز در تمامی نمایندگان آذر باتری در سراسر کشور امکان پذیر است. مهم نیست باتری خود را از کجا خریداری کرده اید اگر باتری الوند پیشتاز شما به مشکل خورده است کافیست به نزدیک ترین نماینده الوند پیشتاز مراجعه کرده و از خدمات گارانتی باتری خود استفاده کنید.

به یقین مشابه گارانتی تعویض باتری الوند پیشتاز را در هیچ باتری دیگری یافت نخواهید کرد.

باتری الوند پیشتاز در تمامی آمپرساعت ها و مدل ها دارای ۶ الی ۱۲ ماه ضمانت تعویض است. در صورتیکه باتری شما قبل از تاریخ اتمام گارانتی ایرادی پیدا کند باتری شما گارانتی شده و یک باتری جدید و نو مطابق با مشخصات باتری قبلی شما تعویض می گردد.

باتری ۵۰ الی ۷۴ آمپرساعت این شرکت دارای ۱۲ ماه ضمانت تعویض و باتری بالای ۷۴ آمپرساعت که مخصوص خودروهای نیمه سنگین یا سنگین می باشد دارای ۶ ماه ضمانت تعویض می باشد.

باتری الوند پیشتاز در انواع آمپرساعت ها دارای کارت گارانتی می باشد. در کارت گارانتی، سریال باتری و تاریخ اتمام گارانتی باتری شما ذکر شده است. سریال درج شده در کارت گارانتی روی بدنه باتری شما نیز حک شده است که در هنگام خرابی باتری شما این سریال حک شده روی بدنه باتری با سریال درج شده در کارت گارانتی تطبیق داده می شود.

کارت گارانتی باتری در واقع شناسنامه باتری می باشد لذا در هنگام خرید باتری الوند پیشتاز دقت کنید که اولاً سریال درج شده روی کارت با سریال باتری یکسان باشد ثانیاً مدت گارانتی کمتر از زمان تعیین شده کارخانه نباشد یعنی باتری ۵۰ الی ۷۴ آمپرساعت ۱۲ ماه ضمانت تعویض و باتری بالای ۷۴ آمپرساعت ۶ ماه ضمانت تعویض داشته باشد در غیر اینصورت باتری تاریخ گذشته بوده و از خرید آن خودداری کنید.

برای استفاده از گارانتی باتری الوند پیشتاز، ارائه کارت گارانتی و فاکتور فروش ممهور فروشنده الزامی می باشد.

خدمات تعویض فوری باتری الوند پیشتاز فقط در نوین باتری مشهد

قیمت باتری الوند پیشتاز در مشهد

قیمت باتری الوند پیشتاز در مشهد

شرکت آذر باتری برای تولید جدید خود یعنی باتری الوند پیشتاز یک قیمت رقابتی و نسبتاً پایین قرار داده است. لیست قیمت باتری الوند پیشتاز در مشهد (نرخ نامه باتری الوند پیشتاز در مشهد) توسط نوین باتری مشهد تهیه و تنظیم شده است.

لازم به ذکر است لیست قیمت باتری الوند پیشتاز در مشهد (نرخ نامه باتری الوند پیشتاز در مشهد) با توجه به دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه باتری سازان مشهد تهیه و تنظیم شده است.

جهت دریافت لیست قیمت باتری الوند پیشتاز در مشهد (نرخ نامه باتری الوند پیشتاز در مشهد) می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  • با شعب نوین باتری مشهد تماس حاصل فرمایید.
  • به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.
  • در قسمت آرشیو اخبار از آخرین نرخ نامه باتری آذر در مشهد جویا شوید.

مشخصات فنی باتری الوند پیشتاز

باتری الوند پیشتاز مناسب تمامی خودروهای سواری و سنگین و ایرانی و خارجی تولید و در بازار عرضه شده است. از باتری ۵۰ تا ۲۰۰ آمپرساعت همه در سبد کالای باتری الوند پیشتاز موجود می باشد.

شما می توانید باتری مناسب خودرو خود را با جستجو کردن نام خودرو خود در سایت یا مراجعه به قسمت (خودرو شما؟) بیابید. سپس با داشتن آمپرساعت مناسب خودرو خود باتری الوند پیشتاز مناسب خودتان را پیدا کنید.

باتری الوند پیشتاز در آمپرساعت های ۵۰ – ۵۵ – ۶۰ – ۶۶ – ۷۰ – ۷۴ – ۸۸ – ۹۰ – ۱۰۰ – ۱۲۰ – ۱۵۰ – ۲۰۰ تولید می گردد.

باتری الوند پیشتاز به دو نوع سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ تولید می گردد.

در ادامه جدول مشخصات انواع باتری الوند پیشتاز به ترتیب آمپرساعت شرح داده خواهد شد.

باتری الوند پیشتاز ۵۰ آمپرساعت

باتری الوند پیشتاز ۵۰ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۵۰ آمپرساعت الوند پیشتاز به شرح ذیل می باشد:

برند باتری الوند پیشتاز (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۵۰ آمپرساعت (در دو مدل تولید می گردد)
شماره فنی N50L2 – N50L1
طول (سانتی متر) ۲۴ و ۲۱ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

.

باتری الوند پیشتاز ۵۵ آمپرساعت

باتری الوند پیشتاز ۵۵ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۵۵ آمپرساعت الوند پیشتاز به شرح ذیل می باشد:

برند باتری الوند پیشتاز (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۵۵ آمپرساعت
شماره فنی ۵۵۵۵۹
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

 

باتری الوند پیشتاز ۶۰ آمپرساعت بلند

باتری الوند پیشتاز ۶۰ آمپرساعت در ابعاد ۲۴ سانتی متر طول و ۱۸ سانتی متر عرض و ۲۳ سانتی متر ارتفاع تولید می گردد و معروف به ۶۰ آمپرساعت بلند است. همانطور که می دانید این باتری به دو شماره فنی متفاوت تولید می شود که تفاوت آنها در مکان قرار گیری قطب های باتری است که در باتری با شماره فنی ۶۰R (56069) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت راست شما قرار می گیرد و در باتری با شماره فنی ۶۰L(56068) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت چپ شما قرار می گیرد.

جدول مشخصات باتری ۶۰ آمپرساعت الوند پیشتاز به شرح ذیل می باشد:

برند باتری الوند پیشتاز (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۶۰ آمپرساعت (باتری بلند در دو مدل تولید می گردد)
شماره فنی ۵۶۰۶۸ – ۵۶۰۶۹
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر

 

باتری الوند پیشتاز ۶۰ آمپرساعت کوتاه

باتری الوند پیشتاز ۶۰ آمپرساعت کوتاه

جدول مشخصات باتری ۶۰ آمپرساعت کوتاه الوند پیشتاز به شرح ذیل می باشد:

برند باتری الوند پیشتاز (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۶۰ آمپرساعت (باتری کوتاه)
شماره فنی ۵۶۰۳۰
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

 

باتری الوند پیشتاز ۶۶ آمپرساعت

باتری الوند پیشتاز ۶۶ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۶۶ آمپرساعت الوند پیشتاز به شرح ذیل می باشد:

برند باتری الوند پیشتاز (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۶۶ آمپرساعت
شماره فنی ۵۶۶۳۸
طول (سانتی متر) ۲۸ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

 

باتری الوند پیشتاز ۷۰ آمپرساعت

باتری الوند پیشتاز ۷۰ آمپرساعت سیلد به دو مدل مختلف تولید می گردد. هر دو مدل در ابعاد ۲۶ سانتی متر طول و ۱۸ سانتی متر عرض و ۲۳ سانتی متر ارتفاع تولید می شوند. تفاوت مدل اول و دوم مکان قرار گیری قطب های باتری است که در باتری های ۷۰R (57024) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت راست شما قرار می گیرد و در باتری های۷۰L (57029) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت چپ شما قرار می گیرد.

جدول مشخصات باتری ۷۰ آمپرساعت الوند پیشتاز به شرح ذیل می باشد:

برند باتری الوند پیشتاز (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۷۰ آمپرساعت (در دو مدل تولید می گردد)
شماره فنی ۵۷۰۲۴ – ۵۷۰۲۹
طول (سانتی متر) ۲۶ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۳ سانتی متر

 

باتری الوند پیشتاز ۷۴ آمپرساعت

باتری الوند پیشتاز ۷۴ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۷۴ آمپرساعت الوند پیشتاز به شرح ذیل می باشد:

برند باتری الوند پیشتاز (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۱۲ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۷۴ آمپرساعت
شماره فنی ۵۷۴۱۲
طول (سانتی متر) ۲۸ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

 

باتری الوند پیشتاز ۸۸ آمپرساعت بلند

باتری ۸۸ آمپرساعت بلند الوند پیشتاز معروف به باتری ۸۸ آمپرساعت نیسان دیزلی می باشد. این باتری در دو مدل تولید می گردد که تفاوت دو مدل در جهت قرارگیری قطب ها می باشد.

در باتری های ۸۸R زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت راست شما قرار می گیرد و در باتری های ۸۸L زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت چپ شما قرار می گیرد.

جدول مشخصات باتری ۸۸ آمپرساعت الوند پیشتاز به شرح ذیل می باشد:

برند باتری الوند پیشتاز (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۶ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۸۸ آمپرساعت (در دو مدل تولید می گردد)
شماره فنی N88L – N88R
طول (سانتی متر) ۳۱ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۳ سانتی متر

 

باتری الوند پیشتاز ۹۰ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۹۰ آمپرساعت الوند پیشتاز به شرح ذیل می باشد:

برند باتری الوند پیشتاز (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۶ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری به دو نوع اسیدشارژ و سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۹۰ آمپرساعت
شماره فنی N90
طول (سانتی متر) ۳۵ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

 

باتری الوند پیشتاز ۱۰۰ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۱۰۰ آمپرساعت الوند پیشتاز به شرح ذیل می باشد:

برند باتری الوند پیشتاز (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۶ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری اسیدشارژ
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۱۰۰ آمپرساعت
شماره فنی N100L
طول (سانتی متر) ۴۱ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر

 

باتری الوند پیشتاز ۱۲۰ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۱۲۰ آمپرساعت الوند پیشتاز به شرح ذیل می باشد:

برند باتری الوند پیشتاز (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۶ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری اسیدشارژ
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۱۲۰ آمپرساعت
شماره فنی N120L
طول (سانتی متر) ۴۱ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر

 

باتری الوند پیشتاز ۱۵۰ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۱۵۰ آمپرساعت الوند پیشتاز به شرح ذیل می باشد:

برند باتری الوند پیشتاز (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۶ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری اسیدشارژ
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۱۵۰ آمپرساعت
شماره فنی N150
طول (سانتی متر) ۴۹ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۲۲ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۳ سانتی متر

 

باتری الوند پیشتاز ۲۰۰ آمپرساعت

جدول مشخصات باتری ۲۰۰ آمپرساعت الوند پیشتاز به شرح ذیل می باشد:

برند باتری الوند پیشتاز (محصول برتر شرکت آذر باتری)
ساخت ایران – ارومیه
مدت گارانتی ۶ ماه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری اسیدشارژ
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۲۰۰ آمپرساعت
شماره فنی N200
طول (سانتی متر) ۴۹ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۲۲ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۳ سانتی متر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *