نمایندگی باتری خودرو در مشهد

 

جهت بهترین خرید باتری مخصوص خودرو از نمایندگی باتری خودرو در مشهد و نصب رایگان در محل با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید تا یکی از نیروهای متخصص نمایندگی باتری خودرو در مشهد به محل شما اعزام و خدمات تست و نصب باتری در محل شما به صورت کاملاً رایگان انجام پذیرد.

.

تلفن های تماس نوین باتری، نمایندگی باتری خودرو در مشهد:

۰۵۱۳۷۶۴۹۲۹۶ – ۰۵۱۳۷۶۴۹۶۰۹ – ۰۹۱۵۳۸۲۸۵۰۸

.

نوین باتری؛ نمایندگی باتری خودرو در مشهد

نمایندگی باتری خودرو در مشهد

نوین باتری مشهد، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ در حوزه برق و باتری مشهد آغاز کرده است. البته مدیریت مجموعه از سال ۱۳۶۰ در حوزه برق و باتری خودرو، فعالیت صنفی داشته و عضو رسمی اتحادیه باتری سازان مشهد بوده اند. در سال ۱۳۸۷ تصمیم بر این شد که فعالیت مجموعه با رویکردی جدید و کارآمد با نام نوین باتری در مشهد آغاز شود.

نوین باتری، همانطور که از نام آن پیدا است، برای ارائه خدمات نوین و جدید شکل گرفته است.

نوین باتری، یکی از حرفه ای ترین مجموعه های پخش باتری های خودرویی (باتری های استارتر خودرو) و باتری های ساکن (باتری UPS) در مشهد می باشد. نوین باتری نماینده بزرگ ترین و معتبرترین شرکت های تولیدکننده باتری ایرانی و کره ای در مشهد می باشد. نوین باتری، بهترین و بزرگ ترین نمایندگی باتری ماشین در مشهد بوده و هم فروش و هم خدمات پس از فروش (گارانتی باتری) را برای مشتریان عزیز انجام می دهد. پس اگر می خواهید از نمایندگی باتری در مشهد، باتری خریداری کنید که خدمات گارانتی را نیز انجام دهد و دیگر برای گارانتی باتری شما را به دیگر مراکز نفرستاده و برای خدمات گارانتی اذیت نشوید قطعاً نوین باتری بعنوان برترین نمایندگی باتری در مشهد را انتخاب کنید.

سبد بزرگی از برندهای مختلف ایرانی و کره ای در نمایندگی باتری ماشین در مشهد برای شما مهیا شده است و روز به روز به تعداد باتری های تحت نمایندگی نوین باتری در مشهد اضافه می شود، لذا جهت اطلاع از باتری های موجود در نمایندگی باتری ماشین در مشهد، با شعب نوین باتری تماس حاصل فرمایید.

نوین باتری، نماینده باتری خودرو در مشهد ارائه دهنده خدمات در محل رایگان یعنی امداد باتری مشهد می باشد. جهت خرید باتری از نمایندگی باتری در مشهد و نصب رایگان در محل با شعب ما تماس حاصل فرمایید.

نوین باتری مشهد یکی از به روز ترین و بزرگ ترین نمایندگی های باتری خودرو در مشهد بوده و خدمات مهمی مانند نوین کارت و امداد باتری مشهد و نصب رایگان باتری در هرکجای کلان شهر مشهد را ارائه می دهد.

بهترین خرید را در بزرگترین نمایندگی باتری خودرو در مشهد تجربه کنید.

بهترین باتری ها در نمایندگی باتری خودرو در مشهد

نمایندگی باتری خودرو در مشهد

یکی از بزرگ ترین دغدغه ها و حساسیت های مجموعه نوین باتری مشهد، ارائه باتری با کیفیت با خدمات پس از فروش و گارانتی واقعی در مشهد می باشد. برای همین منظور، نوین باتری هرگز با کارخانه های تازه تاسیس یا زیرزمینی وارد عقد قرارداد و همکاری نشده و نخواهد شد. این مجموعه نمایندگی بهترین و بزرگ ترین تولیدکنندگان باتری خودرو دارای استاندارد های لازم جهت تولید، در مشهد بوده و خدمات پس از فروش واقعی و فوری را برای مشتریان عزیز انجام می دهد.

نوین باتری نماینده فروش و خدمات پس از فروش (گارانتی) بزرگ ترین تولیدکنندگان ایرانی از جمله:

  • صبا باتری تهران
  • باتری مارین
  • باتری رونیز
  • وایا باتری قم
  • باتری شادن
  • باتری دوپکس
  • بارتی ریبال
  • آذر باتری ارومیه
  • باتری ویگور
  • باتری الوند
  • باتری فیلترون
  • یکتا سپاهان باتری اصفهان
  • باتری کایامکس
  • پاسارگاد باتری سمنان
  • باتری عقاب
  • باتری شاهین
  • باتری لاجیکس
  • کرمان باتری ارگ
  • باتری پاورسل

در مشهد می باشد.

.

بهترین تاریخ در نمایندگی باتری خودرو در مشهد

نمایندگی باتری خودرو در مشهد - دفتر فروش ، برندها

در باتری های جدید چه از نوع سیلد و چه از نوع اسیدشارژ، چون الکترولیت باتری (آب اسید باتری) در کارخانه درون باتری ریخته شده و باتری به صورت شارژ شده و آماده استفاده از کارخانه خارج می شود، تاریخ تولید باتری بسیار حائز اهمیت شده است.

در گذشته باتری به صورت خشک و بدون اسید از کارخانه خارج میشد و فروشنده می بایست در زمان فروش، باتری را با اسید تکمیل کرده سپس به مدت کافی با دستگاه شارژر باتری را شارژ می کرد و بعد از این اقدامات می توانست باتری را به مشتری تحویل دهد. اما در این میان خیلی از همکاران از اسید استاندارد استفاده نمی کردند یا باتری را بعد از تزریق اسید زیر شارژ نمی گذاشتند. همه اینها سبب کاهش شدید عمر مفید باتری میشد. در نتیجه کارخانه های تولید باتری، جهت کاهش میزان برگشتی های خود (باتری های گارانتی شده) و افزایش طول عمر محصولات خود تصمیم بر این گرفتند که مراحل تزریق اسید و شارژ نهایی نیز در خود کارخانه انجام شده و باتری به صورت آماده استفاده از کارخانه خارج شود.

در کنار این مسائل با پیشرفت تکنولوژی، زمینه باتری های اسیدشارژ نیز کمرنگ تر شد و جای خود را به نوع جدید باتری های مخصوص خودرو یعنی باتری های سیلد (بدون نیاز به نگهداری) دادند. باتری های سیلد دیگر مانند باتری اسیدشارژ درب باتری ندارند چون نیاز به تنظیم و بازدید الکترولیت ندارند در نتیجه روی درب باتری به صورت پرس شده تولید شده است. با توجه به این موارد باتری سیلد باید به صورت شارژ و اسید شده و آماده استفاده از کارخانه خارج شود چون بعد از اتمام مراحل تولید باتری سیلد، مصرف کننده هیچ دسترسی به داخل باتری و شش خانه آن ندارد.

امروزه تمامی باتری های تولید شده در داخل یا خارج از کشور یا به صورت سیلد هستند یا اگر هم اسیدشارژ هستند باز هم به صورت شارژ و اسید شده و آماده استفاده از کارخانه خارج می شوند.

دقت داشته باشید که از زمانی که صفحات باتری در مجاورت الکترولیت (اسید سولفوریک رقیق شده یا همان آب باتری) قرار می گیرند عملیات الکتروشیمیایی باتری آغاز شده و عملاً عمر مفید باتری شروع شده است. پس وقتی یک باتری سیلد یکسال کنار فروشگاه هم باشد حتی با وجود اینکه استفاده نشده و روی خودرویی نبوده که استارت بزند باز هم این یکسال از عمر مفید باتری کسر شده است چون صفحات باتری درون اسید بوده اند.

پس تمامی باتری های موجود مخصوص خودرو، با توجه به نوع ساخت آنها، از لحظه اتمام مراحل تولید، عمر مفید آنها شروع شده است و هرچه سریع تر به دست مصرف کننده برسند، به نفع مصرف کننده خواهد بود.

در هنگام خرید باتری به این نکته توجه داشته باشید و باتری به تاریخ روز خریداری کنید.

از فروشگاهی که باتری ۶ ماه و حتی بیشتر خواب داشته هرگز باتری خریداری نکنید. توجه داشته باشید که هرچه باتری کهنه تری خریداری کنید عملاً از عمر مفید کمتری بهره خواهید برد.

باتری به تاریخ روز را از نمایندگی باتری ماشین در مشهد بخواهید. تمامی باتری های موجود در نمایندگی باتری ماشین در مشهد، به صورت عرضه مستقیم از کارخانه بوده و هیچ باتری بیش از یک ماه در انبار نمایندگی باتری ماشین در مشهد خواب نداشته و باتری به تاریخ روز به دست مصرف کننده خواهد رسید.

.

بهترین قیمت در نمایندگی باتری خودرو در مشهد

نمایندگی باتری خودرو در مشهد - دفتر فروش ، برندها

با توجه به تورم بالایی که در کشور شاهد هستیم و کاهش درآمد ها و ارزش پولی کشور، بیش از گذشته قیمت کالاها برای مصرف کننده حائز اهمیت شده است. ما مدعی هستیم بهترین قیمت باتری مخصوص ماشین مطابق با دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت و نرخ نامه های رسمی اتحادیه باتری سازان مشهد و حومه را دستور کار خود قرار داده ایم.

تمامی باتری های موجود در انبار نوین باتری مشهد دارای نرخ نامه رسمی چاپ شده بوده و تمامی نرخ نامه ها در فروشگاه نوین باتری جهت استحضار مشتریان نصب شده اند.

بهترین قیمت انواع باتری های مخصوص ماشین را از نمایندگی باتری ماشین در مشهد بخواهید.

.

بهترین گارانتی در نمایندگی باتری خودرو در مشهد

نمایندگی باتری خودرو در مشهد - دفتر فروش ، برندها

ما همیشه بدنبال شرکت هایی بوده ایم که کالایی با کیفیت تولید کرده و کمترین میزان برگشتی و خرابی را در میان دیگر تولیدکنندگان داشته باشند. اما به هر صورت بهترین تولیدکنندگان ایرانی نیز حدود ۱ الی ۳ درصد باتری برگشتی زیر یکسال عمر مفید دارند که طبق قانون و تعهد کارخانه، این باتری ها بایستی گارانتی شده و برای مشتری تعویض گردد و یک باتری نو دیگر مطابق با همان باتری قبلی جایگزین شود.

پس اینکه باتری مخصوص ماشین گارانتی معتبر داشته باشد برای مصرف کننده بسیار مهم است چرا که باتری های مخصوص خودرو قیمت بالایی دارند و احتمال خراب شدن آنها زیر یکسال نیز وجود دارد پس بسیار مهم است که گارانتی واقعی یکساله داشته باشد تا در صورت بروز مشکل برای باتری، بتوان از گارانتی آن استفاده کرده و یک باتری نو دیگر جایگزین آن کرد.

یکی از دغدغه های مهم مشتریان، گارانتی باتری است. خیلی ها معتقدند گارانتی در ایران بی معنی است و هیچ شرکتی به تعهدات خود پایبند نیست. اما حقیقت این نیست!

شهرت ما به خدمات پس از فروش فوری و بی دردسر برای مشتریان عزیز است.

نوین باتری، تنها نماینده فروش باتری مخصوص ماشین در مشهد نیست بلکه نماینده فروش و خدمات پس از فروش (گارانتی) آنها در مشهد می باشد. برای تمامی باتری های موجود در نوین باتری، ما هم مجوز فروش و هم مجوز خدمات پس از فروش را از کارخانه اخذ کرده ایم تا مشتریان ما در استفاده از خدمات پس از فروش نه سردرگم شوند و نه معطل.

نوین باتری مشهد، رتبه یک خدمات پس از فروش و مشتری مداری، مدعی است که هیچ مشتری ناراضی از خود ندارد.

جلب رضایت شما اولویت ماست.

بهترین و سریع ترین خدمات پس از فروش (گارانتی باتری) را در نوین باتری مشهد تجربه خواهید کرد.

.

بهترین خدمات در نمایندگی باتری خودرو در مشهد

نمایندگی باتری خودرو در مشهد - دفتر فروش ، برندها

با خرید باتری از نمایندگی باتری ماشین در مشهد، می توانید از خدمات ویژه نوین باتری در مشهد بهره مند شوید.

دیگر لازم نیست به منظور خرابی باتری خودرو از منزل خارج شوید یا خودرو را تا مراکز برق و باتری خودرو بکسل کنید.

کافیست با شعب نوین باتری تماس حاصل فرمایید و آدرس خود را به همکاران ما دهید. در هر کجای کلان شهر مشهد که باشید، نیروی های ما در نمایندگی باتری ماشین در مشهد، آماده ارائه خدمات در محل به صورت کاملاً رایگان و فوری می باشند.

پس از تماس شما، نیروی امداد باتری مشهد به محل شما اعزام شده و خدمات تست و نصب باتری در محل شما صورت می گیرد. تمامی خدمات در محل و نصب باتری به صورت رایگان بوده و شما هیچ هزینه ای جز قیمت خود باتری پرداخت نخواهید کرد. تمامی نیروی های اعزامی دارای پوز بیسیم (کارت خوان سیار) هستند تا شما بتوانید وجه باتری خریداری کرده را از طریق کارت بانکی خود پرداخت کنید.

.

نوین باتری نماینده صبا باتری در مشهد

نوین باتری نماینده صبا باتری در مشهد

نوین باتری نماینده صبا باتری در مشهد می باشد.

صبا باتری بزرگترین تولیدکننده باتری خودرو در ایران بوده و دارای برندهای متعددی مانند واریان و آرمو و مارین و زاگرس و یوشو و رونیز و پردیس و … می باشد.

صبا باتری، باتری های تولیدی مخصوص خودرو را در دو نوع سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ تولید می کند.

نوین باتری مشهد نماینده رسمی صبا باتری در مشهد، عامل فروش و خدمات پس از فروش برند مارین در مشهد می باشد. مارین یکی از برندهای قدیمی و معتبر شرکت صبا باتری بوده که دارای سابقه ای درخشان در کیفیت و خدمات پس از فروش می باشد.

نوین باتری نماینده رسمی صبا باتری و باتری مارین در مشهد آماده ارائه خدمات گارانتی فوری در مشهد می باشد. جهت بهره مندی از خدمات گارانتی صبا باتری و باتری مارین در مشهد به شعب نوین باتری در مشهد مراجعه فرمایید.

جهت استفاده از خدمات گارانتی صبا باتری و باتری مارین در مشهد ارائه کارت گارانتی و فاکتور ممهور الزامی می باشد.

.

نوین باتری نماینده آذر باتری در مشهد

نوین باتری نماینده آذر باتری در مشهد

نوین باتری نماینده آذر باتری در مشهد می باشد.

آذر باتری از قدیمی ترین و بزرگترین کارخانه های تولید باتری مخصوص خودرو در ایران بوده و دارای برندهای متعددی مانند آذر و ویگور و الوند و فیلترون و سولیفان و یاک و روشن و زئوس و … می باشد.

آذر باتری، باتری های تولیدی مخصوص خودرو را در دو نوع سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ تولید می کند.

تولیدات آذر باتری از ۵۰ آمپرساعت تا ۲۰۰ آمپرساعت بوده و تقریباً تمام نیازهای خودروهای مختلف اعم از سبک و سنگین را تامین می کند.

نوین باتری مشهد نماینده رسمی آذر باتری در مشهد، عامل فروش و خدمات پس از فروش برند ویگور و الوند و فیلترون در مشهد می باشد. سه برند ویگور و الوند و فیلترون از برند های جدید شرکت آذر باتری بوده که دارای کیفیت بالا و خدمات پس از فروش واقعی و فوری می باشند.

نوین باتری نماینده رسمی آذر باتری و باتری ویگور و باتری الوند و باتری فیلترون در مشهد آماده ارائه خدمات گارانتی فوری در مشهد می باشد. جهت بهره مندی از خدمات گارانتی آذر باتری و باتری ویگور و باتری فیلترون و باتری الوند در مشهد به شعب نوین باتری در مشهد مراجعه فرمایید.

جهت استفاده از خدمات گارانتی آذر باتری و باتری ویگور و باتری فیلترون و باتری الوند در مشهد ارائه کارت گارانتی و فاکتور ممهور الزامی می باشد.

.

نوین باطری نماینده فراز باتری نوین پارسیان در مشهد

نمایندگی باتری خودرو در مشهد - دفتر فروش ، برندها

نوین باتری از سال 1401 نماینده رسمی فراز باتری اصفهان در مشهد بوده و پخس عمده و جزئی برند اکسنت در خراسان رضوی را به صورت انحصاری در اختیار دارد.

شرکت فراز باتری، یکی از شرکت های تابعه هلدینگ بزرگ عمران پارس آینده می باشد. شرکت فراز باطری نوین پارسیان در سال 1397 با مدیریت عاملی آقای خلیل عباس نیکو (تا سال 1399) و آقای علی صابری (از سال 1400 الی 1401) و آقای سید محمد رضویان (از 1401) تاسیس شد.

کارخانه فراز باتری نوین پارسیان در تولید محصولات خود از تکنولوژی اکسپند متال (Expand Metal) در صفحات سربی خود استفاده می نماید که نسبت به تکنولوژی‌ تولید باتری های قدیمی‌تر، سبک‌تر و با کیفیت تر می باشد.

لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های بکار رفته در خط تولید باتری شرکت فراز باتری همگی تحت لیسانس سیبانگ کره جنوبی می باشد. این خود نوید یک محصول باکیفیت با طول عمر بالا را می دهد. شرکت سیبانگ در کره یکی از خوش نام ترین برند های تولید باتری در کره جنوبی می باشد که محصولات خود را به نقاط مختلف جهان صادر می کند.

نوین باطری نماینده رسمی فراز باتری در مشهد پخش انحصاری برند اکسنت را در اختیار دارد.

محصولات این شرکت همگی دارای ضمانت تعویض 12 ماهه هستند.

تمامی باتری های تولیدی شرکت فراز باتری، دارای کارت گارانتی کاغذی هستند که تاریخ اتمام گارانتی و شماره سریال باتری در کارت گارانتی درج شده است.

اگر بدنبال خرید یا خدمات پس از فروش واقعی محصولات فراز باطری هستید کافیست به نوین باطری مشهد مراجعه کنید.

ما افتخار داریم تا در خدمات پس فروش (گارانتی) کلیه محصولات فراز باطری در مشهد در خدمت شما باشیم.

جهت بهره مندی از گارانتی محصولات فراز باطری کافیست فاکتور و کارت گارانتی ممهور به همراه داشته باشید.

نوین باطری نمایندگی فراز باطری در مشهد

نوین باطری نماینده باطری اکسنت در مشهد

گارانتی محصولات فراز باطری و باطری اکسنت در نوین باطری مشهد

 

نوین باتری نماینده وایا باتری در مشهد

نوین باتری نماینده وایا باتری در مشهد

نوین باتری نماینده وایا باتری در مشهد می باشد.

وایا باتری از شرکت های جدید در عرصه تولید باتری خودرو در ایران بوده و دارای برندهای متعددی مانند وایا و ریبال و کمهو و دوان و شادن و … می باشد.

وایا باتری، باتری های تولیدی مخصوص خودرو را در نوع سیلد (بدون نیاز به نگهداری) تولید می کند.

محصولات وایا باتری با کیفیتی فوق العاده قابل رقابت با محصولات کره ای می باشند. طول عمر و کیفیت بالای محصولات وایا باتری قم از ویژگی های شاخص این شرکت تولیدکننده ایرانی می باشد. دقت در تولید محصولات وایا باتری سبب شده که کیفیت ظاهری محصول نیز کاملاً مشابه نوع کره ای آن باشد.

تولیدات وایا باتری از ۵۰ آمپرساعت تا ۲۰۰ آمپرساعت بوده و تقریباً تمام نیازهای خودروهای مختلف اعم از سبک و سنگین را تامین می کند. شرکت وایا باتری، باتری های مخصوص خودروهای خارجی نظیر باتری با شماره فنی ۵۶۰۶۸ و ۵۶۰۶۹ و ۵۷۰۲۴ و ۵۷۰۲۹ را نیز تولید می کند تا تمام نیاز باتری های مختلف خودروهای خارجی و ایرانی موجود در کشور را تامین کند.

نوین باتری مشهد نماینده رسمی وایا باتری در مشهد، عامل فروش و خدمات پس از فروش برند شادن در مشهد می باشد. برند شادن از برند های قدیمی شرکت وایا باتری بوده که دارای کیفیتی عالی و گارانتی تعویض می باشد.

نوین باتری نماینده رسمی وایا باتری و باتری شادن در مشهد آماده ارائه خدمات گارانتی فوری در مشهد می باشد. جهت بهره مندی از خدمات گارانتی وایا باتری و باتری شادن در مشهد به شعب نوین باتری در مشهد مراجعه فرمایید.

جهت استفاده از خدمات گارانتی وایا باتری و باتری شادن در مشهد ارائه کارت گارانتی و فاکتور ممهور الزامی می باشد.

.

نوین باتری نماینده یکتا سپاهان باتری در مشهد

یکتا باتری - معرفی ، ویژگی ها - نمایندگی در مشهد

نوین باتری نماینده یکتا سپاهان باتری در مشهد می باشد.

یکتا سپاهان باتری اصفهان از شرکت های خصوصی جدید تولید باتری مخصوص خودرو در ایران بوده و دارای برندهای متعددی مانند اکسیژن و آیسان و کایامکس و … می باشد.

یکتا سپاهان باتری اصفهان، باتری های تولید شده خود را در دو نوع سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ روانه بازار می کند.

تولیدات یکتا سپاهان باتری از ۵۰ آمپرساعت تا ۲۰۰ آمپرساعت بوده و تقریباً تمام نیازهای خودروهای مختلف اعم از سبک و سنگین را تامین می کند.

نوین باتری مشهد نماینده رسمی یکتا سپاهان باتری در مشهد، عامل فروش و خدمات پس از فروش (گارانتی) برند کایامکس در مشهد می باشد. برند کایامکس از برند های جدید شرکت یکتا سپاهان باتری بوده که دارای طول عمر و قدرت استارت زنی بالایی نسبت به دیگر رقبای داخلی می باشد.

نوین باتری نماینده رسمی یکتا سپاهان باتری و باتری کایامکس در مشهد آماده ارائه خدمات گارانتی فوری در مشهد می باشد. جهت بهره مندی از خدمات گارانتی یکتا سپاهان باتری و باتری کایامکس در مشهد به شعب نوین باتری در مشهد مراجعه فرمایید.

جهت استفاده از خدمات گارانتی یکتا سپاهان باتری و باتری کایامکس در مشهد ارائه کارت گارانتی و فاکتور ممهور الزامی می باشد.

.

نوین باتری نماینده دورنا باتری در مشهد

نوین باتری نماینده دورنا باتری در مشهد

نوین باتری نماینده دورنا باتری در مشهد می باشد.

دورنا باتری در منطقه آزاد ارس یکی از تولیدکنندگان باتری مخصوص خودرو در کشور بوده و دارای برندهای متعددی مانند ارس و دورنا و پوشیتا و نوبل و … می باشد.

باتری های تولید شده در دورنا باتری در دو نوع سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ می باشد.

تولیدات دورنا باتری از ۵۰ آمپرساعت تا ۲۰۰ آمپرساعت بوده و تقریباً تمام نیازهای خودروهای مختلف اعم از سبک و سنگین را تامین می کند.

نوین باتری مشهد نماینده رسمی دورنا باتری در مشهد، عامل فروش و خدمات پس از فروش (گارانتی) برند دورنا و ارس و پوشیتا در مشهد می باشد. برند دورنا و ارس و پوشیتا از برند های شرکت دورنا باتری بوده که به عنوان یک باتری خوش ساخت دارای کیفیت ظاهری بالایی است.

نوین باتری نماینده رسمی دورنا باتری و باتری ارس و باتری پوشیتا و باتری دورنا در مشهد آماده ارائه خدمات گارانتی فوری در مشهد می باشد. جهت بهره مندی از خدمات گارانتی دورنا باتری و باتری ارس و باتری پوشیتا و باتری دورنا در مشهد به شعب نوین باتری در مشهد مراجعه فرمایید.

جهت استفاده از خدمات گارانتی دورنا باتری و باتری ارس و باتری پوشیتا و باتری دورنا در مشهد ارائه کارت گارانتی و فاکتور ممهور الزامی می باشد.

.

نوین باتری نماینده پاسارگاد باتری در مشهد

نوین باتری نماینده پاسارگاد باتری در مشهد

نوین باتری نماینده پاسارگاد باتری سمنان در مشهد می باشد.

پاسارگاد باتری واقع در استان سمنان از شرکت های قدیمی و خوش نام در عرصه تولید باتری خودرو در ایران بوده و دارای برندهای متعددی مانند شاهین و عقاب و پروتون و لاجیکس و … می باشد.

پاسارگاد باتری، باتری های تولیدی مخصوص خودرو را با دو تکنولوژی سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ تولید می کند.

همیشه محصولات پاسارگاد باتری به کیفیت بالا شهرت داشتند و می توان ادعا کرد که نسبت به خیلی از رقبای داخلی، یک سر و گردن بالاتر هستند. حساسیت مدیران این مجموعه از یک طرف و کنترل کیفی دقیق کارخانه از طرف دیگر سبب شده که محصول نهایی یک باتری با کیفیت و خوش ساخت با طول عمر بالا باشد.

باتری های برگشتی (باتری با زیر یکسال عمر مفید) شرکت پاسارگاد صنعت سمنان بسیار پایین بوده و این خود دلیلی محکمی بر کیفیت بالای محصولات پاسارگاد صنعت سمنان می باشد.

تولیدات پاسارگاد باتری در آمپرساعت های مختلف بوده و تقریباً تمام نیازهای خودروهای مختلف اعم از سبک و سنگین را تامین می کند. شرکت پاسارگاد، باتری مخصوص خودروهای خارجی نظیر باتری با شماره فنی ۵۶۰۶۸ و ۵۶۰۶۹ و ۵۷۰۲۴ و ۵۷۰۲۹ را نیز تولید می کند تا تمام نیاز باتری های مختلف خودروهای خارجی و ایرانی موجود در کشور را تامین کند.

نوین باتری مشهد نماینده رسمی پاسارگاد باتری در مشهد، عامل فروش و خدمات پس از فروش برند شاهین و عقاب و لاجیکس در مشهد می باشد. برند شاهین و عقاب و لاجیکس از برند های قدیمی شرکت پاسارگاد باتری بوده که دارای کیفیتی عالی و طول عمر بالا می باشند.

نوین باتری نماینده رسمی پاسارگاد باتری و باتری شاهین و باتری عقاب و باتری لاجیکس در مشهد آماده ارائه خدمات گارانتی فوری در مشهد می باشد. جهت بهره مندی از خدمات گارانتی پاسارگاد باتری و باتری شاهین و باتری عقاب و باتری لاجیکس در مشهد به شعب نوین باتری در مشهد مراجعه فرمایید.

از سال ۱۳۹۹ کارت گارانتی از کلیه محصولات پاسارگاد باتری حذف شده است لذا در زمان خرابی باتری تنها ارائه فاکتور به نماینده رسمی محصولات پاسارگاد باتری کافی است.

جهت استفاده از خدمات گارانتی پاسارگاد باتری و باتری شاهین و باتری عقاب و باتری لاجیکس در مشهد به نوین باتری مراجعه فرمایید.

.

نوین باتری نماینده ولتا باتری در مشهد

نوین باتری نماینده ولتا باتری در مشهد

نوین باتری نماینده ولتا باتری در مشهد می باشد.

ولتا باتری یا همان شرکت نیروگستران خراسان از شرکت های تولیدی قدیمی در مشهد بوده که با فراز و نشیب های متعددی از زمان شروع کار تا چند سال پیش، رو به رو بوده است تا اینکه بالاخره از نیمه سال ۱۳۹۸ کارخانه سر و سامان گرفت و تولیدات به کیفیت قابل قبول رسیدند.

این شرکت باتری های خود را با نام های متعددی مانند ولتا باتری و ولگا باتری و شارک باتری و سین باتری و سیلور باتری و راکت باتری و توربو باتری و … روانه بازار کرده است.

ولتا باتری، باتری های تولیدی مخصوص خودرو را در دو نوع سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ تولید می کند.

نوین باتری مشهد نماینده رسمی ولتا باتری در مشهد، عامل فروش و خدمات پس از فروش برند سیلور در مشهد می باشد. سیلور یکی از برندهای قدیمی و معتبر شرکت ولتا باتری بوده که دارای سابقه ای درخشان در کیفیت و خدمات پس از فروش می باشد.

نوین باتری نماینده رسمی ولتا باتری و باتری سیلور در مشهد آماده ارائه خدمات گارانتی فوری در مشهد می باشد. جهت بهره مندی از خدمات گارانتی ولتا باتری و باتری سیلور در مشهد به شعب نوین باتری در مشهد مراجعه فرمایید.

کارت گارانتی از کلیه محصولات ولتا باتری حذف شده است لذا در زمان خرابی باتری تنها ارائه فاکتور به نماینده رسمی محصولات ولتا باتری کافی است.

نوین باتری نماینده کرمان باتری در مشهد

نوین باتری نماینده کرمان باتری در مشهد

نوین باتری نماینده کرمان باتری ارگ در مشهد می باشد.

شرکت کرمان باتری ارگ از شرکت های زیر مجموعه صنایع خودروسازی کرمان در سال ۱۳۹۷ با هدف تولید باتری های استارتر خودرویی، جهت تامین تولیدات مجموعه کرمان خودرو و همچنین بازار داخلی و کشور های منطقه فعالیت خود را شروع نمود.

این مجموعه تولیدی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در شهر کرمان واقع شده است.

این شرکت فعلاً باتری های خود را با نام تجاری پاورسل باتری تولید و به بازار عرضه کرده است.

احتمال قوی در آینده نزدیک برند های دیگر نیز به مجموعه تولیدات کرمان باتری ارگ اضافه خواهد شد.

کرمان باتری ارگ، باتری خود را با بالاترین سطح استانداردها و مطابق با نیازهای شرکت های خودروساز تولید می کند و تمامی باتری های تولیدی شرکت کرمان باتری ارگ به صورت سیلد یا همان بدون نیاز به نگهداری می باشد.

نوین باتری مشهد از اولین و بزرگترین نماینده های رسمی کرمان باتری بوده و نماینده انحصاری این شرکت در شرق کشور می باشد.

فروش و خدمات پس از فروش محصولات کرمان باتری ارگ در شرق کشور فقط در نوین باتری مشهد

نوین باتری نماینده رسمی کرمان باتری و باتری پاورسل در مشهد آماده ارائه خدمات گارانتی فوری و بدون دردسر در مشهد می باشد.

جهت بهره مندی از خدمات گارانتی محصولات کرمان باتری و باتری پاورسل کافیست از ساعت ۹ صبح الی ۲ ظهر به همراه کارت گارانتی و فاکتور ممهور به مجموعه نوین باتری مشهد مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *