باتری ایرانی بخریم یا خارجی؟

برای شما که به خودرو خود اهمیت می دهید و به دنبال یک انتخاب هوشمندانه و درست هستید قطعاً این سوال پیش آمده است که باتری تولید داخل و ایرانی بخریم یا به دنبال باتری های برتر خارجی باشیم ؟؟؟

در این مطلب کوتاه که برگرفته از تجارب چندین ساله نوین باتری مشهد در عرصه برق و باتری خودرو می باشد، می خواهیم صادقانه با زبانی شیوا شما را در یافتن پاسخ به این سوال مهم کمک و راهنمایی کنیم.

باتری ایرانی بهتر است یا باتری خراجی؟

کدام باتری طول عمر بیشتری دارد؟

بهترین باتری برای خودرو من چیست؟

بهترین باتری ایرانی کدام است؟

بهترین باتری خارجی برای خودرو من کدام می باشد؟

برای پاسخ به همه این سوالات در این مطلب با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید که بهترین باتری های خارجی موجود در ایران باتری های ساخت کره جنوبی می باشند و دیگر خبری از باتری های آلمانی و … در کشور نیست. البته باتری های ساخت تایوان و … هم قبلاً وارد کشور می شدند ولی باز هم بهترین باتری های وارداتی، باتری های ساخت کره می باشند. پس در این مطلب هر کجا که گفتیم باتری خارجی، منظورمان باتری ساخت کره می باشد که در واقع بهترین باتری خارجی موجود در ایران است.

باتری ایرانی بخریم یا خارجی

در مورد باتری های ایرانی نیز منظورمان تولیدات برتر ایرانی بوده که در انتهای مطلب در مورد بهترین تولیدکنندگان داخلی باتری خودرو توضیح داده ایم.

بهترین باتری برای خودرو من کدام است؟

بهترین باتری برای خودرو من کدام است؟

اگر بدنبال بهترین باتری برای خودرو خود هستید قطعاً بین باتری های کره ای و ایرانی دل به شک شده اید. برای اینکه بفهمیم کدام باتری بهتر است راحت ترین راه یک قیاس صحیح بین باتری های تولید داخل و باتری های کره ای می باشد.

باتری های کره ای قطعاً جنس صفحات بهتر و باکیفیت تری نسبت به باتری های ایرانی دارند. تکنولوژی تولید باتری های کره ای به روزتر از باتری های ایرانی بوده و در نتیجه هزینه تولید کمتری نسبت به باتری های ایرانی دارند. اما با توجه به شرایط ارزی کشور و قوانین گمرکی باعث شده که باتری های کره ای موجود در ایران هم دارای قیمت بالایی باشند هم تاریخ تولید باتری ها به روز نباشد. قوانین گمرکی سختگیرانه ایران سبب شده ۹۰ درصد باتری های کره ای موجود در ایران قاچاق باشند.

امروزه شاهد این هستیم که باتری های کره ای نسبت به گذشته دارای طول عمر کمتری هستند. در گذشته باتری های کره ای طول عمر ۵ الی ۷ ساله داشتند در حالیکه حدوداً از سال ۲۰۱۵ به بعد شاهد باتری هایی با نهایتاً ۳ سال طول عمر بوده و میانگین عمر مفید باتری های کره ای به ۲ سال رسیده است.

مشکلات واردات باتری های کره ای و یا هزینه های سنگین حمل و نقل و همچنین خرج شدن دلار جهت خرید یک باتری مواردی هستند که برای باتری های تولید داخل وجود ندارد و این مشکلات آنقدر مهم هستند که نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد.

باتری ایرانی بخریم یا خارجی

نکته مهم دیگر تاریخ تولید باتری است. همانطور که می دانید تاریخ تولید باتری، یک مورد مهم برای باتری بوده و هرچقدر هم که جنس صفحات باتری عالی باشد اگر تاریخ آن بیش از ۸ ماه گذشته باشد دارای طول عمر بسیار پایینی می باشد و تقریباً ارزش خرید ندارد. وقتی مراحل تولید باتری به پایان می رسد و اسیدسولفوریک ما بین صفحات قرار می گیرد عملاً عمر مفید باتری آغاز شده است پس مهم نیست شما چه زمانی باتری را خریداری و نصب کنید بلکه مهم تاریخ تولید باتری است. پس هر چه باتری قدیمی تر خریداری کنید طول عمر کمتری را دریافت خواهید کرد. معمولاً باتری کره ای به تاریخ روز در کشور یافت نمی شود که این مطلب در مورد باتری های ایرانی منتفی است. باتری های ایرانی مشکلات حمل و نقل و … را نداشته و به تاریخ روز به دست مشتری می رسند.

اگر بخواهیم یک جمع بندی داشته باشیم و معایب و مزایای باتری های کره ای و ایرانی را مقایسه کنیم باید گفت:

مزایای باتری های کره ای نسبت به باتری های ایرانی به شرح ذیل می باشد:

  • کیفیت بالای صفحات
  • کیفیت بالای بدنه
  • موجود در آمپرساعت ها و ابعاد مختلف جهت نصب روی انواع خودروهای ایرانی و خارجی

معایب باتری های کره ای نسبت به باتری های ایرانی به شرح ذیل می باشد:

  • قیمت بالاتر
  • گارانتی تعویض کمتر
  • تاریخ تولید قدیمی تر
  • طول عمر برابر با باتری ایرانی
  • نداشتن نماینده رسمی در کشور
  • حمل و نقل غیر اصولی بدلیل قاچاق بودن

امروزه شاهد تولیدات بسیار باکیفیت داخلی هستیم که طول عمری برابر و حتی بیشتر از باتری کره ای دارند. باتری های ایرانی دارای استانداردهای لازم جهت تولید با دوام بوده و محصول نهایی یک باتری خوش ساخت و باکیفیت شده است.

باتری های ایرانی، تولید داخل بوده و دلار برای خرید آن خرج نشده است همچنین دارای هزینه حمل و نقل بسیار پایین ترین نسبت به باتری کره ای که باید از کشور دیگری به ایران انتقال یابد دارد. در نتیجه باتری های ایرانی دارای قیمت مناسب تری هستند.

باتری های ایرانی قطعاً به تاریخ روز به دست مشتری می رسند و دیگر مثل باتری کره ای نه پشت گمرک می مانند نه زمانی برای حمل و نقل آنها صرف شده است.

تمامی کارخانه های تولید باتری ایرانی برای باتری های خود ضمانت تعویض رسمی ۶ الی ۱۲ ماهه در نظر گرفته اند که این ضمانت یک اطمینان خاطر برای خریدار می باشد. همچنین برای معتبر شدن این گارانتی، کارخانه، نماینده های رسمی خود را در کشور قرار داده که خدمات گارانتی را برای مشتریان انجام دهند.

در نتیجه با توجه به شرایط امروز کشورمان و تولیدات فعلی ایرانی و کره ای، ما پیشنهاد می کنیم که برای خودرو خود باتری ایرانی خریداری کنید.

اما باتری های ایرانی همه یکسان نبوده و در کیفیت و خدمات با هم متفاوت می باشند. پس برای تکمیل شدن مطلب بهترین تولیدکنندگان داخل را به شما معرفی کنیم.

بهترین باتری های ایرانی کدام اند؟

بهترین باتری های ایرانی کدام اند؟

به نظر کارشناسان نوین باتری اگر بخواهیم به ترتیب از بهترین شرکت های تولیدی باتری در ایران نام ببریم به شرح ذیل خواهد بود.

در این دسته بندی موارد زیر را در نظر گرفته ایم:

  • کیفیت و طول عمر باتری
  • میزان برگشتی باتری (باتری های گارانتی شده)
  • تعهد کارخانه و پاسخگویی به گارانتی باتری
  • قیمت باتری

بهترین تولیدکنندگان باتری در ایران به ترتیب ذیل می باشند:

  1. شرکت وایا باتری قم
  2. شرکت برنا باتری اصفهان
  3. شرکت کرمان باتری ارگ
  4. شرکت سپاهان باتری اصفهان
  5. شرکت پاسارگاد صنعت باتری سمنان
  6. شرکت نیروگستران خراسان
  7. شرکت دورنا باتری ارس
  8. شرکت آذر باتری ارومیه
  9. شرکت صبا باتری تهران

نوین باطری نماینده پاسارگاد باطری در مشهد

باتری ایرانی بخریم یا خارجی؟ بهترین باتری ایرانی چیست؟

شرکت پاسارگاد صنعت باطری فعالیت خود را در زمینه ساخت باطری های مخصوص خودرو در سال ۱۳۸۷ آغاز کرده است. این شرکت به هدف تولید یک میلیون دستگاه انواع باطری های استارتر خودرویی در شهرک صنعتی گرمسار (استان سمنان) در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع و زیر بنای تولیدی، رفاهی و اداری ۳۹۰۰ مترمربع تاسیس گردیده است. شرکت پاسارگاد باطری سمنان در فروردین سال ۱۳۹۰ با نصب دستگاه های تمام اتوماتیک از بهترین سازندگان جهان با تکنولوژی روز دنیا به تولید آزمایشی و در شهریور ۱۳۹۰ شروع به تولید انبوه با برند شاهین نموده است.

این شرکت از بدو امر با پشتوانه تلاش، تجربه و دانش نیروهای متخصص خویش اقدام به تولید محصولاتی با بهترین کیفیت در مقایسه با محصولات مشابه خود نمود که پیرو آن در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ تأییدیه از مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و بطور مستمر جهت کیفیت محصولات خود، باطری های تولیدی را به تمامی نمایندگی های مجاز در سراسر کشور عرضه می دارد.

محصولات شرکت پاسارگاد صنعت باطری سمنان، از محصولات با کیفیت و خوش نام در بازار بوده و به طول عمر بالا در میان دیگر رقبای داخلی و خارجی شهرت دارد.

بدنه باطری های تولیدی این شرکت بسیار مستحکم و در عین حال خوش ساخت و با کیفیت می باشد تا نه تنها در نگاه مصرف کننده مورد قبول واقع شود بلکه دارای استحکام لازم جهت طول عمر بالای باطری نیز باشد.

قطعاً یکی از بهترین و متعهد ترین شرکت های تولید باطری در ایران ، شرکت بزرگ پاسارگاد صنعت باطری سمنان می باشد. نوین باطری با افتخار یکی از خوش نام ترین نماینده های پاسارگاد باطری در مشهد می باشد.

نوین باطری نماینده پاسارگاد صنعت باطری در مشهد پخش انحصاری برند های شاهین و لاجیکس را در اختیار دارد.

محصولات این شرکت همگی دارای ضمانت تعویض ۱۲ ماهه هستند. گارانتی ۱۲ ماهه مخصوص تمامی خودرو های شخصی یا خودرو های عمومی، خودروهای نیمه سنگین و سنگین می باشد.

از سال ۱۳۹۹ کارت گارانتی از کلیه محصولات پاسارگاد باطری حذف شده است و مشتریان جهت بهره مندی از خدمات پس از فروش (گارانتی) محصولات پاسارگاد صنعت باطری سمنان، نیازی به ارائه کارت گارانتی به نمایندگان این شرکت ندارند.

شرکت پاسارگاد صنعت باطری سمنان دارای میزان برگشتی بسیار کم و نزدیک به صفر می باشد ولی به هر صورت ضمانت ۱۲ ماهه محصولات، اطمینان خاطری برای مشتریان می باشد.

اگر بدنبال خرید یا خدمات پس از فروش محصولات پاسارگاد باطری (گارانتی محصولات پاسارگاد باطری) هستید کافیست به نوین باطری مشهد مراجعه کنید.

ما افتخار داریم تا در خدمات پس فروش (گارانتی) کلیه محصولات پاسارگاد صنعت باطری در مشهد در خدمت شما باشیم. نوین باطری در مشهد یکی از نمایندگان برتر و نمونه شرکت پاسارگاد صنعت باطری است که فعالیت آن در مشهد می باشد. خدمات بدون معطلی و بدون دردسر محصولات پاسارگاد صنعت باطری را با ما تجربه کنید.

جهت استفاده از خدمات پس از فروش (گارانتی) محصولات پاسارگاد صنعت باطری و همچنین باطری شاهین یا باطری لاجیکس در مشهد به نوین باطری مراجعه کنید. خدمات گارانتی مطابق با دستورات اتحادیه باطری سازان مشهد، به صورت فوری و بدون معطلی برای مشتریان انجام می پذیرد.

باتری ایرانی بخریم یا خارجی

جهت بهره مندی از گارانتی محصولات پاسارگاد صنعت باطری کافیست فاکتور ممهور به همراه داشته باشید.

نوین باطری نماینده برتر پاسارگاد صنعت باطری در مشهد

نوین باطری نماینده باطری شاهین در مشهد

نوین باطری نماینده باطری لاجیکس در مشهد

گارانتی محصولات پاسارگاد صنعت باطری و باطری شاهین و باطری لاجیکس در نوین باطری مشهد

جهت خرید محصولات با کیفیت پاسارگاد صنعت باطری در مشهد به مجموعه نوین باطری مراجعه فرمایید.

جهت استفاده از گارانتی محصولات پاسارگاد باطری در مشهد به مجموعه نوین باطری در مشهد مراجعه فرمایید.

جهت استفاده از گارانتی محصولات پاسارگاد باطری در مشهد نیازی به ارائه کارت گارانتی و فاکتور ممهور نمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرکت پاسارگاد صنعت باطری به وبسایت نوین باطری مراجعه فرمایید

.

نوین باطری نماینده یکتا سپاهان باطری در مشهد

نوین باطری نماینده یکتا سپاهان باطری در مشهد

شرکت یکتا باطری سپاهان در فروردین ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز نمود. فعالیت این شرکت در زمینه مشاوره، بازیافت، تولید، مونتاژ، صادرات و واردات کلیه باطری های مخصوص خودرو، صنعتی، موتوری، قلمی و قطعات آن ها می باشد. همچنین شرکت یکتا باطری سپاهان در زمینه خرید و فروش و صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی فعالیت می کند.

این شرکت فعالیت خود را در دو فاز تولیدی آغاز نموده است. فاز اول در سال ۱۳۹۲ در زمینی به مساحت ۱۷۶۰۰ متر مربع در زمینه بازیافت باطری های سرب اسیدی به بهره برداری رسید که این فاز قابلیت تولید شمش سرب به میزان ۲۴۰۰ تن در سال را دارد. فاز دوم در سال ۱۳۹۴ در زمینی به مساحت ۱۹۰۰۰ متر مربع در جهت تولید باطری های سرب اسیدی به بهره برداری رسید.

این شرکت با بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، برخورداری از مدرن ترین ماشین آلات تولید باطری مطابق با تکنولوژی روز دنیا و تعهد و پایبندی مدیران و پرسنل بر اصول بهبود مستمر کیفی و جلب رضایت مشتریان با هدف تولید سالیانه ۱۲۰۰۰۰۰ عدد باطری شروع به فعالیت نموده و پس از دریافت گواهینامه استاندارد ایران عرضه به بازار را آغاز نموده است.

شرکت یکتا باطری محصولات خود را با دو برند اکسیژن (OXYGEN) و آیسان (ISUN) آغاز کرده، سپس در سال های بعد برند های دیگری نظیر کایامکس و فایرگلد و … را نیز به برند های خود اضافه نمود.

نوین باطری نماینده رسمی محصولات یکتا باطری سپاهان با برند تجاری کایامکس در مشهد می باشد.

جهت خرید محصولات یکتا سپاهان باطری یا خرید باطری کایامکس با ما در تماس باشید.

نوین باطری نماینده محصولات شرکت یکتا باطری سپاهان و باطری کایامکس در مشهد

محصولات این شرکت در هر دو نوع سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ و در آمپرساعت های (ذخیره برق) مختلف یعنی ۵۰ تا ۲۰۰ آمپرساعت تولید می گردد.

خدمات پس فروش (گارانتی) محصولات شرکت یکتا باطری سپاهان در نوین باطری مشهد

محصولات این شرکت همگی دارای ضمانت تعویض ۶ الی ۱۲ ماهه هستند.

اگر در مشهد هستید جهت خرید محصولات یکتا باطری سپاهان یا باطری کایامکس و همچنین دریافت خدمات پس از فروش انواع محصولات یکتا باطری سپاهان به نوین باطری نماینده برتر یکتا سپاهان باطری در مشهد مراجعه کنید.

ما افتخار داریم تا در خدمات پس فروش (گارانتی) کلیه محصولات یکتا باطری سپاهان در مشهد در خدمت شما باشیم. نوین باطری در مشهد یکی از بزرگترین نمایندگان شرکت یکتا باطری سپاهان است که فعالیت آن در مشهد می باشد. خدمات بدون معطلی و بدون دردسر محصولات یکتا باطری سپاهان را با ما تجربه کنید.

نوین باطری نماینده یکتا باطری سپاهان در مشهد

نوین باطری نماینده باطری کایامکس در مشهد

نوین باطری نماینده یکتا باطری سپاهان در مشهد بوده و پخش انحصاری برند کایامکس از محصولات یکتا باطری سپاهان را در اختیار دارد. قیمت های فروش محصولات یکتا باطری سپاهان و باطری کایامکس مطابق با نرخ نامه رسمی و طبق دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

جهت استفاده از خدمات پس از فروش (گارانتی) محصولات یکتا باطری سپاهان و همچنین باطری کایامکس در مشهد به نوین باطری مراجعه کنید. خدمات گارانتی مطابق با دستورات اتحادیه باطری سازان مشهد، به صورت فوری و بدون معطلی برای مشتریان انجام می پذیرد.

جهت بهره مندی از گارانتی محصولات یکتا باطری سپاهان یا باطری کایامکس کافیست کارت گارانتی و فاکتور ممهور به همراه داشته باشید.

گارانتی محصولات یکتا باطری سپاهان و باطری کایامکس در نوین باطری مشهد

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرکت یکتا سپاهان باطری به وبسایت نوین باطری مراجعه فرمایید

.

نوین باطری نماینده آذر باطری در مشهد

نوین باطری نماینده آذر باطری در مشهد

شرکت تولیدی آذر باطری در سال ۱۳۷۷ پس از اخذ مجوزهای لازم در شهر ارومیه فعالیت خود را در زمینه تولید انواع باطری های مخصوص خودرو آغاز کرد.

این واحد تولیدی ابتدا با ظرفیت ۵۰۰۰۰ عدد باطری درسال، فعالیت تولیدی خود را با برند آذر باطری آغاز نمود و توانست پس از ۳ سال ظرفیت خود را به دو برابر افزایش دهد. امروز آذر باطری، توانایی تولید ۸۰۰۰۰۰ عدد باطری در سال را کسب نموده است.

شرکت آذر باطری تولیدات خود را در قالب چندین برند مانند آذر، ویگور، الوند، سولیفان، روشن، آپادانا، کانی مکس، زئوس و … در بازار عرضه می کند. این شرکت محصولات خود را با دو تکنولوژی سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ تولید می کند.

محصولات آذر باطری از ۵۰ آمپرساعت تا ۲۰۰ آمپرساعت در سایزها و ذخیره برق های مختلف تولید می شود تا تقریباً تمامی باطری های مورد نیاز انواع خودرو های سبک و نیمه سنگین و سنگین را تامین کند.

نوین باطری نماینده آذر باطری در مشهد ارائه دهنده خدمات پس از فروش (گارانتی) محصولات آذر باطری در مشهد می باشد.

محصولات آذر باطری دارای ضمانت تعویض ۶ الی ۱۲ ماهه هستند. گارانتی ۱۲ ماهه مخصوص خودرو های شخصی و گارانتی ۶ ماهه مخصوص خودرو های عمومی، خودروهای نیمه سنگین و سنگین می باشد.

شرکت آذر باطری ارومیه به یقین یکی از بهترین شرکت ها در خدمات پس از فروش محسوب می شود و این شرکت در نقاط مختلف کشور عزیزمان ایران، دارای نمایندگان فروش و خدمات پس فروش هست تا در هرکجای کشور که هستید بتوانید از خدمات پس از فروش بهره مند شوید. پس اگر به سفر رفتید نگران گارانتی باطری خود نباشید چرا که نمایندگان آذر باطری آماده پاسخگویی به مشکلات و ضمانت باطری شما هستند.

تجربه مشتریان نشان داده که شرکت آذر باطری در خدمات پس فروش (گارانتی) شرکت متعهدی است و مانند برخی تولیدکنندگان دنبال شانه خانه کردن از تعویض باطری نیست.

جهت خرید محصولات آذر باطری در مشهد با ما در تماس باشید.

خرید آذر باطری – خرید باطری ویگور – خرید باطری الوند – خرید باطری فیلترون در نوین باطری مشهد

جهت دریافت خدمات پس از فروش انواع محصولات آذر باطری (گارانتی آذر باطری در مشهد) به نوین باطری مشهد مراجعه کنید.

ما افتخار داریم تا در خدمات پس فروش (گارانتی) کلیه محصولات آذر باطری در مشهد در خدمت شما باشیم. نوین باطری در مشهد یکی از نمایندگان برتر و نمونه شرکت آذر باطری است که فعالیت آن در مشهد می باشد. خدمات بدون معطلی و بدون دردسر محصولات آذر باطری را با ما تجربه کنید.

نوین باطری بهترین و بزرگترین نماینده آذر باطری در مشهد می باشد.

نوین باطری نماینده آذر باطری در مشهد بوده و پخش انحصاری برند ویگور و الوند و فیلترون از محصولات آذر باطری را در اختیار دارد. قیمت های فروش محصولات آذر باطری مطابق با نرخ نامه رسمی و طبق دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

جهت استفاده از خدمات پس از فروش (گارانتی) محصولات آذر باطری و همچنین باطری ویگور یا باطری الوند با باطری فیلترون در مشهد به نوین باطری مراجعه کنید. خدمات گارانتی مطابق با دستورات اتحادیه باطری سازان مشهد، به صورت فوری و بدون معطلی برای مشتریان انجام می پذیرد.

جهت بهره مندی از گارانتی محصولات آذر باطری کافیست کارت گارانتی و فاکتور ممهور به همراه داشته باشید.

گارانتی محصولات آذر باطری و باطری ویگور و باطری الوند و باطری فیلترون در نوین باطری مشهد

نوین باطری بهترین و بزرگترین نماینده آذر باطری در مشهد بوده و خدمات پس از فروش و گارانتی کلیه محصولات آذر باطری در مشهد را انجام می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از آذر باطری به وبسایت نوین باطری مراجعه فرمایید

.

باتری ایرانی بخریم یا خارجی

.

نوین باطری نماینده کرمان باطری ارگ در مشهد

نوین باطری نماینده کرمان باطری ارگ در مشهد

شرکت کرمان باطری ارگ از جدیدترین شرکت های تولید باطری استارتر خودرویی در کشور می باشد.

البته این شرکت به پشتوانه قوی شرکت کرمان خودرو شکل گرفته است.

شرکت کرمان باطری ارگ از شرکت های زیر مجموعه صنایع خودروسازی کرمان در سال ۱۳۹۷ با هدف تولید باطری های استارتر خودرویی، جهت تامین تولیدات مجموعه کرمان خودرو و همچنین بازار داخلی و کشور های منطقه فعالیت خود را شروع نمود.

این مجموعه تولیدی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در شهر کرمان واقع شده است.

استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و دستگاه های تمام اتوماتیک باعث شده تا کیفیت باطری های تولیدی، هم تراز باطری های مرغوب دنیا باشد.

شرکت کرمان باطری ارگ متعهد است تا با بهره گیری از نیروهای انسانی متخصص و همچنین استفاده از بهترین مواد اولیه، کیفیت محصول نهایی را تضمین نماید.

نوین باطری با افتخار از اولین نماینده های رسمی شرکت کرمان باطری در شرق کشور می باشد.

نوین باطری نمایندگی کرمان باطری ارگ در مشهد پخش انحصاری برند پاورسل را در اختیار دارد.

محصولات این شرکت همگی دارای ضمانت تعویض ۱۲ ماهه هستند.

باطری پاورسل بدلیل به روز بودن خط تولید و دقت بالا در مراحل تولید سبب شده برگشتی بسیار پایینی داشته باشد.

شرکت کرمان باطری ارگ تصمیم گرفته برای تمامی باطری های تولید شده خود برگ ضمانت قرار دهد.

در برگه ضمانت تاریخ شروع گارانتی باطری و همچنین شماره سریال باطری که بر روی بدنه باطری حک شده نیز ذکر شده است. بدیهیست برای استفاده از خدمات گارانتی ارائه کارت گارانتی باطری الزامی می باشد.

اگر بدنبال خرید یا خدمات پس از فروش محصولات کرمان باطری (گارانتی محصولات کرمان باطری) هستید کافیست به نوین باطری مشهد مراجعه کنید.

ما افتخار داریم تا در خدمات پس فروش (گارانتی) کلیه محصولات کرمان باطری در مشهد در خدمت شما باشیم.

بهترین خدمات گارانتی باطری پاورسل را با ما تجربه کنید.

نوین باطری نماینده برتر کرمان باطری در مشهد

نوین باطری نماینده باطری پاورسل در مشهد

گارانتی محصولات کرمان باطری و باطری پاورسل در نوین باطری مشهد

جهت خرید محصولات باکیفیت کرمان باطری در مشهد به مجموعه نوین باطری مراجعه فرمایید.

جهت استفاده از گارانتی محصولات کرمان باطری در مشهد به مجموعه نوین باطری در مشهد مراجعه فرمایید.

جهت استفاده از گارانتی محصولات کرمان باطری در مشهد می بایست کارت گارانتی و فاکتور ممهور به همراه خود داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرکت کرمان باطری ارگ به وبسایت نوین باطری مراجعه فرمایید:

شرکت کرمان باتری

.

نوین باطری نماینده وایا باطری در مشهد

نماینده وایا باطری در مشهد

به یقین یکی از بهترین شرکت های تولید باطری مخصوص خودرو در کشور، شرکت وایا باطری صدرا می باشد.

شرکت تولیدی صنعتی وایا باطری صدرا در سال ۱۳۹۰ جهت تولید باطری های استارتر خودرو تأسیس شد. شرکت وایا باطری با بهره مندی از مدرن‌ترین ماشین‌آلات و دانش فنی روز دنیا با هدف تولید محصولاتی متفاوت و قابل رقابت با برندهای معتبر جهانی، جهت تأمین نیاز داخل و صادرات، اقدام به ایجاد کارخانه تولید باطری در شهرک شکوهیه قم در زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع نمود.

تولیدات شرکت وایا باطری صدرا، به لحاظ کیفی هم تراز محصولات کره ای بوده و دارای طول عمر بالا می باشد.

نوین باطری نماینده رسمی وایا باطری صدرا در مشهد پخش انحصاری برند دوپکس را در اختیار دارد.

محصولات این شرکت همگی دارای ضمانت تعویض ۶ الی ۱۲ ماهه هستند.

گارانتی ۱۲ ماهه مخصوص باطری های ۵۰ الی ۷۴ بوده و باطری های بالاتر از ۷۴ آمپرساعت ۶ ماه ضمانت تعویض دارند.

از سال ۱۴۰۰ کارت گارانتی از کلیه محصولات وایا باطری صدرا حذف شده است و مشتریان جهت بهره مندی از خدمات پس از فروش (گارانتی) محصولات وایا باطری قم، نیازی به ارائه کارت گارانتی به نمایندگان این شرکت ندارند.

جهت استعلام گارانتی محصولات وایا باطری صدرا کافیست کد QR روی بدنه باطری را به شماره ۵۰۰۰۴۳۶۰ اس ام اس کنید تا از تاریخ اتمام گارانتی باطری خود مطلع شوید.

اطلاعات کامل استعلام گارانتی محصولات وایا را اینجا بخوانید.

اگر بدنبال خرید یا خدمات پس از فروش محصولات وایا باطری هستید کافیست به نوین باطری مشهد مراجعه کنید.

ما افتخار داریم تا در خدمات پس فروش (گارانتی) کلیه محصولات وایا باطری در مشهد در خدمت شما باشیم. نوین باطری در مشهد یکی از نمایندگان برتر و نمونه شرکت وایا باطری است که فعالیت آن در مشهد می باشد. خدمات بدون معطلی و بدون دردسر محصولات وایا باطری را با ما تجربه کنید.

جهت بهره مندی از گارانتی محصولات وایا باطری کافیست فاکتور ممهور به همراه داشته باشید.

نوین باطری نمایندگی وایا باطری در مشهد

نوین باطری نماینده باطری دوپکس در مشهد

گارانتی محصولات وایا باطری و باطری دوپکس در نوین باطری مشهد

جهت خرید محصولات وایا باطری در مشهد به مجموعه نوین باطری مراجعه فرمایید.

جهت استفاده از گارانتی محصولات وایا باطری در مشهد به مجموعه نوین باطری در مشهد مراجعه فرمایید.

جهت استفاده از گارانتی محصولات وایا باطری در مشهد نیازی به ارائه کارت گارانتی و فاکتور ممهور نمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرکت وایا باطری صدرا به وبسایت نوین باطری مراجعه فرمایید:

شرکت وایا باتری

 

نوین باطری نماینده فراز باتری نوین پارسیان در مشهد

باتری ایرانی بخریم یا خارجی؟ بهترین باتری ایرانی چیست؟

باتری های تولیدی در اصفهان را می توان بهترین باتری های تولیدی در ایران و در حد رقابت با تولیدات خارجی دانست.

شرکت فراز باتری، یکی از شرکت های تابعه هلدینگ بزرگ عمران پارس آینده می باشد. شرکت فراز باطری نوین پارسیان در سال 1397 با مدیریت عاملی آقای خلیل عباس نیکو (تا سال 1399) و آقای علی صابری (از سال 1400 الی 1401) و آقای سید محمد رضویان (از 1401) تاسیس شد.

کارخانه فراز باتری نوین پارسیان در تولید محصولات خود از تکنولوژی اکسپند متال (Expand Metal) در صفحات سربی خود استفاده می نماید که نسبت به تکنولوژی‌ تولید باتری های قدیمی‌تر، سبک‌تر و با کیفیت تر می باشد.

لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های بکار رفته در خط تولید باتری شرکت فراز باتری همگی تحت لیسانس سیبانگ کره جنوبی می باشد. این خود نوید یک محصول باکیفیت با طول عمر بالا را می دهد. شرکت سیبانگ در کره یکی از خوش نام ترین برند های تولید باتری در کره جنوبی می باشد که محصولات خود را به نقاط مختلف جهان صادر می کند.

نوین باطری نماینده رسمی فراز باتری در مشهد پخش انحصاری برند اکسنت را در اختیار دارد.

محصولات این شرکت همگی دارای ضمانت تعویض 12 ماهه هستند.

تمامی باتری های تولیدی شرکت فراز باتری، دارای کارت گارانتی کاغذی هستند که تاریخ اتمام گارانتی و شماره سریال باتری در کارت گارانتی درج شده است.

اگر بدنبال خرید یا خدمات پس از فروش واقعی محصولات فراز باطری هستید کافیست به نوین باطری مشهد مراجعه کنید.

ما افتخار داریم تا در خدمات پس فروش (گارانتی) کلیه محصولات فراز باطری در مشهد در خدمت شما باشیم.

جهت بهره مندی از گارانتی محصولات فراز باطری کافیست فاکتور و کارت گارانتی ممهور به همراه داشته باشید.

نوین باطری نمایندگی فراز باطری در مشهد

نوین باطری نماینده باطری اکسنت در مشهد

گارانتی محصولات فراز باطری و باطری اکسنت در نوین باطری مشهد

جهت خرید محصولات فراز باطری در مشهد به مجموعه نوین باطری مراجعه فرمایید.

جهت استفاده از گارانتی محصولات فراز باطری در مشهد به مجموعه نوین باطری در مشهد مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرکت فراز باطری بر روی لینک ذیل کلیک کنید:

شرکت فراز باتری نوین پارسیان

.

باتری ایرانی بخریم یا خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *