باتری دوپکس در مشهد – DUPEX BATTERY

باتری دوپکس باکیفیت ترین باتری (Class A) تولیدی شرکت وایا باتری صدرا می باشد.

اکثر کارشناسان و تولیدکنندگان عرصه باتری خودرو، شرکت وایا باتری صدرا را بهترین کارخانه تولید باتری در ایران دانسته و محصول نهایی این شرکت را قابل رقابت با دیگر تولیدکنندگان در خاورمیانه می دانند لذا نمی توان دیگر کارخانه های تولید باتری در ایران را در کیفیت و طول عمر با شرکت وایا باتری صدرا هم تراز دانست.

شرکت تولیدی صنعتی وایا باتری صدرا در سال ۱۳۹۰ جهت تولید باتری های استارتر خودرو تأسیس شد.

شرکت وایا باتری با بهره مندی از مدرن‌ترین ماشین‌آلات و دانش فنی روز دنیا با هدف تولید محصولاتی متفاوت و قابل رقابت با برندهای معتبر جهانی، جهت تأمین نیاز داخل و صادرات، اقدام به ایجاد کارخانه تولید باتری در شهرک شکوهیه قم در زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع نمود.

شرکت وایا باتری فعالیت خود را با سه برند وایا، شادن و ریبال آغاز کرده، سپس در سال های بعد برند های دیگری نظیر دوان و کمهو و … را نیز به برند های خود اضافه نمود.

بهترین محصول این شرکت با نام تجاری دوپکس روانه بازار شده است.

ما افتخار داریم که عرضه انحصاری باتری دوپکس در شرق کشور را در اختیار داشته و بهترین قیمت و خدمات را به مشتریان خود برای باتری دوپکس ارائه می نماییم.

معرفی باتری دوپکس

معرفی باتری دوپکس

باتری دوپکس یک باتری بسیار خوش ساخت و باکیفیت می باشد به طوریکه بسیاری از مشتریان این باتری را با باتری کره ای اشتباه می گیرند.

در نگاه اول تفاوت این باتری، با محصولات کره ای قابل تشخیص نیست.

البته این کیفیت فقط در ظاهر رعایت نشده بلکه باطن کار نیز حرفی باقی نگذاشته است.

یکی از ویژگی های بارز و مهم باتری دوپکس که آن را نسبت به تمامی تولیدات داخلی در سطحی بالاتری قرار داده است، قاب و بدنه آن است.

جلد باتری دوپکس کاملاً مشابه قاب و بدنه باتری های دلکور کره (DELKOR) طراحی و تولید شده است.

توجه داشته باشید که بدنه باتری علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و مشتری پسند برای باتری، اهداف مهم دیگری را نیز دنبال می کند. جالب است بدانید که قاب و بدنه باتری نقش مهم و بسزایی در طول عمر باتری دارد.

در باتری های سیلد (بدون نیاز به نگهداری) بدلیل حذف درب های خانه های باتری، مصرف کننده دسترسی به داخل باتری نداشته و امکان تنظیم سطح الکترولیت (آب باتری) وجود ندارد چراکه باتری به نوعی ساخته شده که هرگز الکترولیت کسر نمی کند.

جهت اطمینان از عدم کسر الکترولیت باتری، تولیدکنندگان باتری های سیلد (بدون نیاز به نگهداری)، تغییراتی در جنس صفحات باتری دادند اما این تمام کار نبود.

جهت به صفر رساندن کسر آب باتری (الکترولیت باتری)، باید نوع ساختار جلد و درب باتری را نیز تغییراتی می دادند تا از تبخیر آب مقطر و خروج آن از باتری جلوگیری بعمل آید.

می توان ادعا کرد که یکی از موفق ترین شرکت ها در جهت تولید بدنه باتری با کارایی بالا و کیفیت قابل قبول، شرکت دلکور کره می باشد و دقیقاً اینجاست که می توان ادعا کرد باتری دوپکس یک سر و گردن از دیگر تولیدات داخلی بالاتر است چراکه قاب و بدنه باتری خود را دقیقاً مطابق با استاندارد های شرکت دلکور کره تولید کرده و هم شکل ظاهری و هم کیفیت متریال استفاده شده را مطابق با محصولات دلکور کره نگه داشته است.

محصولی متفاوت برای خودرو شما

نتیجه این تلاش، باتری باکیفیت و خوش ساخت با طول عمر بالا و البته قیمت مناسب تر نسبت به محصولات خارجی شده است.

اما همانطور که گفتیم تمام تلاش این شرکت محدود به جلد و بدنه باتری نشده بلکه جنس صفحات این باتری نیز در کیفیت چیزی از محصولات خارجی کم ندارد.

باتری دوپکس در جدیدترین و به روزترین خط تولید باتری در ایران با صفحات کلسیمی اکسپند و از نوع MF (بدون نیاز به نگهداری) تولید شده که به عنوان محصولی باکیفیت و با قابلیت استارت‌زنی بالا و طول عمر طولانی به بازار عرضه شده است.

برای شما که روی خودرو خود حساس هستید و بدنبال باتری باکیفیت با طول عمر بالا هستید، بهترین باتری تولید ملی یعنی باتری دوپکس را پیشنهاد می دهیم.

قبلاً مشتریانی که به دنبال باتری باکیفیت با طول عمر بالای ۳ سال بودند تمایل به خرید باتری کره ای داشتند ولی امروزه با توجه به شرایط ارزی کشور و سیاست های واردات و صادرات و گمرکی کشور سبب شده باتری های کره ای هم مقرون به صرفه نباشند هم تاریخ تولید آنها به یک سال حتی بیشتر گذشته باشد لذا اصلاً توجیه خرید ندارند چرا که حتی اگر مبلغ آن برای شما مسئله ای نباشد باتری یکسال تاریخ گذشته در بهترین حالت ۲ سال دیگر برای شما کار خواهد کرد لذا اصلاً توجیه خرید ندارند.

در این میان متاسفانه اکثر تولیدات داخل نیز کیفیت جالبی نداشتند و شاهد طول عمری کمتر از دو سال برای مشتریان بودیم.

با این تفاسیر نیاز به یک باتری تولید داخل با کیفیت بالا بسیار حس می شد.

قطعاً باتری تولید داخل این مزیت را دارد که می توان باتری را به تاریخ روز به دست مشتری رساند و دیگر مسئله خواب جنس و گذشتن تاریخ منتفی است اما مسئله مهم دیگر کیفیت است.

همانطور که گفته شد تولیدی که بتوان آن را با محصولات کره ای مقایسه کرد تقریباً در کشور نداشتیم اما خوشبختانه این مسئله طولانی مدت باقی نماند.

شرکت وایا باتری برای تولید خوب، وارد عرصه تولید باتری در کشور نشد بلکه برای تولید بهترین باتری وارد رقابت شده و برای بهترین بودن از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. خرید جدیدترین و مدرن ترین دستگاه ها از یک طرف و جذب و آموزش نیروی های متخصص از طرف دیگر، زمینه تولید بهترین باتری و کنار زدن دیگر رقبا را فراهم ساخت.

اگر صادقانه بخواهیم سخن بگوییم، هیچکدام از باتری های تولید داخل، توانایی رقابت با باتری دوپکس را ندارند.

از مشخصات فنی نظیر CCA و … گرفته تا طول عمر و خدمات پس از فروش واقعی، باتری دوپکس چیزی کم نگذاشته است.

اما از مسئله کیفیت که بگذریم دو مورد مهم دیگر یعنی قیمت و مشخصات فنی باتری نیز برای مشتری بسیار اهمیت دارد.

باتری مقرون به صرفه خودرو

باتری دوپکس هم در قیمت مقرون به صرفه است هم به لحاظ مشخصات فنی یعنی آمپرساعت و خروجی برق و ابعاد فیزیکی باتری دقت کافی را داشته تا تقریباً تمامی خودروهای ایرانی و خارجی موجود در ایران را بتواند پوشش دهد.

اول اینکه باتری دوپکس چون تولید داخل می باشد قطعاً هزینه هایی مثل گمرک و حمل و نقل را ندارد و بابت خرید آن دلار خرج نشده است پس قطعاً قیمت بسیار پایین تری نسبت به باتری خارجی دارد و همچنین این شرکت همیشه سعی کرده با دیگر تولیدکنندگان ایرانی رده بالا از رقابت قیمتی خارج نشود.

به یقین باتری دوپکس را نمی توان با دیگر تولیدات داخلی به لحاظ کیفیتی مقایسه کرد ولی این دلیل نشده که قیمت این باتری از عرف خارج شود و شرکت وایا باتری قم قیمت رقابتی برای محصول فوق العاده خود یعنی باتری دوپکس تعیین کرده است.

دوم اینکه قطعاً وقتی یک شرکت به دنبال تولیدی عالی و منحصربه فرد است به بازار هدف نیز توجه کرده است.

این شرکت باتری های خود را در انواع آمپرساعت ها و ابعاد مختلف تولید می کند تا شما به راحتی بتوانید باتری استاندارد خودرو خود را تهیه کنید. چه خودرو ایرانی و چه خودرو خارجی با هر نوع و هر استانداردی که باشد باتری دوپکس آن را پیدا خواهید کرد.

معمولاً باتری های خودروهای خارجی هم در ابعاد و هم در خروجی برق حساسیت خاص خود را دارند و ما دقیقاً اینجاست که می گوییم باتری دوپکس یک تولید فوق العاده ملی است.

باتری دوپکس با توجه به جنس فوق العاده صفحات خود دارای خروجی برق بالا و مناسب انواع خودروهای خارجی می باشد.

همچنین این شرکت محصولات خود را با استانداردهای اروپایی تولید می کند تا هر مدل باتری مخصوص خودروهای خارجی نظیر هیوندای و کیا و تویوتا و … را تامین کند.

انواع باتری ها با شماره فنی های ۵۷۰۲۴ و ۵۰۷۰۲۹ و ۵۶۰۶۸ و ۵۶۰۶۹ و ۱۰۰L5 که بیشتر برای خودروهای خارجی مورد نیاز هست همه در سبد کالای باتری دوپکس یافت می شود.

اگر بدنبال بهترین باتری برای خودرو خود هستید، در خرید باتری دوپکس شک نکنید.

در ادامه مشخصات فنی انواع باتری دوپکس را بیان خواهیم کرد.

نمایندگی باتری دوپکس در مشهد

باتری دوپکس در مشهد - DUPEX BATTERY

بعد از گذشت از تست های سختگیرانه شرکت وایا باتری برای باتری دوپکس، این محصول فوق العاده به تولید انبوه رسیده و روانه بازار شد.

بدیهیست که شرکت وایا باتری بر روی عرضه تولید خاص خود حساسیت نشان داده و همواره به مراکز معتبر و متخصص و خوش سابقه، نمایندگی باتری دوپکس را اعطا می نماید.

نوین باتری، یکی از بزرگترین و تخصصی ترین مراکز پخش باتری در مشهد بعنوان نماینده باتری دوپکس انتخاب شده است.

عرضه مستقیم باتری دوپکس در مشهد به بهترین قیمت و جدید ترین تاریخ را از نوین باتری مشهد بخواهید.

جهت خرید باتری دوپکس در مشهد یا به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید یا با شعب ما تماس حاصل فرمایید.

نصب رایگان باتری دوپکس در هرکجای کلان شهر مشهد با امداد باتری مشهد

نوین باتری مشهد نماینده انحصاری باتری دوپکس در مشهد افتخار دارد باتری دوپکس در مشهد را به تاریخ روز و قیمت عالی به شما مشتریان عزیز تقدیم نماید.

تماس بگیرید و آدرس خود را به ما بدهید تا نیروی متخصص با باتری دوپکس مخصوص خودرو شما به محل شما مراجعه کرده و خدمات تست و نصب باتری در محل شما به صورت کاملاً رایگان انجام شود.

جهت اطلاع از قیمت باتری دوپکس یا به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید یا با شعب نوین باتری تماس بگیرید.

بدلیل تهیه مستقیم باتری دوپکس از کارخانه وایا باتری صدرا، به شما اطمینان می دهیم که:

  • باتری دوپکس به تاریخ روز را تهیه کرده اید.
  • باتری دوپکس به پایین ترین قیمت ممکن و مطابق با دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت را تهیه کرده اید.
  • باتری دوپکس با گارانتی واقعی و فوری خریداری کرده اید.
  • باتری دوپکس با خدمات نصب در محل در هرکجای کلان شهر مشهد در اختیار شماست.

نوین باتری، نماینده رسمی و انحصاری باتری دوپکس، آماده ارائه خدمات گارانتی باتری دوپکس در مشهد می باشد.

گارانتی تعویض فوری باتری دوپکس بدون هیچ دغدغه و استرسی در نوین باتری مشهد انجام می پذیرد.

ویژگی های برجسته باتری دوپکس

باتری دوپکس در مشهد - DUPEX BATTERY

باتری دوپکس بهترین باتری تولید داخل می باشد. از شاخص ترین ویژگی های باتری دوپکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحات کلسیمی اکسپند
  • خط تولید جدید و تکنولوژی به روز
  • دارای استاندارد ایران
  • قدرت استات زنی بالا
  • طول عمر بالا
  • کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات خارجی
  • قیمت مناسب نسبت به محصولات خارجی
  • حمل و نصب آسان باتری با استفاده از دسته های مستحکم تعبیه شده روی بدنه باتری
  • ظاهر و کیفیت قاب و بدنه مطابق با شرکت دلکور کره
  • ضمانت تعویض واقعی و فوری
  • تولید شده در ابعاد و آمپرساعت های مختلف جهت تامین باتری انواع خودروهای ایرانی و خارجی

کیفیت باتری دوپکس

کیفیت باتری

در نوین باتری مشهد با توجه به موارد زیر میزان کیفیت باتری از یک ستاره بعنوان پایین ترین تا پنج ستاره بعنوان بالاترین رتبه مشخص می شود:

  • طول عمر باتری
  • درصد باتری های برگشت خورده و گارانتی شده برای مشتری
  • درصد باتری های معیوب قبل از نصب

موارد فوق حاصل تجربه چندین ساله نوین باتری در عرصه برق و باتری خودرو می باشد.

با توجه به گزارشات دقیق بخش فنی نوین باتری مشهد، باتری دوپکس یک باتری پنج ستاره می باشد.

گارانتی باتری دوپکس در مشهد

نوین باتری

با توجه به قیمت نسبتاً بالای باتری خودرو، وجود یک گارانتی تعویض واقعی برای باتری بسیار مهم است تا مشتریان از اطمینان خاطری بهره مند شوند.

باتری دوپکس یک باتری فوق العاده با ۶ الی ۱۲ ماه ضمانت تعویض فوری می باشد.

با توجه به تجربه چندین ساله نوین باتری در خدمات پس از فروش باتری دوپکس، می توان ادعا کرد باتری دوپکس با طول عمر کمتر از دو سال یافت نمی شود.

به هرصورت برای اطمینان مشتریان، باتری دوپکس در تمامی آمپرساعت ها و مدل ها دارای ۶ الی ۱۲ ماه ضمانت تعویض است.

در صورتیکه باتری شما قبل از تاریخ اتمام گارانتی ایرادی پیدا کند باتری شما گارانتی شده و یک باتری جدید و نو دیگر مطابق با مشخصات باتری قبلی شما تعویض می گردد.

باتری ۵۰ الی ۷۴ آمپرساعت این شرکت دارای ۱۲ ماه ضمانت تعویض و باتری بالای ۷۴ آمپرساعت که مخصوص خودروهای نیمه سنگین یا سنگین می باشد دارای ۶ ماه ضمانت تعویض می باشد.

باتری دوپکس در انواع آمپرساعت ها دارای کارت گارانتی می باشد که این کارت گارانتی از سال ۱۴۰۰ حذف شده و به صورت سیستمی می باشد.

در کارت گارانتی، سریال باتری و تاریخ اتمام گارانتی باتری شما ذکر شده است.

سریال درج شده در کارت گارانتی روی بدنه باتری شما نیز حک شده است که در هنگام خرابی باتری شما این سریال حک شده روی بدنه باتری با سریال درج شده در کارت گارانتی تطبیق داده می شود.

کارت گارانتی باتری (برای باتری های قبل از سال ۱۴۰۰) در واقع شناسنامه باتری می باشد لذا در هنگام خرید باتری دوپکس دقت کنید که اولاً سریال درج شده روی کارت با سریال باتری یکسان باشد ثانیاً مدت گارانتی کمتر از زمان تعیین شده کارخانه نباشد یعنی باتری ۵۰ الی ۷۴ آمپرساعت ۱۲ ماه ضمانت تعویض و باتری بالای ۷۴ آمپرساعت ۶ ماه ضمانت تعویض داشته باشد در غیر اینصورت باتری تاریخ گذشته بوده و از خرید آن خودداری کنید.

برای استفاده از گارانتی باتری دوپکس، ارائه کارت گارانتی (تا قبل از سال ۱۴۰۰) و فاکتور فروش ممهور فروشنده الزامی می باشد.

خدمات گارانتی باتری دوپکس فقط در ۱۵ دقیقه! در نوین باتری مشهد

قیمت باتری دوپکس در مشهد

قیمت باتری دوپکس در مشهد

باتری دوپکس یک انتخاب هوشمندانه

شاید باتری دوپکس نسبت به دیگر رقبای داخلی، کمی گران قیمت تر باشد ولی اگر هزینه ای که کرده اید را در طول عمر باتری تقسیم کنید قطعاً باتری دوپکس نسبت به دیگر باتری ها، بصرفه تر است.

لازم به ذکر است لیست قیمت باتری دوپکس در مشهد (نرخ نامه باتری دوپکس در مشهد) با توجه به دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه باتری سازان مشهد تهیه و تنظیم شده است.

جهت دریافت لیست قیمت باتری دوپکس در مشهد (نرخ نامه باتری دوپکس در مشهد) می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  • با شعب نوین باتری مشهد تماس حاصل فرمایید.
  • به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

مشخصات فنی باتری دوپکس

باتری دوپکس مناسب خودرو خود را بیابید.

باتری دوپکس در انواع آمپرساعت ها و ابعاد تولید می شود تا تقریباً تمامی خودروهای سبک و سنگین ایرانی و خارجی موجود در ایران را تامین کند.

شما می توانید باتری مناسب خودرو خود را با جستجو کردن نام خودرو خود در سایت یا مراجعه به قسمت (خودرو شما؟) بیابید. سپس با داشتن آمپرساعت مناسب خودرو خود باتری دوپکس مناسب خودتان را پیدا کنید.

باتری دوپکس در آمپرساعت های ۵۰ – ۵۵ – ۶۰ – ۶۶ – ۷۰ – ۷۴ – ۸۸ – ۱۰۰ – ۱۵۰ – ۲۰۰ تولید می گردد.

باتری دوپکس فقط به صورت سیلد (بدون نیاز به نگهداری) تولید می گردد.

در ادامه جدول مشخصات انواع باتری دوپکس به ترتیب آمپرساعت شرح داده خواهد شد.

باتری دوپکس ۵۰ آمپرساعت سیلد

باتری دوپکس ۵۰ آمپرساعت سیلد

جدول مشخصات باتری ۵۰ آمپرساعت سیلد دوپکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری دوپکس (محصول برتر وایا باتری)
ساخت ایران – قم
مدت گارانتی ۱۲ ماه همراه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۵۰ آمپرساعت (باتری ۵۰ آمپرساعت سیلد قالب بزرگ)
شماره فنی N50L2
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری دوپکس ۵۵ آمپرساعت سیلد

باتری دوپکس ۵۵ آمپرساعت سیلد

جدول مشخصات باتری ۵۵ آمپرساعت سیلد دوپکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری دوپکس (محصول برتر وایا باتری)
ساخت ایران – قم
مدت گارانتی ۱۲ ماه همراه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۵۵ آمپرساعت
شماره فنی ۵۵۵۵۹
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری دوپکس ۶۰ آمپرساعت سیلد

باتری دوپکس ۶۰ آمپرساعت سیلد

باتری دوپکس ۶۰ آمپرساعت سیلد به سه سایز مختلف تولید می گردد.

یکی معروف به ۶۰ آمپرساعت سیلد کوتاه می باشد که ابعاد آن مشابه باتری ۵۵ آمپرساعت می باشد ولی دو مدل دیگر در ابعاد ۲۴ سانتی متر طول و ۱۸ سانتی متر عرض و ۲۳ سانتی متر ارتفاع تولید می گردند و معروف به ۶۰ آمپرساعت بلند هستند.

تفاوت مدل دوم و سوم مکان قرار گیری قطب های باتری است که در باتری های ۶۰R (56069) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت راست شما قرار می گیرد و در باتری های ۶۰L(56068) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت چپ شما قرار می گیرد.

جدول مشخصات باتری ۶۰ آمپرساعت سیلد دوپکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری دوپکس (محصول برتر وایا باتری)
ساخت ایران – قم
مدت گارانتی ۱۲ ماه همراه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۶۰ آمپرساعت (در سه سایز تولید می گردد)
شماره فنی ۵۶۰۳۰ – ۵۶۰۶۸ – ۵۶۰۶۹
طول (سانتی متر) ۲۴ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر و ۲۴ سانتی متر

باتری دوپکس ۶۶ آمپرساعت سیلد

باتری دوپکس ۶۶ آمپرساعت سیلد

جدول مشخصات باتری ۶۶ آمپرساعت سیلد دوپکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری دوپکس (محصول برتر وایا باتری)
ساخت ایران – قم
مدت گارانتی ۱۲ ماه همراه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۶۶ آمپرساعت
شماره فنی ۵۶۶۳۸
طول (سانتی متر) ۲۸ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری دوپکس ۷۰ آمپرساعت سیلد

باتری دوپکس ۷۰ آمپرساعت سیلد باتری دوپکس در مشهد - DUPEX BATTERY

باتری دوپکس ۷۰ آمپرساعت سیلد به دو مدل مختلف تولید می گردد.

هر دو مدل در ابعاد ۲۶ سانتی متر طول و ۱۸ سانتی متر عرض و ۲۳ سانتی متر ارتفاع تولید می شوند.

تفاوت مدل اول و دوم مکان قرار گیری قطب های باتری است که در باتری های ۷۰R (57024) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت راست شما قرار می گیرد و در باتری های ۷۰L (57029) زمانی که قطب های باتری جلوی شما باشند قطب منفی سمت چپ شما قرار می گیرد.

جدول مشخصات باتری ۷۰ آمپرساعت سیلد دوپکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری دوپکس (محصول برتر وایا باتری)
ساخت ایران – قم
مدت گارانتی ۱۲ ماه همراه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۷۰ آمپرساعت (در دو مدل تولید می گردد)
شماره فنی ۵۷۰۲۴ – ۵۷۰۲۹
طول (سانتی متر) ۲۶ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۳ سانتی متر

باتری دوپکس ۷۴ آمپرساعت سیلد

باتری دوپکس در مشهد - DUPEX BATTERY

جدول مشخصات باتری ۷۴ آمپرساعت سیلد دوپکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری دوپکس (محصول برتر وایا باتری)
ساخت ایران – قم
مدت گارانتی ۱۲ ماه همراه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۷۴ آمپرساعت
شماره فنی ۵۷۴۱۲
طول (سانتی متر) ۲۸ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری دوپکس ۸۸ آمپرساعت

باتری دوپکس در مشهد - DUPEX BATTERY

جدول مشخصات باتری ۸۸ آمپرساعت دوپکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری دوپکس (محصول برتر وایا باتری)
ساخت ایران – قم
مدت گارانتی ۱۲ ماه همراه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۸۸ آمپرساعت
شماره فنی N88
طول (سانتی متر) ۳۵ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری دوپکس ۱۰۰ آمپرساعت

باتری دوپکس در مشهد - DUPEX BATTERY

جدول مشخصات باتری ۱۰۰ آمپرساعت دوپکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری دوپکس (محصول برتر وایا باتری)
ساخت ایران – قم
مدت گارانتی ۱۲ ماه همراه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۱۰۰ آمپرساعت
شماره فنی N100L5
طول (سانتی متر) ۳۵ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۱۸ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۱۹ سانتی متر

باتری دوپکس ۱۵۰ آمپرساعت

باتری دوپکس در مشهد - DUPEX BATTERY

جدول مشخصات باتری ۱۵۰ آمپرساعت دوپکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری دوپکس (محصول برتر وایا باتری)
ساخت ایران – قم
مدت گارانتی ۱۲ ماه همراه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۱۵۰ آمپرساعت
شماره فنی N150
طول (سانتی متر) ۴۹ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۲۲ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۳ سانتی متر

باتری دوپکس ۲۰۰ آمپرساعت

باتری دوپکس در مشهد - DUPEX BATTERY

جدول مشخصات باتری ۲۰۰ آمپرساعت دوپکس به شرح ذیل می باشد:

برند باتری دوپکس (محصول برتر وایا باتری)
ساخت ایران – قم
مدت گارانتی ۱۲ ماه همراه با کارت گارانتی
نشانگر باتری (هیدرومتر) دارد
دسته حمل باتری دارد
نوع بسته بندی کارتن
نوع باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری)
نیاز به شارژ قبل از نصب ندارد (آماده نصب)
ولتاژ V ۱۲ ولت
آمپرساعت AH ۲۰۰ آمپرساعت
شماره فنی N200
طول (سانتی متر) ۴۹ سانتی متر
عرض (سانتی متر) ۲۲ سانتی متر
ارتفاع (سانتی متر) ۲۳ سانتی متر

یک نظر در “باتری دوپکس در مشهد – DUPEX BATTERY

  1. آواتار Aziz Aziz گفت:

    بهترین باطری که در ایران پیدا میکنید باطری دوپکس هست
    من قبلا سپاهان میخریدم ۲ سال کار میداد یکبار به گارانتی خورد بهونه گرفتن گارانتی ندادن
    رفتم دوپکس خریدم الان ۲ سال رو رد کرده واقعا راضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *