شرکت کرمان باتری ارگ مانند بسیاری از شرکت های معتبر باتریساز داخلی تصمیم به اصلاح و به روز رسانی سیستم گارانتی خود گرفت.

کرمان باتری ارگ از ابتدای شروع کار برای مدیریت گارانتی های خود از کارت گارانتی کاغذی استفاده می نمود. در ابتدا شرکت برای هر باتری یک کارت گارانتی کاغذی مخصوص قرار می داد که بر روی کارت گارانتی، سریال باتری و تاریخ شروع گارانتی درج شده بود. سریال درج شده در کارت گارانتی دقیقاً مطابق با سریال حک شده روی بدنه باتری است لذا کارت گارانتی هر باتری با باتری دیگر تفاوت دارد.

مفقود شدن کارت گارانتی باتری ماشین

در زمانیکه شرکت کرمان باتری ارگ برای محصولات خود از کارت گارانتی کاغذی استفاده می نمود در صورت مفقود شدن کارت گارانتی کاغذی مشتری نمی توانست از گارانتی باتری خود استفاده کند.

از ابتدای برج چهار سال 1401 شرکت کرمان باتری ارگ تصمیم گرفت کارت گارانتی کاغذی را حذف کرده و گارانتی را به صورت سیستمی (اس ام اسی) کند.

مشتریانی که از محصولات کرمان باتری (باتری پاورسل) از مورخه 1401/04 به بعد خریداری کردند باتری با گارانتی سیستمی دارند و دیگر کارت گارانتی کاغذی داخل جعبه باتری وجود ندارد.

آموزش استعلام گارانتی باتری پاورسل

نحوه فعالسازی/استعلام گیری گارانتی باتری کرمان باتری ارگ (استعلام گارانتی باتری پاورسل)

در هنگام خرید باتری پاورسل محصول کرمان باتری ارگ الزامیست مشتری گارانتی باتری را فعالسازی کند.

جهت فعال سازی باید مشتری شماره سریال باتری را به شماره 10006005001 پیامک کند تا گارانتی ۱۲ الی ۱۴ ماهه فعالسازی شود. شماره سریال باتری به صورت برچسب بر روی بدنه باتری چسبانده شده است.

توجه داشته باشید که اگر فعالسازی گارانتی توسط مشتری انجام نشود گارانتی باتری سوخت می گردد.

آموزش استعلام گارانتی باتری پاورسل

.

استعلام مجدد اعتبار گارانتی

جهت استعلام مجدد اعتبار گارانتی (مثلاً زمان ارائه خدمات گارانتی) کافیست شماره سریال باتری را به شماره 10006005001 پیامک کنید تا از اتمام تاریخ گارانتی مطلع شوید. ضمناً تمامی این مراحل از طریق وب سایت کرمان باتری ارگ نیز انجام پذیر است. توجه داشته باشید که تاریخ اتمام گارانتی بر روی بدنه باتری و کارتن باتری به صورت برچسب درج شده است تا از میزان خواب گارانتی مطلع شوید.

نوین باتری؛ نماینده رسمی کرمان باتری ارگ در مشهد

با باتری پاورسل خراب چه کار کنیم؟

اگر باتری پاورسل شما خراب شده است می بایست به نماینده رسمی کرمان باتری در محل سکونت خود مراجعه کنید.

با مراجعه شما به نمایندگی اگر باتری شما تولید قبل از برج 4 سال 1401 باشد (یعنی خرید شما قبل از تاریخ مذکور باشد) می بایست باتری با کارت گارانتی را به نماینده تحویل دهید اما اگر خرید شما بعد از تاریخ مذکور است فقط باتری را به نماینده رسمی کرمان باتری تحویل دهید تا نیروی متخصص اقدام به تست و انجام امور گارانتی شما کند.

باتری هایی که فاقد کارت گارانتی کاغذی هستند

توجه داشته باشید که برای باتری هایی که فاقد کارت گارانتی کاغذی هستند مشتری نیاز به ارائه هیچ مدرک خاصی به نماینده ندارد.

بعد از تست و عیب یابی و تایید شرایط گارانتی باتری پاورسل شما، خدمات گارانتی به مشتری عرضه شده و یک باتری نو مطابق با مشخصات فنی باتری قبلی به شما تحویل داده می شود.

خدمات گارانتی محصولات کرمان باتری ارگ

جهت بهره مندی از خدمات گارانتی محصولات کرمان باتری ارگ (گارانتی باتری پاورسل) در مشهد می توانید به مجموعه نوین باتری مشهد مراجعه کنید.

عرضه مستقیم کلیه محصولات کرمان باتری ارگ (باتری پاورسل) در نوین باتری مشهد

محصولات کرمان باتری را به تاریخ روز با خدمات گارانتی واقعی از نوین باتری مشهد تهیه کنید.

جهت دریافت اطلاعات مجموعه نوین باتری مشهد اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *