شرکت خودرو سازی بورگوارد – BORGWARD

معرفی برند بورگوارد

بورگوارد (به آلمانی: BORGWARD) یک برند خودروسازی آلمانی است که در سال ۱۹۱۹ توسط مهندس و طراح معروف آلمانی یعنی کارل اف دبلیو بورگوارد (۱۰ نوامبر ۱۸۹۰ – ۲۸ ژوئیه ۱۹۶۳) در شهر برمن آلمان تأسیس شد.

این کمپانی که با ۲۳ هزار پرسنل یکی از مهم‌ترین کارخانجات صنعتی آلمان به‌حساب می‌آمد تا سال ۱۹۶۱ به تولید خودرو ادامه داد.

تاریخچه خودرو سازی بورگوارد

در ۲۱ مه سال ۲۰۰۸ کریستین بورگوارد، نوهٔ کارل اف دبلیو بورگوارد بنیان‌گذار این کمپانی، به همراه شریک خود کارل هایز نوس، این کمپانی با اصالت آلمانی را دوباره احیا کردند.

کریستین بورگوارد هدایت این شرکت را در دست گرفت و تمام تلاش خود را برای بازگرداندن این کمپانی به‌روزهای اوج موفقیت خود کرد.

این کمپانی به همین منظور مدیر طراحی سابق مینی (برند آلمانی زیرمجموعهٔ ب ام و)، آندرس وارمینگ را نیز جذب خود کرد تا در حوزه طراحی، کاملاً به‌روز و مطابق با سلایق حال حاضر مشتریان در جهان باشد.

علاوه بر این فیلیپ کوهن مدیر سابق بخش مهندسی کمپانی تولیدکننده خودروهای لوکس رولز-رویس موتور کارز و مدیر سابق بخش‌های متعدد کمپانی ب ام و نیز در بورگوارد به عنوان مدیر ارشد فناوری (Chief Technology Officer) این کمپانی آلمانی منصوب شد.

شروع شرکت خودرو سازی بورگوارد

این تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها در سال ۲۰۱۵ با رونمایی خودرویی با نام BX7 در نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو به ثمر نشست. به بیان کمپانی بورگوارد، این تازه شروع کار است و کمپانی آلمانی بورگوارد برای بازگشتن به اوج خود برنامه‌های بسیاری در پیش دارد و قرار است تا سال ۲۰۲۲ این کمپانی ۱۱ خودروی جدید به بازار عرضه کند.

 

تصویر برند شرکت خودرو سازی بورگوارد:

شرکت خودرو سازی بورگوارد - BORGWARD - معرفی و محصولات

.

خودرو های شرکت خودرو سازی بورگوارد موجود در ایران:

.

باتری BX5 بورگوارد باتری BX7 بورگوارد
باتری BX5 بورگوارد باتری BX7 بورگوارد

.

برای مشاهده مشخصات باتری مناسب هر یک از خودرو ها ، بر روی نام آن کلیک نمایید.

 .

اگر خودرو شما از این شرکت سازنده در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *