مرکز پخش باتری در مشهد

مرکز پخش باتری در مشهد

جهت خرید باتری از مرکز پخش باتری در مشهد و نصب رایگان در تمامی نقاط کلان شهر مشهد با شعب ما تماس حاصل فرمایید تا یکی از نیروهای متخصص نوین باتری به محل اعزام و خدمات تست و نصب باتری در محل شما با کمترین زمان به صورت رایگان انجام پذیرد.

شایان ذکر است که تمامی نیروی های اعزامی نوین باتری مشهد دارای پوز بیسیم (کارت خوان سیار) می باشند لذا شما می توانید باتری خریداری شده را در محل با کارت بانکی خود پرداخت کنید.

نوین باتری؛ عرضه مستقیم باتری مشهد

۰۵۱۳۷۶۴۹۲۹۶ – ۰۵۱۳۷۶۴۹۶۰۹ – ۰۹۱۵۳۸۲۸۵۰۸

نوین باتری عرضه کننده باتری خودرو در مشهد

نوین باتری عرضه کننده باتری خودرو در مشهد

نوین باتری قطب باتری مشهد، عرضه کننده باتری در مشهد با بالاترین کیفیت و بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی می باشد.

نوین باتری یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین مرکز تخصصی توزیع عمده و جزئی باتری مشهد، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز جهت خرید باتری در مشهد می باشد.

نوین باتری با سابقه طولانی در توزیع عمده و جزئی باتری در مشهد، فعالیت خود را در حوزه باتری مخصوص خودرو (باتری استارتر) و باتری ساکن (UPS) در مشهد انجام می دهد.

تمامی باتری های موجود در نوین باتری به صورت عرضه مستقیم از کارخانه بوده و هیچ واسطه ای در میان کارخانه و نوین باتری وجود ندارد و نوین باتری نماینده فروش و خدمات پس از فروش رسمی آنها می باشد. نتیجه این کار، قیمت تمام شده کمتر باتری مشهد و تاریخ به روز باتری مشهد جهت خریداران عزیز می باشد. اگر بدنبال باتری با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به تاریخ روز هستید که برای استفاده از گارانتی آن نیز دچار سردرگمی نشده و از خدمات پس از فروش آن مطمئن باشید قطعاً تنها گزینه شما نوین باتری، عرضه کننده باتری مشهد خواهد بود.

بیشترین تنوع کالا

بیشترین تنوع کالا در مرکز پخش باتری در مشهد

با توجه به خط مشی های نوین باتری مشهد، روز به روز به وسعت باتری های تحت پوشش فروش و گارانتی نوین باتری افزوده می شود تا با قرار دادن سبد بزرگی از انتخاب ها اطمینان مشتریان را جلب نماید.

نوین باتری نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش معتبرترین کارخانه های ایرانی از جمله صبا باتری، آذر باتری، وایا باتری، یکتا سپاهان باتری، پاسارگاد باتری و ولتا باتری و … در مشهد می باشد.

همچنین نوین باتری نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش معتبرترین کارخانه های کره ای از جمله کمپانی گلوبال باتری (Global) و کمپانی اطلس بی ایکس (Atlas BX) و کمپانی هیوندای (Hyundai) و کمپانی دلکور (Delkor) در مشهد می باشد. فروش و خدمات پس از فروش باتری های اصل کره به تاریخ روز و گارانتی معتبر در مشهد فقط در مرکز پخش باتری در مشهد امکان پذیر است.

بهترین گارانتی در مرکز پخش باتری در مشهد

مرکز پخش باتری در مشهد

 

گارانتی تمامی باتری های خریداری شده از نوین باتری در خود مجموعه نوین باتری انجام می شود لذا نگران گارانتی باتری خود نباشید چرا که متخصصین ما خدمات فوری گارانتی باتری شما را بدون هیچ معطلی یا دردسری انجام خواهند داد.

نوین باتری رتبه یک خدمات پس از فروش و مشتری مداری در مشهد بوده و هرگز مشتری خود را جهت استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی به دیگر مراکز نفرستاده و خود مستقیم خدمات پس از فروش را انجام می دهد و خدمات پس از فروش فوری و بدون معطلی است.

بهترین قیمت در مرکز پخش باتری در مشهد

بهترین قیمت در مرکز پخش باتری در مشهد

با توجه به اینکه نوین باتری نماینده رسمی کارخانه های تولید باتری در مشهد بوده و تمامی کالاهای موجود در مرکز پخش باتری در مشهد، به صورت عرضه مستقیم از کارخانه می باشد و تمامی واسطه ها حذف شده اند، قیمت تمام شده باتری، در پایین ترین حد امکان می باشد لذا نرخ فروش باتری های موجود در نوین باتری مشهد نسبت به دیگر رقبا پایین تر است. تمامی باتری های موجود در نوین باتری، مطابق با نرخنامه های رسمی نوین باتری و اتحادیه باتری سازان و دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

برای اطلاع از لیست قیمت باتری های مختلف موجود در مجموعه نوین باتری مشهد یا با شعب ما تماس حاصل فرمایید با به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید.

بهترین تاریخ در مرکز پخش باتری در مشهد

بهترین تاریخ در مرکز پخش باتری در مشهد

همانطور که می دانید، تاریخ تولید باتری برای مصرف کننده بسیار مهم است. باتری خودرو از زمان اتمام مراحل تولیدش، عمر مفید آن آغاز شده و هرچه زودتر باتری به دست مصرف کننده برسد، به نفع مصرف کننده خواهد بود.

انتظار باتری به تاریخ روز را فقط از مرکز پخش باتری در مشهد داشته باشید. نوین باتری بدلیل فروش عمده و جزئی بالایی که دارد، هرگز باتری تاریخ گذشته در انبار نداشته و همگی باتری های موجود در انبار به تاریخ روز به دست مشتری خواهد رسید.

نصب رایگان باتری در مرکز پخش باتری در مشهد

مرکز پخش باتری در مشهد

 

نوین باتری ارائه دهنده خدمات در محل به صورت کاملاً رایگان در کلان شهر مشهد می باشد. شما با خرید باتری از مرکز پخش باتری در مشهد، نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه ندارید. کافیست آدرس خود را به همکاران ما دهید تا کمترین زمان ممکن یکی از نیروی متخصص نوین باتری به محل شما اعزام شده و نصب و راه اندازی باتری در محل شما به صورت کاملاً رایگان انجام شود. در پایان کار شما تنها هزینه باتری خریداری شده خود را پرداخت می کنید و هیچ هزینه ای بابت خدمات در محل یا انعام یا نصب و تست باتری پرداخت نمی کنید.

در مرکز پخش باتری در مشهد ما به فکر آسایش شما هستیم

در مرکز پخش باتری در مشهد ما به فکر آسایش شما هستیم

همکاران ما در نوین باتری اولین مجموعه تخصصی تهیه، توزیع و خدمات پس از فروش باتری در مشهد شامل انواع باتری خودروهای سنگین و سبک و باتری های ساکن (باتری UPS) دغدغه های شما مشتریان عزیز را شناسایی کرده اند:

  • خرید باتری های اصلی و استاندارد ایرانی و خارجی از معتبرترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی
  • بهترین قیمت
  • گارانتی معتبر و واقعی
  • خدمات ویژه در محل تنها با یک تماس و کاملاً رایگان
  • تست کامل سیستم برق و باتری خودرو در مشهد
  • امکان تعمیر و تعویض تمام سیستم مرتبط با برق و باتری ماشین توسط نیروهای مجرب در مشهد

نوین باتری اطمینان خاطری از خرید کالاهای اصلی ایرانی و خارجی برای مشتریان عزیز فراهم می آورد.

بهترین ها را در نوین باتری تجربه کنید.

نوین باتری پیشگام در خدمت رسانی

خدمت رسانی

نوین باتری مشهد با استفاده از تجارب و تخصص پیشکسوتان این حرفه در کنار نیروهای جوان و با استفاده از تکنولوژی روز خدمات ویژه ای نظیر نوین کارت و امداد باتری مشهد را به خریداران باتری ارائه می نماید.

نوین کارت مصداقی بی نظیر از مشتری مداری نوین باتری مشهد است.

مشتریان گرامی با خرید باتری از نوین باتری یک عدد نوین کارت با سریال اختصاصی دریافت خواهند کرد. با این کارت شما می توانید به مدت ۳۶ ماه از خدمات ذیل بهره مند شوید:

  • تخفیف نقدی در فروش باتری مشهد
  • تخفیف نقدی در خدمات تست و عیب یابی
  • نصب رایگان باتری در محل تنها با یک تماس
  • تخفیف نقدی در تعمیر و تعویض قطعات سیستم برق و باتری خودرو در مشهد
  • جشنواره های فروش و تخفیفات ویژه مناسبی برای دارندگان نوین کارت در مشهد

موارد فوق گوشه ای از امکانات نوین کارت مجموعه نوین باتری است.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

فعالیت در فضای مجازی

فضای مجازی

 

تجربه سال ها کار صادقانه مدیران سبب شد که نوین باتری در مقام اولین مجموعه موفق در اطلاع رسانی اینترنتی قرار گیرد.

نه تنها در مشهد بلکه در سراسر ایران، همگان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی نوین باتری به آدرس www.Novinbat.com از جزئیات بهترین باتری برای ماشین خود اطلاع کسب نمایند.

شما می توانید با مراجعه به آرشیو هرآنچه که از برق و باتری خودرو اطلاعات نیاز دارید را به زبان ساده و شیوا کسب نمایید.

تماس با مرکز پخش باتری در مشهد

تماس

جهت خرید باتری اصلی از معتبرترین تولیدکنندگان باتری خودرو با بهترین قیمت و معتبرترین گارانتی، با مرکز پخش باتری در مشهد تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما مشتاقانه، منتظر تماس شما هستند.

تلفن های تماس نوین باتری؛ عرضه کننده خدمات باتری مشهد و امداد باتری مشهد:

۰۵۱۳۷۶۴۹۲۹۶ – ۰۵۱۳۷۶۴۹۶۰۹ – ۰۹۱۵۳۸۲۸۵۰۸

2 نظر در “مرکز پخش باتری در مشهد – بهترین تنوع، گارانتی و قیمت

  1. آواتار ادراکیان فرد ادراکیان فرد گفت:

    سلام…خدمات نوین باتری خیلی خوبن بخصوص این خدمات پس از فروش…من نمیدونستم که این هم باتری از شرکت های مختلف با برندهای مخلتف توسط نوین باتری به فروش و برسه و واقعا خداروشکر که همچنین نمایندگی فروشی هست.

  2. آواتار علوی علوی گفت:

    سلام ما الان سه ساله از این نمایندگی نوین باتری خرید میکنیم و تا الان اتفاقی یا کوتاهی یا مشکلی در این زمینه خریدمون از جانب شرکت نوین باتری رخ نداده.برا گارانتی هم مراجعه کردیم و اعتماد ما روز به روز بیشتر از قبل به نوین باتری جلب شد.سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *